تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798390660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف نماد میدان انقلاب مشخص می‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تکلیف نماد میدان انقلاب مشخص می‌شود؟
تکلیف نماد میدان انقلاب مشخص می‌شود؟ اگر این روزها گذرتان به میدان انقلاب تهران افتاده باشد، احتمالاً این سؤال در ذهنتان به وجود می‌آید: بالاخره تکلیف یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر تهران چه‌زمانی مشخص خواهد شد؟


به گزارش فرهنگ نیوز ، همه ما با میدان انقلاب و با آن حجم استوانه‌ای شکلش برای سالهای سال اُخت گرفته‌ بودیم و حالا باید منتظر تغییرات اساسی برای جانمایی یک نماد جدید باشیم، طرحی که قرار است توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در میدان انقلاب جانمایی شود و یک هیئت داوران نیز وظیفه انتخاب اثر برگزیده را به‌عهده دارد.چند ماه پیش عکسی از یک طرح برای نماد اثر حجمی میدان انقلاب اسلامی منتشر شد که با دیدگاه‌های مختلفی روبه‌رو شد. برخی از هنرمندان و منتقدین طرح احتمالی برای نماد میدان انقلاب را فاقد نشانه‌های ایرانی و اسلامی می‌دانستند.رییس سازمان زیباسازی شهرداری شهر تهران نیز می‌گوید تا زمان نهایی نشدن تصمیم هیئت داوران هیچ طرحی برای میدان انقلاب قطعی نیست.جمال کامیاب در گفت‌گو با تسنیم، در مورد آخرین وضعیت طرح نماد میدان انقلاب اسلامی اظهار کرد: طرح نماد میدان انقلاب اسلامی هنوز نهایی نشده و تا هیئت داوران در این زمینه به نتیجه نهایی نرسد، هیچ طرحی اجرایی نخواهد شد و انتشار تصویرهای مختلف در رسانه‌ها به‌معنای نهایی شدن طرح این میدان نیست.او اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخاب طرح نهایی در میدان انقلاب اسلامی حساسیت زیادی دارد، توجه ویژه‌ای به آن داریم و باید داوری‌ها برای انتخاب طرح نهایی مرحله به مرحله پیش برود.رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به در نظر گرفتن تعدادی طرح برای میدان انقلاب، خاطرنشان کرد: کمیته بررسی المان‌ها میدان انقلاب 5 طرح را انتخاب کرده و این طرح‌ها توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد. البته علاوه بر مسائل هنری در نهایت مسائل فنی نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.کامیاب در بخش دیگری از این گفت‌گو در مورد حضور آثار و المان‌های مختلف در سطح شهر تهران نیز گفت: در حال حاضر تهران نیاز به پیرایش و حذف المان‌های زاید و یا نامناسب دارد و فعلاً نیاز به افزودن المان جدید نداریم.وی همچنین در مورد دیوارنگاره‌های شهر تهران نیز اظهار کرد: در حال حاضر تصمیمی برای اضافه کردن نقاشی دیواری در سطح شهر تهران نداریم و می‌خواهیم دیوارنگاره‌های فرسوده پایتخت را بازسازی کنیم. اولویت ما در دیوار‌نگاره‌های شهری انتخاب آثار فاخر و ماندگار است.رییس سازمان زیباسازی شهرداری شهر تهران در پاسخ به این سؤال که متولی اصلی دیوارنگاری در سطح شهر تهران کدام نهاد است، گفت: طبق قانون و بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، برای دیوارنگاری باید مجوز شورای هنری سازمان زیباسازی دریافت شود.کامیاب در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که آثار هنری زیبایی را باید در سطح شهر تهران جانمایی کرد و کیفیت آثار باید با بهترین نحو انتخاب شود. اگر سطح کیفیت آثار بالا برود، سطح سلیقه مردم نیز بالا می‌رود.

منبع: تسنیم


94/1/31 - 10:40 - 2015-4-20 10:40:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن