تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812802984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش نظام‌صنفي براي بومي كردن نرم‌افزار در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: تلاش نظام‌صنفي براي بومي كردن نرم‌افزار در كشور
رئيس كميسيون نرم‌افزار سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي از تلاش اين سازمان براي بومي‌سازي نرم‌افزار در كشور خبر داد و گفت: يكي از اقدامات مهم كميسيون نرم‌افزار نظام‌صنفي رايانه‌اي همكاري با موسسه استاندارد در جهت بومي‌سازي حوزه نرم‌افزار است.

مهران خوانساري در گفت‌وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: كميسيون نرم‌افزار در سال 86 تعاملاتي را با برخي سازمان‌هاي ذي‌ربط از جمله شوراي عالي انفورماتيك، وزارت صنايع و معادن، مركز آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و وزارت فناوري اطلاعات و ارتباطات برقرار كرد.

خوانساري اضافه كرد: تشكيل كارگروه بررسي طرح‌هاي درخواست تسهيلات وزارت كار و بررسي حدود 30 پرونده، انجام اصلاحات و تغييرات به روزرساني در آيين‌نامه توليد و فروش بسته‌هاي نرم‌افزاري، رايزني‌هاي هدفمند با دفتر امور پيمانكاران و مشاوران معاونت نظارت و راهبري رياست‌جمهوري، تصويب تعريف مشخص از يك پروژه GIS و مكاتبه با شوراي عالي انفورماتيك از جمله اقدامات ديگر كميسيون در جهت گسترش صنعت نرم‌افزار در كشور است.

عضو سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي در مورد استانداردسازي نرم‌افزار در كشور گفت: كميسيون نرم‌افزار نظام‌صنفي رايانه‌اي جلساتي را با حضور كارشناسان موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران برگزار كرده و زمينه‌هاي بومي‌سازي استانداردهاي جهاني در حوزه نرم‌افزار را تحت نظارت اين موسسه مورد ارزيابي و بررسي قرار داده است.

همچنين در جهت ترويج استانداردهاي عمومي و تخصصي حوزه نرم‌افزار در سال جاري اقدامات لازم صورت خواهد گرفت. وي اظهار داشت: در بعد ارتقاء نظام‌هاي مديريت كيفيت در شركت‌هاي نرم‌افزاري نيز در انتهاي سال گذشته كميسيون طرحي مبني بر استقرار نظام مديريت كيفيت بر اساس استاندارد ISO 9001 / TickIT تهيه شد كه با تصويب هيئت‌مديره سازمان در مقرر شده است دوره‌هاي آموزشي و خدمات مشاوره ارائه شود.

خوانساري ادامه داد: پروژه‌ها و اقدامات كميسيون نرم‌افزار در سال 87 شامل برنامه‌‌ريزي و تلاش براي افزايش تقاضاي كار در صنعت نرم‌‌افزار، تدوين تعرفه خدمات نرم‌افزاري و نرخ حق‌ الزحمه نيروي كارشناسي در صنعت نرم‌افزار، ارائه ويرايش جديد پروتكل تبادل الكترونيكي اطلاعات اداري ECE ، تهيه نرم‌افزار تست و ارزيابي پروتكل، پيگيري اجرايي شدن طرح پيشنهادي استقرار نظام تضمين كيفيت در شركت‌هاي حوزه فناوري اطلاعات، تلاش براي ترويج استانداردهاي ملي در حوزه نرم‌افزار و گسترش تعامل با نهادهاي ذيربط داخلي و خارجي و انجام فعاليت‌هاي مطالعاتي و تحليلي در موضوعاتي همچون پايگاه ملي مناقصه‌گذاري، خصوصي‌سازي در صنعت IT، سند چشم‌انداز 20 ساله و عملكرد دولت است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن