تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801781515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ساماندهی دریا با موانع سازمانها و ارگانها روبروست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار ساری طرح ساماندهی دریا با موانع سازمانها و ارگانها روبروست خبرگزاری پانا: فرماندار ساری گفت: هر سازمان و ارگانی با قوانین مربوط به حوزه خود موانع و چالش‌هایی را در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های دریا ایجاد می‌کند.
۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت ساعت 13:19

خبرگزاری پانا+سالم سازی+دریا+مازندران+نگاه جزیره ای

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل ساری با اعلام اینکه سالانه 90 درصد مسافران و گردشگران به قصد حضور در سواحل دریا به مازندران سفر می‌کنند، اظهار کرد: برای توسعه طرح‌های سالم‌سازی دریا باید تلاش بیشتری انجام شود، هدف اصلی اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا تکریم گردشگران و مسافران و ایجاد مکانی مناسب و شایسته برای استفاده از فرصت و نعمت دریا و سواحل است.
وی با بیان اینکه در کشور ما نگاه‌ها در حوزه طرح‌های دریا جزیره‌ای است، گفت: نهادهای مختلف مانند سازمان بنادر، محیط زیست، وزارت نیرو، نهادهای امنیتی و انتظامی هر یک ازدیدگاه اداری خود به مسئله دریا نگاه می‌کنند.
وی افزود: برای ساماندهی سواحل نگاه جامع و یکپارچه از جانب همه دستگاه‌های اجرایی به دریا باید در برنامه کار قرار گیرد، در صورت اجرای شدن طرح جامع همه جانبه ظرفیت‌های گردشگری، نیازها، نقاط ضعف و قوت بخش‌های مختلف ساحلی مشخص می‌شود.
فرماندار ساری با عنوان اینکه با شناخت مشکلات اساسی مبتلا به سواحل و برنامه‌ریزی بر اساس منطق آمایش سرزمین و اصول توسعه پایدار می‌توان بر مشکلات مناطق ساحلی فائق آمد، اضافه کرد: طرح‌های سالم‌سازی، فرصتی برای ایجاد اشتغال است که طی سالیان گذشته از فرصت‌های موجود به خوبی استفاده نشد.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل ساری خاطرنشان کرد: در مدیریت یکپارچه و با نظارت و بازرسی نواقص و نیازمندی شهرستان و طرح ساماندهی سواحل دریا جمع‎آوری شود تا در جلسه مشترک با مسئولان تصمیم‌گیری شود.
این مسئول با بیان اینکه منطقه ساحلی یک سیستم پویا و چندوجهی است و در ارائه خدمات رفاهی و تفریحی باید شناخت بر فرآیندهای فیزیکی، بوم‌شناختی، اجتماعی و اقتصادی انجام شود، بیان کرد: مدیریت ناحیه ساحلی باید این فرآیندها را مدنظر قرار دهد و بین کارگزاران مختلف هماهنگی ایجاد کند.
واحدی ادامه داد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای صیانت از حقوق و امنیت اجتماعی، ایجاد تأسیسات زیربنایی برای رفاه گردشگران ساحلی، ارائه خدمات مطلوب و تأمین امنیت جانی و حفظ سلامت عمومی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ستاد ساماندهی باید به آن توجه شود.
وی شناخت دقیق چالش‌ها و فرصت‌های گردشگری ساحلی، استفاده بهینه از نوار ساحلی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: دریا و ساحل آن به‌ عنوان یک ظرفیت بالقوه در توسعه شهرستان به‌شمار می‌رود و لازم است برای مدیریت واحد و ساماندهی‌های اصولی، اطلاعات لازم از موقعیت‌های اجتماعی، اقتصادی، جغرافیایی، سیاسی تهیه شود.
فرماندار ساری مهمترین مشکل و معضل را مشخص بودن متولی دریا اعلام کرد و افزود: هر سازمان و ارگانی با قوانین مربوط به حوزه خود موانع و چالش‌هایی را در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها ایجاد می‌کند.
 
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن