تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799389212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي: توجه حوزه به پژوهش بيشتر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي: توجه حوزه به پژوهش بيشتر شده است
خبرگزاري فارس: رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي گفت: امروز شاهديم كه حوزه‌هاي علميه توجه بيشتر و جدي‌تري را به مقوله پژوهش دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، احمد مبلغي در ديدار رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اينكه امروز حوزه‌هاي علميه به مقوله پژوهش توجه جدي‌تري دارند، اظهار داشت: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي به عنوان بزرگ‌ترين مركز پژوهش‌هاي ديني كشور امروز توانسته در عرصه‌هاي مختلف گام‌هاي مؤثري را بردارد.
وي ادامه داد: فعاليت‌هاي صورت گرفته پژوهشگاه مورد توجه اساتيد حوزه و دانشگاه است و بسياري از نهادها در فعاليت‌هاي پژوهشي خود تلاش دارند تا از ظرفيت‌هاي موجود در اين مجموعه بهره‌برداري كنند.
معاون پژوهشي دفتر تبليغات اسلامي از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به عنوان يك نهاد مهم فرهنگي و تاثيرگذار در روابط با ديگر كشورها نام برد و اظهار داشت: برگزاري نشست‌هاي مشترك علمي و پژوهشي، ارائه دستاوردهاي پژوهشي داخل به خارج از كشور، شناسايي نخبگان جهان اسلام و دستيابي به منابع علمي و پژوهشي مي‌توانند از مهم‌ترين زمينه‌هاي همكاري سازمان فرهنگ و ارتباطات و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي باشند.
وي گفت: ظرفيت موجود و تجارب گذشته پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي بستر مناسبي براي همكاري طرفين به شمار مي‌رود.
رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي نشر مجلات به صورت مشترك، ايجاد فرصت‌هاي مطالعاتي براي نخبگان داخلي و خارجي و حضور در كنفرانس‌هاي مهم علمي و پژوهشي را از انتظارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در عرصه بين‌المللي عنوان كرد.
رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي نيز در اين نشست گفت: طي ساليان اخير محصولات فرهنگي به صورت فاخري توليد و عرضه مي‌شوند و حركت‌هاي خوبي در زمينه تبيين معارف ديني در حال انجام است كه دنيا نيز به توان ما در اين زمينه‌ها پي برده است.
مهدي مصطفوي ادامه داد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به دليل وظايف خود نيازمند ارتباطات گسترده و مناسب با مراكز علمي و پژوهشي است تا بتواند با ارائه آنها خلأها و نيازهاي ديگر كشورها را پاسخگو باشد.
وي گفت: اين اعتقاد در سازمان به صورت جدي وجود دارد كه خود را به بدنه علمي، پژوهشي، تبليغي و هنري كشور پيوند بزند تا پل مناسبي براي انتقال تحولات فرهنگي و نيازهاي بين جمهوري اسلامي و ساير كشورها باشد.
رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي اظهار داشت: فرهنگ كشور ما يكي از مؤلفه‌هاي مهم است كه مي‌تواند در قالب ديپلماسي فرهنگي گره‌هاي مهمي را باز كند.
رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اين كه امروز هر جا كنفرانسي در حوزه اسلام برگزار مي‌شود به دليل جايگاه انديشوران ايراني از آنها براي حضور در كنفرانس دعوت به عمل مي‌آيد،‌ اظهار داشت: بايد آثار فاخري كه در حوزه دين داريم، براي ترجمه به ديگر زبان‌ها آماده كرده و به علاقه‌مندان خارج از كشور ارائه دهيم.
وي همكاري در زمينه اطلاع از نسخ خطي موجود در جهان اسلام، تسهيل ارتباط بين پژوهشگاه و ديگر مراكز پژوهشي خارج از كشور را از ديگر زمينه‌هاي همكاري بين سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي عنوان كرد.
انتهاي پيام/م
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن