تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل سياسي استانداري آذربايجان‌شرقي: نمايندگان مجلس بايد با دستگاه‌هاي اجرايي تعاملي سازنده داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل سياسي استانداري آذربايجان‌شرقي: نمايندگان مجلس بايد با دستگاه‌هاي اجرايي تعاملي سازنده داشته باشند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: شهرستان‌ها

مديركل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري آذربايجان‌شرقي گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بايد با دستگاه‌هاي اجرايي تعاملي سازنده و مناسب داشته باشند.

اباصلت سياح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه آذربايجان‌شرقي - اظهار كرد: بايد توجه داشت كه استمرار نشست‌هاي مختلف نمايندگان استان در مجلس با مديران و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مي‌تواند علاوه بر ايجاد هماهنگي، همگرايي و هم‌افزايي را نيز ارتقا دهد.

وي افزود: در اين زمينه كنار گذاشتن بخشي‌نگري، توجه به مشتركات، توجه به تقسيم و حضور در كميسيون‌هاي مجلس، احصاء آسيب‌هاي گذشته و تلاش براي جبران آنها و توجه به برنامه چشم‌انداز 20ساله و عدالت در عمل و نه كلام بايد توسط فرد فرد نمايندگان مجلس هشتم مورد عنايت قرار گيرد.

سياح تصريح كرد: با هماهنگي بين نمايندگان و دستگاه‌هاي استاني، ضمن اين كه سهم استان از اعتبارات ملي به درستي قابل اخذ خواهد بود، موضوعات مختلفي همچون جذب سرمايه‌هاي خارجي و بخش خصوصي و بسترسازي حضور آنها در منطقه براي رفع بيكاري را نيز مي‌توان پيگيري كرد.

وي با اشاره به حضور مردم در صحنه انتخابات و ايفاي بهترين نقش مشاركتي، گفت: هم اكنون نوبت متنخبان است كه به موكلان خود پاسخ خوب و مناسب عملي بدهند.

سياح افزود: انتظار مي‌رود مجلس هشتم با توجه به مشكلات و معضلات اساسي مردم و همدلي و همگوني با ساير قوا در رفع سريع اين مشكلات به خصوص مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم حركت كند.

وي با بيان اين كه مجلس بايد مقتدر، توانمند، مدافع مرز قانون و عدالت و اهداف انقلاب اسلامي باشد، اظهار كرد: مجلس بايد اين اعتماد و احساس را در ملت ايجاد كند كه تكيه‌گاه و پشتيبان ملت و زبان گوياي واقعي ملت است.

مديركل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري آذربايجان‌شرقي، ايجاد شفافيت در نظام برنامه‌ريزي، نظارت، بودجه‌نويسي، ارايه طرح جديد و كارشناسي براي برون رفت سريع از وضعيت اقتصادي و عمران كشور، استفاده از كار كارشناسي در قانونگذاري و مبارزه واقعي با مفسدان اقتصادي و جريان مافياي بادآورده را از جمله انتظارات خود از مجلس هشتم بيان كرد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن