تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803747857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبری: به من چه ربطی دارد خانزاده چه رفتاری می کند/ قصد ندارم به پرسپولیس برگردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


می خواهم با سپاهان طلسم نایب قهرمانی های خودم را بشکنم
خلعتبری: به من چه ربطی دارد خانزاده چه رفتاری می کند/ قصد ندارم به پرسپولیس برگردم
هافبک سپاهان گفت: سال آینده نیز اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مردم اصفهان مرا بخواهند در سپاهان می مانم.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محمدرضا خلعتبری در رابطه با برتری تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: ما در بازی دیروز عالی کار کردیم و واقعا شایستگی و لیاقت برد را داشتیم. البته باد شدیدی هم در ورزشگاه فولادشهر در حال وزیدن بود اما با این حال نتیجه ای که انتظارش را داشتیم، گرفتیم. حتی می توانستیم با گل های بیشتری این دیدار را به پایان برسانیم اما همین 3 گل هم برای برتری خوب بود.

وی درباره اینکه فرکی گفته بود می توانستیم راه آهن را دورقمی کنیم، افزود: شاید می توانستیم به دلیل موقعیت هایی که داشتیم، 5، 6 گل هم بزنیم اما کمی دور از ذهن است که بگوییم در یک بازی لیگ برتری یک تیم حریفش را دوررقمی کند. در هر صورت ما با 3 بردی که در هفته های اخیر به قهرمانی نزدیک شدیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

هافبک سپاهان درباره اینکه گفته می شود رقبای سپاهان ساده تر از تیمهای دیگر هستند، عنوان کرد: اتفاقا به نظرم تیمهایی که ما باید مقابل آنها بازی کنیم، به دلیل شرایطی که در جدول دارند، به دنبال امتیاز هستند. ما به تیمهای دیگر کاری نداریم و می خواهیم 3 برد دیگر را هم به دست آوریم. شخصا 5 بار با تیمهای مختلف در لیگ برتر نایب قهرمان شدم که آخرین بارش سال گذشته با پرسپولیس بود. امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود و دیگر بتوانم جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرم.  

خلعتبری در پاسخ به این سوال که چرا کارت های زرد زیادی دریافت می کند، گفت: نمی دانم چرا اینقدر داوران روی من زوم هستند. از فرکی هم می توانید بپرسید که در هفته های اخیر داوران چه کارتهای زرد بی دلیلی به من داده اند. البته مهم پیروزی تیم است و خیلی کارت گرفتن یا نگرفتن من مهم نیست.

وی در واکنش به شایعه اختلافش با فرکی خاطرنشان کرد: هیچ وقت اختلافی میان من و کادرفنی این فصل وجود نداشته است. نمی دانم چرا برخی به دنبال این هستند که من و فرکی را روبروی یکدیگر قرار دهند اما فرکی هم همیشه از من حمایت کرده است.

هافبک سابق پرسپولیس درباره شرایط نامساعد این روزهای این تیم اذعان داشت: بازیهای پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می کنم و امیدوارم آنها با پیروزی در بازی آخر خود به مرحله بعدی برسند. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما شناختی از برانکو ندارم که بدانم چطور مربی است. در هر صورت این مربی نیز نیاز به زمان دارد.

وی در واکنش به لیستی که از سوی هدایتی برای فصل آینده پرسپولیس منتشر شده و نام او نیز در آن دیده می شود، گفت: من از این مسائل بی خبرم اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که با سپاهان قرارداد دارم. من سال آینده نیز اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مردم اصفهان مرا بخواهند در سپاهان می مانم. اینجا خیلی آرامش دارم و به تیمم نیز تعهد دارم. درست نیست الان درباره پرسپولیس یا تیم دیگری حرف بزنم.

خلعتبری همچنین درباره درگیری خانزاده و مکانی در قطر با هواداران پرسپولیس تصریح کرد: من هر صحبتی درباره پرسپولیس انجام دهم، حاشیه ساز می شود چون بازیکن سپاهان هستم. فکر می کنم در شرایط فعلی به من ربطی ندارد که بازیکنان پرسپولیس چه رفتاری دارند و در این تیم چه اتفاقی رخ می دهد.  

وی درباره شرایط نامساعد استقلال هم افزود: استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و امیدوارم که موفق باشند اما من الان بازیکن سپاهان هستم و به موفقیت یا ناکامی تیمهای دیگر فکر نمی کنم.

هافبک سپاهان در پایان با اشاره به دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: من بارها درباره این موضوع صحبت کرده ام و گفتم که نمی دانم چرا کی روش مرا دعوت نمی کند اما فقط من نیستم و خیلی کارشناسان و مربیان هستند که نام مرا برای تیم ملی می برند و بهتر است کی روش پاسخ آنها را بدهد. 116 کاپ



۰۵/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن