تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 6 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800040228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به بهانه فحاشي هواداران در ورزشگاه‌ها؛ در فوتبال را تخته كنيد و به جاي آن برنامه‌هاي اخلاقي پخش كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: به بهانه فحاشي هواداران در ورزشگاه‌ها؛ در فوتبال را تخته كنيد و به جاي آن برنامه‌هاي اخلاقي پخش كنيد
شايد بهتر باشد تا اين فوتبال را جمع و به جاي پخش مسابقات فوتبال از تلويزيون برنامه‌هاي آموزنده پخش كنند تا حداقل خانواده‌ها خيالشان راحت باشد كه فرزندانشان از لحاظ فرهنگي و اخلاقي در امان هستند.


گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»؛ فوتبال ايران در جهان و در نوع خود يك فوتبال كم نظير است و هر روز يك روي تازه از خود به نمايش مي گذارد كه جز شرمساري و سر افكندگي براي فوتبال دوستان واقعي چيز ديگري ندارد.

يك روز بازيكنان با شادي هاي غير عرف خود فوتبال ايران را در جهان يكه تاز مي كنند، يك روز بازيكنان داور را در زمين زير بار مشت و لگد مي گيرند، يك روز ديگر بازيكنان زمين بازي را با رينگ بوكس اشتباه مي گيرند و اين بار هم هوادارنماها بدترين و زننده ترين توهين ها و دشنام ها را نثار دارو مي كنند.

متاسفانه شب گذشته و در جريان ديدار 2 تيم پرسپوليس و داماش از هفته بيست و نهم ليگ برتر برخي از هواداران پرسپوليس رفتاري از خود به نمايش گذاشتند كه حتي تكرار و بازگويي آن دردآور و آزار دهنده است.

در دقايق پاياني بازي و پس از اخراج محمد نصرتي، مدافع پرسپوليس توهين ها و فحاشي هواداران پرسپوليس به داور تا آنجا بالا رفت كه در دقايق وقت اضافي نيمه دوم رفيعي، داور اين ديدار، بازي را نيمه كاره گذاشت و از زمين مسابقه خارج شد.

علي كريمي بارها سعي كرد تا هواداران را به آرامش و رعايت ادب دعوت كند اما شعارهاي هوادارن ادامه داشت و متاسفانه صداي اين فحاشي ها از رسانه ملي نيز پخش مي شد و مدتي طول كشيد تا صداي شعارها از تلويزيون حذف شود.

كريمي در خصوص شعرها و توهين هاي هواداران به داور گفت كه اتفاقاتي كه امروز در ورزشگاه آزادي رخ داد اولين بار نيست و آخرين بار هم نخواهد بود؛ اين اتفاقات بوده، هست و خواهد بود و اميدوارم شرايط تغيير كند اما مي‌دانيد اعتراض من به چه بود، به اينكه در شهرستان‌ها دوربين‌ها نيستند تا شعارهايي كه عليه بازيكنان داده مي‌شود را ضبط كنند.

متاسفانه در روزهايي كه داعيه حرفه اي شدن فوتبالمان را داريم و در زماني كه بازيكنانمان تحت عنوان حرفه اي قراردادهاي چند صد ميليوني و حتي ميلياردي با باشگاه ها امضا مي كنند، هواداران در ورزشگاه ها به بازيكنان و حتي داور فحاشي مي نمايند و هيچ كار فرهنگي در اين خصوص انجام نمي شود و تنها با جريمه هاي 3 يا 4 ميليون توماني باشگاه ها قضيه ختم به خير مي شود.

متاسفانه اين روزها توهين به بازيكنان نيز از طرف هواداران زياد ديده مي شود و بارها بازيكنان از اين مسئله ابرار نارضايتي كردند اما نه تنها هيچ تغييري در رفتار هواداران ايجاد نشده است بلكه بيش تر از گذشته نيز شده است.

شايد بهتر باشد تا اين فوتبال را جمع و به جاي پخش مسابقات فوتبال از تلويزون برنامه هاي آموزنده پخش كنند تا حداقل خانواده ها خيالشان راحت باشد كه فرزندانشان از لحاظ فرهنگي و اخلاقي در امان هستند.

اميدواريم تا تدابيري انديشيده شود كه فوتبال در مسير اخلاق مداري حركت كند و همه عناصر آن از مدير باشگاه، مربي و بازيكن گرفته تا هواداران الگوي صحيح اخلاق مداري و فرهنگ ايراني باشند.

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن