تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح آمارگيري محصولات زراعي در آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
آغاز طرح آمارگيري محصولات زراعي در آذربايجان شرقي موج - طرح آمارگيري محصولات زراعي و هزينه توليد محصولات کشاورزي، از روز شنبه، بيست و دوم فروردين، در آذربايجان شرقي هم زمان با سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اکبر فتحي، معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان، با بيان اين مطلب گفت: اين طرح در سال زراعي 93-1392 با توجه به سرشماري عمومي کشاورزي 1393 و به دليل جلوگيري از تداخل با آن، با تاخير چند ماهه در فروردين سال جاري به اجرا گذاشته شده است.
وي افزود: با توجه به انجام سرشماري عمومي کشاورزي در سال گذشته و مساعدت مرکز آمار ايران، اجراي طرح‌هاي آمارگيري مذکور در استان آذربايجان شرقي با استفاده از چارچوب سرشماري مذکور همزمان با ساير استان ها با بهره‌گيري از پتانسيل‌هاي استاني و بکارگيري ناظران مزرعه و تعامل با معاونت بهبود توليدات گياهي و مديريت امور زراعت سازمان‌، مديريت هاي جهادکشاورزي در شهرستانها و ساير دستگاه‌هاي اجرايي در استان، به اجرا در مي آيد.
فتحي با بيان اينکه هدف از اجراي طرح برآورد ميزان سطح زير کشت و ميزان توليد محصولات زراعي و نهاده‌هاي مصرفي و محاسبه متوسط هزينه توليد محصولات عمده کشاورزي در يک هکتار از اراضي کشاورزي است، اضافه کرد: اين طرح به روش نمونه گيري طبقه‌بندي دو مرحله‌اي انجام مي‌شود که مرحله اول آن انتخاب آبادي هاي نمونه و مرحله دوم انتخاب بهره‌ بردارهاي نمونه با استفاده از فهرست سرشماري عمومي کشاورزي سال 1393 بوده است.
وي اضافه کرد: در اين طرح با مراجعه مستقيم به بهره بردارهاي نمونه و از طريق مصاحبه حضوري، پرسش نامه‌هاي مربوطه تکميل مي‌شود.
معاون برنامه ريزي وامور اقتصادي سازمان جهادکشاورزي استان با بيان اينکه در اين طرح به 309 آبادي نمونه و 5 هزار و 134 بهره‌ بردار مراجعه خواهد شد افزود: آموزش طرح هاي مزبور در دو مرحله، آموزش مسوولين ادارات آمار و اطلاعات مديريت جهاد کشاورزي شهرستان ها و آموزش هاي استاني به تناسب در فروردين سال جاري در استان برگزار شده است.
فتحي در پايان خاطرنشان کرد: عمليات ميداني و داده آماري طرح در استان به موازات اجراي طرح در سراسر کشور تا 31 ارديبهشت سال جاري پايان يافته و نتايج اوليه آن نيزتا پايان خرداد سال جاري منتشر مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن