تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب منطقه آزاد تجاری امیدواری زیادی را به وجود آورده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تصویب منطقه آزاد تجاری امیدواری زیادی را به وجود آورده است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری مستقل استان اردبیل در هیئت دولت امیدواری زیادی را برای رونق تجاری استان اردبیل فراهم کرده است.
حسین پیرموذن در اولین جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جدید اظهار کرد: ما از دولت تدبیر و امید در امضا کردن لایحه منطقه آزاد تجاری مستقل استان اردبیل قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این حرکت زمینه توسعه پایدار استان را رقم بزند. وی به طرح‌های اشتغالزایی استان اشاره کرد و گفت: در مورد سیستم بانکی با همکاری و هماهنگی بهتر و بیشتر تلاش می‌کنیم تا به طرح‌های مصوب پرداخت شود. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: اتاق اردبیل جزو اتاق‌های برتر کشور در پیگیری جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بوده که امیدواریم این فعالیت‌‌ها در سال جدید با قدرت و قوت بیشتر ادامه پیدا کند. پیرموذن تصریح کرد: برابر تصمیمات دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور بهره بانکی انتظار می‌رود حداقل به 15 درصد برسد تا توان واحدهای تولیدی بیشتر از این فراهم آید. این مسئول ادامه داد: ما در سال جدید با همکاری بانک‌ها سعی خواهیم کرد تا در پرداخت تسهیلات اشتغالزا و کارآفرین موفق عمل کرده و زمینه رونق بیشتر واحدهای تولیدی و اشتغالزا فراهم آید. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود:اکثر واحدهای تولیدی ما به سرمایه در گردش نیاز دارند و در این زمینه سعی می‌کنیم حمایت همه جانبه را داشته باشیم. پیرموذن عنوان کرد: اکثر این واحدها با مشکلات حادی روبه‌رو هستند به طوری که بخش عظیمی از این مجموعه‌های تولیدی که در سال‌های گذشته تعطیل شده و یا نیمه تعطیل بودند نیازمند برقراری مجدد هستند. وی یادآور شد: قرار است امسال بر اساس تصمیم شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری به صاحبان واحدهای تولیدی وقتی داده شود تا دغدغه و مشکلات خود را به صورت شفاف و روشن حل کنند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: با همدلی و همزبانی بهتر می‌توانیم کارهای امسال را در یک هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی به پیش برده و اهدافمان را دنبال کنیم.





تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن