تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فشار كنگره هم نتوانست مانع از افزايش قيمت نفت خام شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فشار كنگره هم نتوانست مانع از افزايش قيمت نفت خام شود
هر چند فشار كنگره باعث شد تا روند ذخيره سازي نفت در آمريكا متوقف شود، اما باز هم تاثيري بر روند افزايش قيمت نفت خام در بازارهاي جهاني نداشت.
به گزارش شبكه خبر ، به نوشته شماره امروز روزنامه "نيويورك تايمز" در اينترنت، وزارت بازرگاني آمريكا با تاثير پذيرفتن از فشارهاي كنگره، روز جمعه اعلام كرد كه به طور موقت، برنامه پر كردن انبارهاي راهبردي كشور را متوقف مي كند.

گر چه تحليلگران و سياستمداران، اميدوار بودند اين اقدام باعث شكسته شدن روند افزايش بهاي نفت خام شود، اما اين راه شكست خورد و بهاي نفت خام بار ديگر در روز جمعه، به حد نصاب جديدي رسيد.

بر اين اساس، بهاي هر بشكه نفت خام در روز جمعه از 127 دلار هم فراتر رفت ، اما در پايان دادوستدهاي بازار نيويورك، بهاي نفت خام به حد 126 دلار و 29 سنت رسيد.

اين روزنامه آمريكايي افزود: تصميم دولت سعودي به بالا بردن سطح توليد خود (روزانه سيصد هزار بشكه) هم نتوانست تاثيري در اين ميان داشته باشد. با اين وجود دلالان نفتي توجهي به اقدام رياض نكردند و به ادامه افزايش تقاضاي بازار تمركز كردند.

ادامه يافتن روند صعودي بهاي نفت خام، به گران شدن بهاي بنزين و گازوئيل نيز در آمريكا انجاميد و بهاي اين دو ماه انرژي زا به بالاترين حد در چند هفته اخير رسيد. كاهش قدرت خريد مردم آمريكا همزمان با بحران اقتصادي و نرخ رشد محدود اقتصاد آمريكا، شرايط دشواري در اين كشور به وجود آورده است.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن