تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803043691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: به پرسپولیس خوش‌بین هستم/ چرا نخواهم دایی را ببینم؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برانکو: به پرسپولیس خوش‌بین هستم/ چرا نخواهم دایی را ببینم؟ ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به دلایلی مشخص به آینده این تیم خوش‌بین است. وی همچنین معتقد است که زندگی بازیکنان در تیم‌های بزرگ، تحت یک ذره‌بین است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان با اشاره به اینکه مشکلات بسیار زیادی گریبانگیر پرسپولیس شده بود و نتایج در حد پرسپولیس نبوده است گفت: می‌خواهیم پرسپولیس را دوباره به نوار پیروزی‌های پیش از این برگردانیم و آن را به جایگاهی که لایق آن است برسانیم.
وی ادامه داد: علی‌رغم احترامی که برای پیکان قائل هستم و دو بازیکنی که قبلا در تیم ملی شاگردان من بودند به فکر نتیجه‌ای جز پیروزی نیستیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بنگر نمی‌تواند در دیدار مقابل پیکان حضور داشته باشد خاطرنشان کرد: علاوه بر او خانزاده نیز تعلیق شده است و علی‌عسگر نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در رقابت با سایر بازیکنان برای پست خودش به سر ببرد.
وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس از زمان حضور شما از 5 بازی 3 امتیاز گرفته است، گفت: با این نظر موافقم. روشن است که امتیازاتی که می‌توانستیم جمع‌آوری نکردیم ولی آنچه من به آن خوشبینم این است که در تمام این مسابقه‌ها تیم برتر بوده است. در خوزستان بر سر یک ضربه بازی به تساوی کشید. در بازی مقابل سپاهان در حالی 2 بر یک بازی را باختیم که 5 موقعیت صددرصد داشتیم و پنالتی ما را داور نگرفت. علاوه بر این دو اشتباه مسلم داشتیم. در مقابل لخویا نیز تا دقیقه 70 تیم مقابل هیچ شانسی نداشت و گل اول را که دریافت کردیم 8 بازیکن ما در مقابل دو بازیکن آنها حضور داشتند. سایپا نیز تیم خوبی بود ولی ما از فشاری که در بازی با لخویا به ما آمده بود به این دیدار پا گذاشتیم و به چنین دیدارهایی مسابقه‌های بحران‌زاده می‌گویند؛ چرا که هر سه روز یک بار باید مسابقه‌های سنگین را برگزار کنیم و تیم دچار مشکل می‌شود. اولین گل را مقابل سایپا با اوت دست خوردیم و گل دوم نیز بر اثر پنالتی بود که نوری بر سر آن سر خورد و عملا سایپا نیز موقعیت گلی نداشت به همین دلیل من به پرسپولیس خوش‌بین هستم.
وی با اشاره به اینکه پرسپولیس نسبت به آنچه نمایش داده باید امتیازات بیشترین کسب می‌کرد گفت: ما به صورت تیمی بسیار خوب و اثرگذار بودیم اما اشتباهات فردی بی‌جهتی انجام دادیم. تنها راه حل موجود تمرین زیاد برای اصلاح است. هر بازی که انجام می‌دادیم دیدارمان را آنالیز می‌کنیم و بر روی اشتباهات تاکید و آن‌ها را برای بازیکنان محرز می‌کنیم. طبیعتا باید در خلال روند تمرین‌ها اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم.
ایوانکوویچ افزود:‌ حساس‌ترین نقطه برای ما کناره‌های زمین است و آنقدر این اشتباهات بی جهت و ساده بود که اصلا نیازی نبود به خاطر آنها گلی دریافت کنیم. ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد تا این موضوع را به حداقل برسانیم.
سرمربی پرسپولیس درباره صادقیان و خانزاده بازیکنان جوان این تیم که در حال حاضر از فوتبال در پرسپولیس محروم شده‌اند اظهار کرد: نکاتی وجود دارد که باید مدام به بازیکنان نه تنها در هنگام مسابقه بلکه قبل و بعد از آن نیز آموزش داده شود. تعداد بسیار زیادی از جمعیت جهانی به فوتبال مشغول هستند و با افکار مختلف به این کار می‌پردازند. نمی‌شود از همه درخواست کرد که به یک شکل خاص رفتار کنند. این موضوع همیشه بوده، هست و خواهد بود که برخی بازیکنان برجسته‌تر از سایرین هستند و این موضوع نیز دلایل مختلفی دارد. شاید این بازیکنان برجسته ناراضی، عصبی و مشکلات دیگری داشته باشند که به شکلی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.
او با بیان اینکه باید با تفکرات اصلاحی ناهنجاری‌ها را به حداقل برسانیم.
برانکوویچ در پاسخ به اینکه آیا زندگی خصوصی بازیکنان به سرمربی مربوط می‌شود یا خیر عنوان کرد: بله بازیکنان فوتبال در تیم‌های بزرگ زندگی خصوصی‌شان تحت یک ذره‌بین قرار دارد. به همین واسطه بازیکنانی که در تیم‌هایی چون پرسپولیس و تیم ملی بازی می‌کنند زندگی‌ خصوصی‌شان شبیه زندگی خصوصی دیگر بازیکنان نیست چرا که ارتشی از هواداران پشت آنها قرار دارند و باید قطعا از رفتار خود مراقبت کنند چه در درون زمین و چه بیرون آن و باید برای جوانان الگو باشند.
سرمربی پرسپولیس درباره حضور میثم حسینی در تمرین پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: او سه یا چهار ماه از تیم بوده و در این مدت در تمرین به سر نمی‌برده است. طبیعتا به همین دلیل نمی‌توانم تا آخر فصل به دلیل آمادگی جسمانی، روحی و روانی بر روی او حساب باز کنم. او برای پرسش درباره جایگاهش در تمرین حاضر شده بود و حتی تمرین هم کرد اما همانند قبل در اختیار باشگاه قرار دارد.
او درباره کادر فنی پرسپولیس نیز توضیح داد: من کادر فعلی خودم را دارم و در حال کار کردن با آنها هستم. اگر نیاز به ملحق کردن هر فرد دیگری باشد آن را اضافه می‌کنم اما تا آخر فصل با همین کار ادامه خواهم داد.
ایوانکوویچ همچنین با اشاره به سومین مزایده واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس و نیز حضور هدایتی برای خرید این باشگاه گفت: از تک تک کسانی که برای فوتبال پا به میدان گذاشتند تشکر می‌کنم. آنها می‌خواهند به هر شکلی از هزینه شخصی خود سرمایه‌گذاری کنند و من نیز بابت این موضوع از آنها تشکر می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس درباره صحبت کردن با دایی یا و مشورت گرفتن از او نیز گفت: او یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و دنیاست. او همچون پروین در جایگاه خود بسیار قابل احترام هستند.من می‌دانم که دایی تا چه اندازه از قلب خودش برای پرسپولیس و تیم ملی ایثار کرده است.
او درباره اینکه آیا دایی را خواهد دید یا خیر گفت: چرا نخواهم ببینم؟ تمامی این‌ها بازیکنان من بوده‌اند که روزی با آن‌ها برای قلب میلیون‌ها هوادار تلاش کرده‌ایم تا آن‌ها را شاد کنیم.
43 43

کلید واژه ها: برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -




پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 - 14:36:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن