تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خمیر درزگیری + کیفیت درجه 1


واضح آرشیو وب فارسی::

در صنایع مختلف، ابزار و تجهیزات گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات مطابق با نیازهای انسان در زندگی طراحی و تولید می‌شوند؛ بنابراین استفاده از هرکدام از آن‌ها نوعی رفاه و آسایش به دنبال دارد. خمیر درزگیری یکی از کالاهایی است که در زندگی روزمره و در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد. این محصول برای پر کردن شکاف‌ها، حفره‌ها و درزهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وجود آن‌ها چالش‌برانگیز است. درزگیرها انواع مختلفی دارند و در جنس‌های گوناگونی قابل استفاده هستند. کاربرد برخی از آن‌ها آسان بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد؛ اما برخی دیگر، ساختاری متفاوت دارند که تنها توسط افراد ماهر قابل استفاده هستند. در ادامه، اطلاعات جامع و دقیقی درمورد این محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.



خمیر درزگیر چیست؟

همان‌طورکه از نام این محصول مشخص است، می‌توان آن را نوعی خمیر مستحکم برای پوشاندن سطوح، درزها و حفره‌ها دانست. در بخش‌های مختلف خانه همچون اطراف لوله‌ها، پنجره‌ها، در کنار دریچه‌ کولر و سایر قسمت‌ها معمولا شکاف‌هایی وجود دارد که فضا را برای ورود انواع آلاینده‌ها، حشرات، گردوغبار و... فراهم می‌کنند. کاربردی‌ترین راه برای رفع این معضلات، استفاده از خمیر درزگیری است که به‌عنوان چسب عایق مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه‌بر‌این، وجود شکاف سبب اتلاف در انرژی سرمایی و گرمایی خانه نیز می‌شود. درزگیرهایی که در خانه استفاده می‌شوند، عملکردی همچون چسب آکواریوم داشته و استفاده از آن‌ها نیاز به تخصص ندارد.

بهتر است بدانید که خرید چسب عایق تنها برای مصارف خانگی نیست؛ بلکه نوع قوی‌تر آن در صنایع و مشاغل مختلف کاربرد دارد و استفاده از آن نیازمند تخصص است. این محصول انواع گوناگونی دارد که هرکدام باتوجه به استحکام، جنس و کیفیتی که دارند، در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شوند. نوعی از آن تنها برای درزگیری شکاف‌های خانه تولید شده‌است؛ اما انواع دیگر آن برای عایق‌کاری اتومبیل‌ها، چسباندن دو قطعه یا پر کردن فضای میان آن‌ها، بستن محل نشتی لوله‌ها در صنایع مختلف و... کاربرد دارند.

انواع خمیر درزگیری ازنظر مقاومتی که در برابر دما و حرارت دارند نیز متفاوت هستند. برخی از آن‌ها در برابر دمای بالا مقاوم و برخی دیگر ضعیف هستند. همچنین باید توجه داشته باشید که خرید چسب عایق برای محیط‌های شیمیایی و اسیدی با سایر محیط‌ها کاملا متفاوت است.

کاربردها خمیر درزگیر

پیش‌ازاین نیز گفته شد که خمیرهای درزگیر ازنظر ساختار و مقاومتی که دارند، با هم متفاوت هستند. تولید این محصول در انواع مختلف، آن را به کالایی کاربردی در صنایع گوناگون تبدیل کرده‌است. مهم‌ترین کاربردهای آن را در ادامه شرح خواهیم داد.

استفاده در صنعت ساخت‌وساز: در این صنعت، استفاده از درزگیر بسیار رایج و کاربردی است. برای پر کردن فضای میان اتصالات مختلف همچون بتن‌ها، مصالح چوبی، شیشه‌ای و... از درزگیر استفاده می‌کنند.

استفاده در صنعت خودروسازی: خمیر درزگیری در این صنعت برای پر کردن درزهای بدنه، درزهای موتور و سایر اجزای خودرو استفاده می‌شود. این کار از نشت مایعات خنک‌کننده، روغن، سوخت و... جلوگیری می‌کند.

استفاده در تاسیسات و تعمیرات لوله‌کشی: این محصول را می‌توان یکی از مهم‌ترین تجهیزات در لوله‌کشی دانست؛ زیرا استفاده از آن در استحکام و دوام کار نقشی حیاتی دارد.

استفاده در تولید لوازم الکترونیک: در سیستم‌های الکترونیک از این خمیر به‌عنوان یک مانع و محافظ در اطراف اتصالات استفاده می‌کنند تا از نفوذ رطوبت و یا ایجاد خوردگی جلوگیری کنند.

به‌طورکلی، طیف وسیعی از صنایع را می‌توان نام برد که این کالا برای آن‌ها بسیار مهم و کاربردی است؛ اما به‌طورمعمول، استفاده در صنعت ساخت‌وساز و پوشاندن شکاف‌های خانه متداول‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کاربرد آن است. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال شناخت برندی مطمئن هستند که بتوانند خمیر درزگیری با کیفیتی درجه 1 تهیه کنند.



بهترین راه برای خرید خمیرهای درزگیر

شرکت‌ها و برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید این محصول فعالیت دارند؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت که برند تجاری رومولو یکی از موفق‌ترین آن‌ها است. romolo برند تجاری شرکت نویان تجارت یاس بوده که سال‌ها است در زمینه‌ تولید انواع مصالح ساختمانی خوش درخشیده است. شما می‌توانید با خیالی آسوده، انواع مصالح و کالاهای موردنیاز در ساخت‌وساز همچون درزگیرها، رنگ سیلیکونی، چسب کاشی و سرامیک، پودر بندکشی، ضدزنگ‌ها و... را از این برند تهیه کنید. این شرکت با استفاده از دانش روز دنیا و استفاده از تیم تحقیق و تولید حرفه‌ای، تنها شرکت تولیدکننده انواع محصولات شیمیایی یونیزه برای ساخت‌وساز است.



خمیر درزگیری محصولی مهم و کاربردی

خرید خمیر درزگیر محصولی است که به‌عنوان یک چسب عایق در صنایع مختلف استفاده می‌شود. در خانه‌ها، ساختمان‌ها، در میان انشعابات و اتصالات مختلف شکاف‌هایی وجود دارد که به کمک این خمیر پوشش داده می‌شوند. از کاربردهای مهم آن می‌توان به صنعت ساختمان‌سازی، خودروسازی، تاسیسات لوله‌کشی و... اشاره کرد. بهترین برند برای تهیه‌ این محصول و سایر محصولات ساختمانی همچون رنگ سیلیکونی، چسب کاشی و... برند رومولو است. این برند نام تجاری شرکت نویان تجارت یاس است که سابقه‌ای بسیار طولانی و درخشان در زمینه تولیدات مصالح ساختمانی دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن