تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمارگيري محصولات زراعي و هزينه توليد محصولات کشاورزي در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴ب.ظ)
آمارگيري محصولات زراعي و هزينه توليد محصولات کشاورزي در آذربايجان غربي موج - رئيس اداره آمار و فناوري اطلاعات جهاد کشاورزي آذربايجان غربي گفت: طرح آمارگيري محصولات زراعي و هزينه توليد محصولات کشاورزي همزمان با سراسر کشور از بيست و دوم فروردين سال جاري در آذربايجان غربي نيز آغاز گرديده و در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامعلي مرداي با بيان اين مطلب افزود: طرح آمارگيري محصولات زراعي و هزينه توليد محصولات کشاورزي هر ساله در کل کشور به اجرا در مي آيد، اين طرح براي سال زراعي 93-92 با توجه به سرشماري عمومي کشاورزي 1393 و به دليل جلوگيري از تداخل با آن، با تاخير چند ماهه در فروردين سال جاري به اجرا گذاشته مي شود.
وي اظهار کرد: با توجه به انجام سرشماري عمومي کشاورزي در سال گذشته و مساعدت مرکز آمار ايران، اجراي طرح هاي آمارگيري مذکور با استفاده از چارچوب سرشماري مذکور در تمامي شهرستان هاي استان به طور همزمان و با بهره گيري از پتانسيل هاي استاني و به کارگيري ناظران مزرعه و همکاري مدير زراعت و مديريت هاي جهاد کشاورزي شهرستان ها و ساير دستگاه هاي اجرايي در استان، به اجرا در مي آيد.
مرادي با بيان اين که هدف از اجراي طرح برآورد ميزان سطح زير کشت و ميزان توليد محصولات زراعي و نهاده هاي مصرفي و محاسبه متوسط هزينه توليد محصولات عمده کشاورزي در يک هکتار از اراضي کشاورزي است، اضافه کرد: اين طرح به روش نمونه گيري طبقه بندي دو مرحله اي انجام مي شود که مرحله اول آن انتخاب آبادي هاي نمونه و مرحله دوم انتخاب بهره بردارهاي نمونه با استفاده از فهرست سرشماري عمومي کشاورزي سال 1393 بوده است.
وي تاکيد کرد: در اين طرح با مراجعه مستقيم به بهره برداران نمونه و از طريق مصاحبه حضوري، پرسشنامه هاي مربوطه تکميل مي گردد.
رئيس اداره آمار و فناوري و اطلاعات جهاد کشاورزي آذربايجان غربي با بيان اينکه در اين طرح به 321 آبادي نمونه و بيش از 4 هزار و 600 نفر بهره بردار جهت تکميل پرسشنامه بهره بردار و بيش از 750 نفر بهره بردار جهت برآورد هزينه توليد محصولات مراجعه خواهد شد، افزود: عمليات ميداني و داده آمايي طرح در استان تا 31 ارديبهشت سال جاري پايان خواهد يافت و نتايج اوليه آن نيز تا پايان خرداد سال جاري منتشر مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن