تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799956376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازنشستگان هنوز بر مبناي سال 86 حقوق مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بازنشستگان هنوز بر مبناي سال 86 حقوق مي‌گيرند
خبرگزاري فارس: در حالي‌كه چهارمين ماه سال 87 در حال سپري شدن است بازنشستگان تأمين اجتماعي همچنان بر مبناي سال 86 مستمري خود را دريافت مي‌كنند و همچنان نيز خبري از افزايش ميزان مستمري‌هاي آن‌ها در سال 87 منتشر نشده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، هر ساله حداكثر تا خرداد ميزان افزايش مستمري‌هاي بازنشستگان كشوري، لشگري و تأمين اجتماعي اعلام مي شد و معوقه‌ هاي آن‌ها نيز در تابستان هر سال پرداخت مي‌شد اما امسال در خرداد تنها افزايش 10 درصدي مستمري بازنشستگان كشوري و لشكري تصويب و ابلاغ شد.
مسئولان سازمان تأمين اجتماعي نيز كه اعلام ميزان افزايش مستمري ‌بازنشستگان و مستمري‌بگيران خود را منوط به اعلام افزايش مستمري بازنشستگان كشوري از سوي دولت اعلام مي‌كردند هنوز ميزان افزايش مستمري افراد تحت پوشش خود را اعلام نكرده‌اند و همچنان بازنشستگان و مستمري‌بگيران سازمان تأمين اجتماعي طبق سال گذشته مستمري دريافت مي‌كنند.
محمد اشرفي، عضو شوراي عالي تأمين اجتماعي با اشاره به مصوبه افزايش 10 درصدي حقوق بازنشستگان كشوري و لشكري در سال 87 ميزان افزايش مستمري بازنشستگان تأمين اجتماعي را 17 درصد پيش‌بيني كرد.
وي مبناي اين پيش‌بيني را چنين عنوان كرده است كه دولت در سال گذشته حقوق بازنشستگان كشوري و لشكري را 6 درصد اعلام كرده بود كه در پي آن نيز سازمان تأمين اجتماعي 10/13 درصد حقوق مستمري‌بگيران را افزايش داد. دولت امسال با افزايش 10 درصدي حقوق بازنشستگان كشوري و لشكري در واقع نسبت به سال گذشته 4 درصد رشد داشته است كه پيش‌بيني مي‌شود سازمان تأمين اجتماعي نيز با لحاظ اين 4 درصد رشد 17 درصدي را براي سال 87 داشته باشد.
عضو شوراي عالي تأمين اجتماعي با بيان اين كه نرخ تورم در كشور حدود 18 درصد است، اظهار داشت: با تعيين 17 درصد رشد براي حقوق مستمري‌بگيران و بازنشستگان تأمين اجتماعي در سال 87، در واقع نزديك‌ترين رقم رشد براي بازنشستگان تأمين اجتماعي را نسبت به رقم تورم خواهيم داشت.
بازنشستگان و مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي طي سال‌هاي اخير وضعيت متفاوتي را نسبت به 50 سال قبل خود تجربه مي‌كنند به طوري‌كه همواره در سال‌هاي گذشته بازنشستگان و مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي ميزان دريافتي بالاتري را نسبت به ساير بازنشستگان داشته‌اند و طي سال‌هاي اخير نه تنها مستمري كم‌تري را نسبت به بازنشستگان دولت دريافت مي‌كنند بلكه از مزاياي قانون خدمات كشوري نيز محرومند.
اين در حالي است كه منابع مالي سازمان تأمين اجتماعي امسال رشد چشمگيري داشته و به گفته مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي، بودجه سال 87 اين سازمان رقم 95 هزار و 719 ميليارد ريال است كه نسبت به سال 86 معادل 50 درصد افزايش يافته است.
بازنشستگان ‌هر زماني كه ميزان افزايش مستمري‌ها اعلام شود از ابتداي سال 87 تا زمان اعلام افزايش مستمري‌ها، معوقه‌هاي خود را دريافت مي‌كنند اما اين مسئله مطرح است كه با افزايش تورم در سال 87 در حال حاضر، بازنشستگان همچنان حقوق سال گذشته خود را دريافت مي‌كنند.
انتهاي پيام/‌
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن