تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813178089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركتهاي مشاوره كارآفريني رتبه بندي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شركتهاي مشاوره كارآفريني رتبه بندي مي شوند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون توسعه اشتغال و كارآفريني و كارآفريني وزارت كار و امور اجتماعي گفت: ارتباط شركتهاي مشاوره كارآفريني و بنگاه هاي اقتصادي زودبازده طوري تعريف شده كه اين شركتها، مرجع مشاوره براي صاحبان بنگاه ها به شمار مي روند.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي وزارت كار و امور اجتماعي، "حميد حاجي عبدالوهاب"، افزود : ما قصد داريم با حمايت از شركت هاي مشاوره توانمند، كارآفرينان نخبه اي تربيت كنيم تا دغدغه اشتغال برطرف شود.
وي يادآور شد: در تدوين مقررات و جايگاه قانوني شركت هاي مشاوره كارآفريني طوري عمل شده كه تمام دستگاه هاي اجرايي اين شركتها را به رسميت بشناسند و در تاسيس، راه اندازي و به كارگيري آن ها مشاركت كنند.
حاجي عبدالوهاب با تاكيد بر اينكه شركت هاي مشاوره كارآفريني از موضع وزارت كار و امور اجتماعي به ثبت اسناد معرفي نمي شوند، افزود: تاكنون وزارت كار به طور مستقيم مجوزي در اين خصوص صادر نكرده اما آيين نامه به ما اجازه مي دهد بر فعاليت اين شركتها نظارت داشته باشيم.
وي معاون برنامه ريزي استانداري را مسئول هيات صدور مجوز شركت هاي مشاوره كارآفريني اعلام كرده و از طرح رتبه بندي اين شركت ها در آينده اي نزديك خبر داد.
اقتصام** 9123 ** 1558
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن