تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شارژر باتری یو پی اس


واضح آرشیو وب فارسی::

 

شارژ صحیح باتری و محافظت در برابر شارژ بیش از حد یا کم شارژ شدن می تواند تفاوت قابل توجهی در طول عمر باتری ایجاد کند. با استفاده از کارآمدترین روش‌های شارژ موجود امروزی، عمر طولانی باتری یو پی اس با زمان‌های شارژ کوتاه همچنان امکان‌پذیر است.

شرکت های تولید کننده ی شارژر باتری یو پی اس در تلاش هستند تا راه حل های صرفه جویی در مصرف انرژی را برای بازار شارژ باتری همیشه در حال تغییر و مدرن ارائه دهند. طیف شارژرهای باتری آنها مطابق با استانداردهای مربوطه است و با الزامات ایمنی بین المللی و EMC تأیید شده است.

خرید اینترنتی شارژر باتری

برای خرید آنلاین شارژر باتری، از فروشگاه دیجی یو پی اس بازدید کنید.



منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

فروشگاه دیجی یو پی اس عموماً همه ی توانهای دستگاه یو پی اس از جمله: یو پی اس خانگی(توان پایین) تا یو پی اس صنعتی (توان بالا) را ارائه می‌دهد و اینها را می‌توان در مدل های تاور یا رکمونت عرضه کرد.

در همه ی کشور ها قطع برق ممکن است به طور مکرر رخ دهد و اغلب منجر به آسیب به تجهیزات شما در این فرآیند شود. به عنوان مثال، رایانه‌های مورد استفاده در محیط تجاری و صنعتی ممکن است در طول افت یا قهوه‌ای شدن ولتاژ، قطعات الکترونیکی حساس آنها ضعیف شده یا به طور بالقوه از بین بروند. به همین دلیل بسیار مهم است که یک دستگاه یو پی اس با کیفیت بالا را برای تامین برق مورد نیاز پشتیبان و رفع ناسازگاری ها در منبع تغذیه خود انتخاب کنید. سیستم های یو پی اس می توانند تا حد زیادی از طول عمر تجهیزات شما محافظت کنند.

مزایای دستگاه یو پی اس ما

  • حفاظت از اتصال کوتاه و اضافه بار
  • ولتاژ ورودی گسترده
  • زمان انتقال بسیار کوتاه
  • نصب آسان
  • باتری قابل تعویض داغ
  • عمر تجهیزات الکتریکی خود را افزایش دهید

می‌توانید با استفاده از طیف گسترده‌ای از منابع تغذیه اضطراری (UPS) که برای استفاده در همه محیط‌های تجاری طراحی شده‌اند، از سیستم‌های خود در برابر اختلالات برق غیرمنتظره محافظت کنید. این سیستم‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که عملیات شما می‌تواند بدون مشکل ادامه یابد، حتی زمانی که منبع تغذیه بار متناوب می‌شود.

خرید اینترنتی یو پی اس

برای خرید آنلاین UPS از شرکای ما، از فروشگاه دیجی یو پی اس بازدید کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن