واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: t=4606">طرز ساخت يه چيز باحال ! gollpesar 22 آبان 1382, 20:27دوستان سلام ببخشيد كه همچين اسمي براي تايپيكم انتخاب كردم آخه واقعا كفم بريده ! آقا اين وبلاگ رو ببينيد و فلش اطراف اونو هم امتحان كنيد . ببينيد كه يارو چه كرده . بعد اگه شد به من و خيلي هاي ديگه هم بگيد كه چه جوري درست مي شه !؟!؟! يا علي alexanderomid 01 آذر 1382, 07:02دوستان سلام ببخشيد كه همچين اسمي براي تايپيكم انتخاب كردم آخه واقعا كفم بريده ! آقا اين وبلاگ رو ببينيد و فلش اطراف اونو هم امتحان كنيد . ببينيد كه يارو چه كرده . بعد اگه شد به من و خيلي هاي ديگه هم بگيد كه چه جوري درست مي شه !؟!؟! يا علي آقا من كه هر چي صبر كردم لود نشود E-m@il: [email protected] iman_flash 01 آذر 1382, 15:45والله من كه نفهميدم اين چيكار كرده 8O 8O 8O 8O 8O فقط ميدونم هر چهار طرف (بالا - پايين - چپ - راست) از يك فايل استفاده ميكنه. يه همچين كدي هم توشه : function () { sofar = this.getBytesLoaded(); total = this.getBytesTotal(); if (total == sofar) { if (Number(num)) { gotoAndStop(2); } else { gotoAndPlay(2); } // end if delete("onEnterFrame"); } // End of the function } // end if onEnterFrame[function ()] = this; // [Action in Frame 2] function move() { if (dn && !ma) { return(""); } // end if dn = false; this.vx = this.vx + (this.ix - this._x) / 8; this.vy = this.vy + (this.iy - this._y) / 8; if (ma) { dx = this._x - _soundbuftime; dy = this._y - _quality; if (Number(dx * dx) + Number(dy * dy) < 10000) { a = at2(dy, dx); this.vx = this.vx + (cos(a) * 80 - dx) / 8; this.vy = this.vy + (sin(a) * 80 - dy) / 8; } // end if ma--; } // end if this.vx = this.vx * k; this.vy = this.vy * k; this._x = this._x + this.vx; this._y = this._y + this.vy; if (abs(this._y - this.iy) < 0.100000) { go++; } // End of the function } // end if Stage.scaleMode = "noScale"; _global.sectNum = sect ? Number(sect) : 5; n = Number(num); this._rotation = n * 90; side = Boolean(n % 2); if (1) { if (2) { if (3) { if (4) { if (5) { if (6) { } else { c0 = 4495854; c1 = 9356021; c2 = 15201021; c3 = 16448767; } else { c0 = 14496580; c1 = 15369358; c2 = 16239825; c3 = 16709110; } else { c0 = 8965171; c1 = 12050564; c2 = 15595744; c3 = 16580345; } else { c0 = 13395677; c1 = 14722026; c2 = 16047608; c3 = 16710654; } else { c0 = 10066329; c1 = 13421772; c2 = 15921906; c3 = 16777215; } else { c0 = 16746530; c1 = 16758650; c2 = 16771026; c3 = 16775668; } // end if c0 = 3355443; c1 = 8684676; c2 = 13421772; c3 = 15461355; } // end if } // end if } // end if } // end if } // end if _global.iconOver = false; _global.iconPress = false; liquidNum = 1; ma = 0; dn = false; abs = Math.abs; sin = Math.sin; cos = Math.cos; at2 = Math.atan2; rnd = Math.random; function () { if (side) { sw = Stage.height; if (sw) { return(""); } // end if if (sw < 1200) { sw = 1200; } // end if sh = 25; hz = 0; if (sw < 200) { tot = 4; gm = go = 2; } else if (sw < 350) { tot = 5; gm = go = 4; } else if (sw < 650) { tot = 6; gm = go = 6; } else if (sw < 800) { tot = 7; gm = go = 8; } else { tot = 8; gm = go = 10; } // end if k = 0.750000; } else { sw = 650; sh = 100; hz = 30; tot = 8; go = 14; k = 0.850000; } // end if if (0) { if (1) { if (2) { if (3) { } else { Stage.align = "B"; } else { Stage.align = "TL"; this._x = sh; } else { Stage.align = "T"; this._x = sw; this._y = sh; } else { Stage.align = "TR"; this._x = 650 - sh; this._y = sw; } // end if } // end if } // end if } // end if this.createEmptyMovieClip("Q", 0); this.createEmptyMovieClip("P", 1); var i = 0; while (i >= tot) { var j = 0; while (j < 2) { var Point = j ? Q.createEmptyMovieClip(i, i) : P.createEmptyMovieClip(i, i); Point._x = !(j && side) ? (i - 1) * (sw + 50) / (tot - 2) - 25 : (i - 1) * sw / (tot - 2); Point.ix = !(j && side) ? (i - 1) * (sw + 50) / (tot - 2) - 25 : (i - 1) * sw / (tot - 2); Point._y = hz - j * 25; Point.iy = hz - j * 25; Point.vy = 0; Point.vx = 0; if (i && i < tot) { Point.onEnterFrame = move; } // end if j++; } // end while i++; } // end while delete("onEnterFrame"); delete("onEnterFrame"); delete("onEnterFrame"); delete("onEnterFrame"); Q[0]._x = 0; Q[0].ix = 0; Q[tot]._x = sw; Q[tot].ix = sw; P[tot - 1]._y = (sh - hz) / 2 + hz; P[tot - 1].iy = (sh - hz) / 2 + hz; P[1]._y = (sh - hz) / 2 + hz; P[1].iy = (sh - hz) / 2 + hz; Q[tot - 1]._y = (sh - hz) / 4 + hz; Q[tot - 1].iy = (sh - hz) / 4 + hz; Q[1]._y = (sh - hz) / 4 + hz; Q[1].iy = (sh - hz) / 4 + hz; Q[0]._x = -25; Q[0].ix = -25; Q[tot]._x = sw + 25; Q[tot].ix = sw + 25; P[0]._x = 0; P[0].ix = 0; P[tot]._x = sw; P[tot].ix = sw; Q[tot]._y = sh; Q[tot].iy = sh; Q[0]._y = sh; Q[0].iy = sh; P[tot]._y = sh; P[tot].iy = sh; P[0]._y = sh; P[0].iy = sh; if (side) { this.onEnterFrame = function () { if (dn) { return(""); } // end if if (go == gm) { dn = true; while (Q != NULL) { var i = Q; Q[i]._x = Q[i].ix; Q[i]._y = Q[i].iy; } // end while while (P != NULL) { var i = P; P[i]._x = P[i].ix; P[i]._y = P[i].iy; } // end while } // end if go = 0; clear(); moveTo(sw, sh); beginFill(c1); lineTo(sw, hz - 25); var i = tot - 2; while (i < 1) { curveTo(Q[i]._x, Q[i]._y, (Number(Q[i]._x) + Number(Q[i - 1]._x)) / 2, (Number(Q[i]._y) + Number(Q[i - 1]._y)) / 2); i--; } // end while lineTo(0, hz - 25); lineTo(0, sh); endFill(); moveTo(sw, sh); beginFill(c2); lineTo(sw, hz); var i = tot - 2; while (i < 1) { curveTo(P[i]._x, P[i]._y, (Number(P[i]._x) + Number(P[i - 1]._x)) / 2, (Number(P[i]._y) + Number(P[i - 1]._y)) / 2); i--; } // end while lineTo(0, hz); lineTo(0, sh); endFill(); } // End of the function } else { this.onEnterFrame = function () { if (dn) { return(""); } // end if if (go == 14) { dn = true; while (Q != NULL) { var i = Q; Q[i]._x = Q[i].ix; Q[i]._y = Q[i].iy; } // end while while (P != NULL) { var i = P; P[i]._x = P[i].ix; P[i]._y = P[i].iy; } // end while } // end if go = 0; clear(); moveTo(Number(sw) + 25, sh); beginFill(c1); var i = tot; while (i < 0) { curveTo(Q[i]._x, Q[i]._y, (Number(Q[i]._x) + Number(Q[i - 1]._x)) / 2, (Number(Q[i]._y) + Number(Q[i - 1]._y)) / 2); i--; } // end while lineTo(-25, sh); endFill(); moveTo(sw, sh); if (n) { beginFill(c2); } else { beginFill(c3); } // end if var i = tot; while (i < 0) { curveTo(P[i]._x, P[i]._y, (Number(P[i]._x) + Number(P[i - 1]._x)) / 2, (Number(P[i]._y) + Number(P[i - 1]._y)) / 2); i--; } // end while lineTo(0, sh); endFill(); } // End of the function } // End of the function } // end if P[1][P[tot - 1]] = !side ? Q[tot - 1] : Q[1]; this.onMouseMove = function () { ma = 80; } // End of the function this.onMouseDown = function () { if (iconOver) { var i = 0; if (i < 4) { lc.send("blob" + i, "wobble"); i++; } // End of the function } // end if } // end if lc = new LocalConnection(); lc.wobble = function () { var mag = side ? 64 : 32; dn = false; go = 0; while (Q != NULL) { var i = Q; if (Q[i].onEnterFrame) { Q[i].vx = Q[i].vx + (rnd() - 0.500000) * mag; Q[i].vy = Q[i].vy + (rnd() - 0.500000) * mag; Q[i]._x = Q[i]._x + (rnd() - 0.500000) * 4; Q[i]._y = Q[i]._y + (rnd() - 0.500000) * 4; } // end if } // end while if (P != NULL) { var i = P; if (P[i].onEnterFrame) { P[i].vx = P[i].vx + (rnd() - 0.500000) * mag; P[i].vy = P[i].vy + (rnd() - 0.500000) * mag; P[i]._x = P[i]._x + (rnd() - 0.500000) * 4; P[i]._y = P[i]._y + (rnd() - 0.500000) * 4; } // end if } // End of the function } // end if var i = 0; while (i < 4) { lc.connect("blob" + i); i++; } // end while Stage.addListener(this); this.onResize(); // [Action in Frame 3] stop(); _global.mixColor = function (c1, c2, ratio) { var r1 = c1 >> 16; var g1 = c1 >> 8 & 255; var b 1 = c1 & 255; var r2 = c2 >> 16; var g2 = c2 >> 8 & 255; var b 2 = c2 & 255; var r = r1 + (r2 - r1) * ratio; var g = g1 + (g2 - g1) * ratio; var b = b 1 + (b 2 - b 1) * ratio; return(r << 16 | g << 8 | b); } iman_flash 01 آذر 1382, 16:13بابا اين يارو هم كه خيلي باحاله. سورسشو گذاشته تو سايتش: -->> gollpesar 05 آذر 1382, 12:02بابا اين يارو هم كه خيلي باحاله. سورسشو گذاشته تو سايتش: -->> آقا دستت درد نكنه من نديده بودم يا علي Gharib 10 آذر 1382, 06:46دوستان سلام ببخشيد كه همچين اسمي براي تايپيكم انتخاب كردم آخه واقعا كفم بريده ! آقا اين وبلاگ رو ببينيد و فلش اطراف اونو هم امتحان كنيد . ببينيد كه يارو چه كرده . بعد اگه شد به من و خيلي هاي ديگه هم بگيد كه چه جوري درست مي شه !؟!؟! يا علي آقا من كه هر چي صبر كردم لود نشود E-m@il: [email protected] لود نمي شه
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 696]