تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي آبادي: تيم ملي فوتبال به جام‌جهاني مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: علي آبادي: تيم ملي فوتبال به جام‌جهاني مي‌رود
جام جم آنلاين: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني گفت: امروز كشورمان در فوتبال ساحلي و فوتسال فراتر از آسياست و بايد با تلاش فراوان در آينده در اين دو رشته بين تيم هاي اول تا سوم جهان قرار بگيريم. خوشبختانه تاكنون فوتبال ساحلي و فوتسال ما به جام جهاني صعود كرده اند واگر درست رفتار شود و يك فضاي آرام و به دور از تنش براي فوتبال ايجاد شود تيم ملي بزرگسالان هم مي تواند به راحتي به جام جهاني برود.


به گزارش مهر، محمدعلي آبادي در مراسم تقدير از اعضاي تيم‌هاي ملي فوتبال ساحلي و فوتسال كه عصر امروز در سالن نصرت مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد ، اظهار داشت: امروز زمينه درخشش فوتبال ايران در سطح جهان فراهم است. زيرساخت‌ها ، استعدادهاي درخشان ، مربيان ، بازيكنان و داوران بسيار خوبي در سراسر كشور داريم و اگر مي بينيم گاهي اوقات نمي توانيم نتايج قابل قبولي كسب كنيم به دليل وجود بعضي بداخلاقي‌ها در اين رشته ورزشي است و گر نه ما بايد به راحتي در همه رده‌هاي سني فوتبال به جام جهاني راه يابيم.

رئيس سازمان تربيت بدني، با بيان اين مطلب كه يكي از رشته هايي كه امروز در سطح كشورهمگاني شده فوتبال است، خاطرنشان كرد: ما با بهره گيري از توان و ظرفيت 4 استان در فوتبال ساحلي توانستيم به جام جهاني راه يابيم. همين نكته به خوبي نشان مي دهد كه چنانچه از ظرفيت 30 استان كشور استفاده شود به راحتي قله هاي موفقيت را فتح خواهيم كرد.

وي با اشاره به كم هزينه بودن احداث زير ساخت‌هاي فوتبال ساحلي اعلام كرد: به همه استان‌هاي سراسر كشور ابلاغ كرده‌ايم كه در مجموع 500 زمين فوتبال ساحلي احداث كنند تا مشكلي از اين بابت براي رشد و توسعه اين رشته وجود نداشته باشد.

علي آبادي با بيان اين مطلب كه فدراسيون فوتبال وعده داده كه در تيم‌هاي ملي نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، ساحلي و فوتسال به جام جهاني صعود كنيم ، تصريح كرد: خوشبختانه تاكنون فوتبال ساحلي و فوتسال ما به اين مهم دست يافته‌اند و اگر درست رفتار شود و يك فضاي آرام و به دور از تنش براي فوتبال ايجاد شود تيم ملي بزرگسالان هم به راحتي به جام جهاني صعود مي‌كند، چرا كه توانايي فوتبال ما در سطحي است كه بايد براي صعود به مرحله اول و دوم جام جهاني برنامه ريزي كنيم چون ما فراتر از آسيا هستيم.

وي با بيان اين مطلب كه طبق يك تحقيق حدود 15 ميليون نفر در سراسر كشور به فوتبال و فوتسال مي پردازند، گفت: براي اين جمعيت وسيع سازمان تربيت بدني برنامه ريزي كرده كه در بخش زير ساخت‌هاي فوتبال محدوديت وجود نداشته باشد و بر اين اساس امسال بين 10 تا 12 ورزشگاه 15 تا 50 هزار نفري در سراسر كشور و همچنين تعداد قابل توجهي زمين‌هاي آسفالته و چمن براي اين رشته ورزشي افتتاح مي شود.

رئيس سازمان تربيت بدني با اشاره به اينكه اين سازمان همواره از فدراسيون فوتبال حمايت كرده و مي كند، تصريح كرد: از فدراسيون فوتبال مي خواهيم كه با توجه به فرهنگ و تمدن چندهزار ساله اين آب و خاك، فرهنگ اجتماعي اين سرزمين را به رخ جهانيان بكشد و نشان دهد راز ماندگاري اين مرز و بوم عزيز وجود ملتي با فرهنگ و پرقدرت است.

علي آبادي گفت: خواسته دوم سازمان تربيت بدني از فدراسيون اين است كه اين حق مردم ايران است كه تيم ملي فوتبال خود را در جام جهاني ببينند بنابراين فدراسيون بايد به گونه‌اي برنامه ريزي كرده و تنش‌ها را به حداقل برساند كه در هر پنج رده مذكور به جام جهاني راه يابيم.

رئيس سازمان تربيت بدني با اشاره به خداحافظي محمدرضا حيدريان از تيم ملي فوتسال از تلاش‌هاي اين بازيكن خوش اخلاق و كاپيتان تيم ملي تقدير كرد.

در پايان اين جلسه علي آبادي با اهداي جوايزي از اعضاي تيم هاي ملي فوتبال ساحلي و فوتسال تقدير كرد.

پيش از سخنان رئيس سازمان تربيت بدني، مهدي تاج سخنگوي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال و همچنين عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال و فوتبال ساحلي گزارشي از روند موفقيت اين دو تيم ارائه كردند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن