تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813076364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميته مشترك تجاري ايران و اسلووني ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: كميته مشترك تجاري ايران و اسلووني ايجاد مي شود
در نشست مشترك مسئولان اتاق بازرگاني ايران و اسلووني ،دو طرف بر لزوم تشكيل كميته مشترك همكاري هاي تجاري و اقتصادي در پايتخت دو كشور تاكيد كردند.
به گزارش شبكه خبر، در اين نشست كه روز يكشنبه با حضور ژدنكوپاوچك رئيس اتاق اسلووني و جواد مصدقي دبيركل اتاق بازرگاني ايران برگزار شد، بازرگانان دو كشور در خصوص گسترش مناسبات به توافق رسيدند.

دبيركل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران ، در اين نشست تصريح كرد: با ايجاد كميته مشترك همكاري هاي بازرگاني و اقتصادي ميان اتاق هاي دو كشور،مي توان براي افزايش فعاليت ها و تشويق بخش خصوصي براي حضور دركميته گام هاي اساسي برداشت.

جواد مصدقي با بيان اين جمله كه روابط دو كشور هنوز در سطح فوق العاده اي نيست ، ابراز اميدواري كرد با سفر هيئت اسلووني به تهران راه هاي توسعه همكاري اقتصادي دو كشور در زمينه فعاليت بخش خصوصي هموار شود.

وي از آمادگي ايران براي گسترش همكاري ها در زمينه انرژي خبر داد و گفت : توسعه گردشگري نيز به جهت قرار گرفتن ايران به عنوان يكي از 10 كشور مطرح دنيا در عرصه جذب گردشگر، مي تواند مورد توجه مقامات دو كشور قرار گيرد.

مصدقي سپس تصريح كرد: هم اكنون اتاق ايران با دارا بودن 40 هزار عضو، آمادگي افزايش روابط را در زمينه هاي ياد شده با اسلووني دارد.

ژدنكوپاوچك رئيس اتاق اسلووني نيز با بيان اينكه كشور متبوعش محيط رقابتي براي سرمايه گذاري مشترك را فراهم كرده ، تصريح كرد: زمينه سرمايه گذاري طرف ايراني در زمينه فناوري اطلاعات ،قطعات صنعتي ،انرژي ،لجستيك و گردشگري در اسلووني فراهم است.

رئيس اتاق اسلووني افزود: كشور متبوعش يكي از مهم ترين شركاي تجاري در حوزه اتحاديه اروپا به شمار مي رود و 70 درصد صادرات اسلووني با شرق آسيا صورت مي گيرد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن