تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801292212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنگ کردن واژن و رضایت جنسی


واضح آرشیو وب فارسی::

شل بودن، گشاد شدن و حالت ظاهری نامناسب ناحیه واژینال یکی از مسائلی است که برخی از زنان ممکن است با آن مواجه شوند و برایشان مشکل‌زا باشد. این مسئله می‌تواند به دلایل مختلفی ازجمله زایمان طبیعی، افزایش سن یا حتی ژنتیک رخ دهد. عمل تنگ کردن واژن می‌تواند با رفع ایرادهای ظاهری و تنگ‌تر کردن واژن، اعتمادبه‌نفس و احساس رضایت بانوان را بالاتر برده و لذت رابطه جنسی را برای زوجین، افزایش دهد.

این عمل باید بادقت و باتوجه‌به نیازهای فردی انجام شود. برخی از افراد ممکن است به‌دلیل مسائل فیزیولوژیکی یا روانی به این عمل نیاز داشته باشند، در حالی که برای دیگران ممکن است عمل تنگ کردن واژن، تنها یک راهکار زیبایی باشد؛ بنابراین، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری در مورد انجام این عمل، با یک پزشک متخصص مشورت کنید و تمامی جنبه‌های فیزیکی، روانی و اجتماعی را در نظر بگیرید.



عمل تنگ کردن واژن (واژینوپلاستی) چیست؟

واژینوپلاستی یک روش جراحی است که به‌منظور بهبود شکل و اندازه واژن انجام می‌شود. این عمل معمولا برای کسانی انجام می‌شود که واژن آن‌ها به‌دلیل افزایش سن، یائسگی، بارداری و زایمان، با افزایش اندازه و شکل نامطلوب روبه‌رو شده است. در این عمل، پزشک با استفاده از تکنیک‌های جراحی مختلف، بافت‌های اضافی واژن را حذف کرده و بافت‌های دیگر را تنگ‌تر و به شکل دلخواهی که بیمار می‌خواهد، مبدل می‌کند. این عمل به‌عنوان یک روش زیبایی شناخته می‌شود و برای افزایش اعتمادبه‌نفس زنان به‌کار می‌رود.

با این‌حال، مهم است بدانید که این عمل جراحی می‌تواند با مخاطرات و عوارض مختلفی همراه باشد و به دیدگاه‌های مختلف پزشکی و روانشناسی نیاز دارد. عوارضی مانند عفونت، خونریزی، تحریک عصب‌ها و بافت‌های اطراف و ... می‌توانند طی این عمل اتفاق بیفتند. علاوه‌بر این، برخی افراد ممکن است پس از انجام عمل، دچار مشکلات جنسی از قبیل کاهش حس و لذت جنسی یا درد و ناراحتی در زمان رابطه جنسی شوند.

از آنجایی که تنگ کردن واژن اغلب به‌دلیل مسائل زیبایی انجام می‌شود، اهمیت مشورت با یک پزشک متخصص قبل از تصمیم‌گیری و انجام عمل بسیار بالاست. همچنین، مشاوره با یک روانشناس نیز درک بهتری از دلایل و انتظارات شخصی فراهم می‌کند و می‌تواند به انتخاب صحیح کمک کند. اگر به‌دنبال یک دکتر تنگ کردن واژن هستید که از مهارت، تجربه و تخصص موردنیاز برای انجام این عمل برخوردار باشد، به دکتر طاهره فروغی فر مراجعه کنید. دکتر طاهره فروغی فر، فلوشیپ فوق تخصصی زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان، خدمات زیر را در مطب خود به بیماران ارائه می‌کند:

لابیاپلاستی

درمان عفونت‌های واژینال

تنگی واژن

تزریق ژل به لابیاماژور

اصلاح افتادگی رحم

درمان زگیل تناسلی



مزایای تنگ کردن واژن

تنگ کردن کانال واژن می‌تواند با مزایای بسیاری برای بانوان همراه باشد. در ادامه این مزایا را بیان می‌کنیم:

کاهش اضطراب و استرس: افرادی که از مشکلات واژنی رنج می‌برند، با افزایش رضایت از بدن و روابط جنسی خود، اضطراب و استرس کمتری را تجربه خواهند کرد.

  • بهبود ساختار واژن: با تنگ‌تر کردن واژن، ساختار آن بهبود می‌یابد.

کاهش خشکی واژن و در نتیجه بهبود روانکاری آن: تغییرات در ساختار واژن می‌تواند باعث کاهش خشکی واژن و بهبود روانکاری آن شود.

بهبود علائم آتروفی واژن: با بهبود ساختار واژن، علائم آتروفی واژن کاهش می‌یابد و خشکی و التهاب دیواره‌های آن کمتر می‌شود.

بهبود شلی واژن: افرادی که از مشکل شلی واژن رنج می‌برند، با تنگ کردن واژن می‌توانند این مشکل را بهبود ببخشند.

درمان بی‌اختیاری ادرار: تنگی واژن می‌تواند به درمان بی‌اختیاری ادرار کمک کند.

کاهش تعداد عفونت‌های مکرر: با بهبود ساختار واژن و کاهش خشکی آن، احتمال ابتلا به عفونت‌های مختلف مانند واژینوز باکتریال نیز کاهش می‌یابد.

افزایش لذت در هنگام مقاربت

با بهبود ساختار واژن و افزایش تنگی آن، لذت و رضایت هنگام رابطه جنسی افزایش می‌یابد. یکی از مهم‌ترین مزایای تنگ کردن واژن، افزایش لذت در هنگام مقاربت جنسی است. وقتی واژن تنگ می‌شود، اصطکاک بین دیوارهای واژن و آلت تناسلی مرد افزایش می‌یابد؛ مزیتی که می‌تواند احساس لذت‌بخش‌تری را برای هر دو طرف فراهم کند.

این اصطکاک بیشتر، حساسیت و لذت بیشتری را در هنگام رابطه جنسی ایجاد می‌کند و می‌تواند تجربه جنسی را برای زوجین بهبود ببخشد. به‌علاوه، این تجربه می‌تواند باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در زمینه روابط جنسی شده و رابطه زناشویی را به سطح بالاتری ارتقاء دهد.



روش‌های مختلف انجام عمل تنگ کردن واژن

روش‌های مختلفی برای عمل تنگ‌تر کردن واژن در دسترس بانوان و متخصصین قرار دارد. در ادامه با برخی از روش‌های رایج برای انجام این عمل آشنا می‌شویم:

تنگی واژن با لیزر (جوان‌سازی واژن)

روش عملکرد: این روش با استفاده از لیزر به‌منظور تحریک رشد ساختارهای کلاژن جدید در دیواره‌های واژن انجام می‌شود. عملی که منجر به تنگ‌تر و محکم‌تر شدن ساختار واژن می‌شود.

مزایا: این روش غیرجراحی است و باعث بهبود ساختار واژن، افزایش احساس جنسی و بهبود عملکرد واژنی می‌شود.

عوارض ممکن: عوارض محتمل این روش شامل التهاب، خونریزی، درد و تغییرات در حس و لذت جنسی می‌شود.

تنگی واژن با استفاده از نخ

روش عملکرد: در این روش، از نخ‌هایی برای ترمیم نقایص زیبایی واژن و بهبود عملکرد پرینه استفاده می‌شود.

مزایا: این روش به‌صورت غیرجراحی و کم‌تهاجمی انجام می‌شود.

عوارض ممکن: عوارض محتمل این روش شامل التهاب، قرمزی، حساسیت و درد مختصر در ناحیه واژینال می‌شود.

تنگی واژن با جراحی

روش عملکرد: در مواردی که ناراحتی و علائم شلی واژن مداوم و ادامه‌دار بوده و علائم گشادی واژن بسیار شدید است، انجام جراحی برای رفع گشادی واژن توصیه می‌شود.

مزایا: این روش، بهبود ساختار واژن و بهبود عملکرد جنسی را تضمین می‌کند.

عوارض ممکن: عوارض احتمالی این روش شامل عفونت، خونریزی، التهاب، درد و تغییرات در حس و لذت جنسی می‌شود.

تنگ کردن واژن با کربوکسی تراپی

روش عملکرد: در این روش از تزریق دی‌اکسید کربن برای جوانسازی بافت واژن استفاده می‌شود.

مزایا: این روش به تحریک رشد بافت واژن و تنگ‌تر شدن آن کمک می‌کند. این روش نیز غیرجراحی و کم‌تهاجمی است.

عوارض ممکن: عوارض احتمالی این روش شامل التهاب، خونریزی و دردهای مقطعی و زودگذر می‌شود.

لیزر آر اف (RF)

روش عملکرد: این روش موجب گرم کردن پوشش واژن و فرج شده و درنتیجه به بازسازی کلاژن و الاستین این ناحیه کمک می‌کند.

مزایا: این روش بهبود ساختار واژن و افزایش لذت جنسی را تضمین می‌کند. در ضمن، این عمل نیز به کمک لیزر انجام می‌شود و غیرتهاجمی است.

عوارض ممکن: عوارض این روش شامل التهاب مقطعی و احساس سوزش در ناحیه تابش نور لیزر می‌شود.

تزریق ژل

روش عملکرد: در این روش، ژل یا فیلرهای پرکننده به دیواره قدامی و خلفی واژن در داخل تزریق می‌شوند.

مزایا: این روش کم‌تهاجمی و غیرجراحی است.

عوارض ممکن: عوارض محتمل این روش شامل التهاب، درد و تغییرات در حس و لذت جنسی می‌شود.

تنگ کردن واژن با دارو

روش عملکرد: داروها و کرم‌های سفت‌کننده مختلفی در داروخانه با عنوان داروهای تنگ‌کننده واژن به فروش می‌رسند که برخی از آن‌ها مانند کپسول‌های ویتامین D و E جزو داروهای گیاهی هستند.

مزایا: این داروها می‌توانند به تنگ‌تر شدن واژن کمک کنند؛ اما به مطالعه بیشتری در این زمینه نیاز است.

عوارض ممکن: عوارض احتمالی این داروها می‌تواند شامل حساسیت‌های دارویی و مشکلات گوارشی باشد. این روش، تضمینی برای تنگ کردن واژن ندارد.

مهم است که قبل از استفاده یا انجام هرکدام از این روش‌ها، با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش برای شما مشخص و از عوارض ممکن، پیشگیری شود.



جمع‌بندی

تنگ کردن واژن باتوجه‌به مزایایی نظیر افزایش لذت در هنگام مقاربت جنسی، می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل مؤثر برای بهبود تجربه جنسی زوجین مورد استفاده قرار گیرد. این عمل می‌تواند تجربه جنسی را برای زن و مرد بهبود بخشیده و باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در زمینه روابط جنسی شود. با این‌حال، انجام این عمل نیازمند مشورت با یک پزشک متخصص است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن