تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815631818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركت‌هاي بيمه رتبه‌بندي مي‌شونداجراي آيين‌نامه توانگري مالي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: شركت‌هاي بيمه رتبه‌بندي مي‌شونداجراي آيين‌نامه توانگري مالي
بينا- رييس كل بيمه مركزي اعلام كرد: براي افزايش رقابت، كاهش هزينه خدمات بيمه‌اي و توجه به ميزان رضايت مشتريان همه شركت‌هاي بيمه رتبه‌بندي مي‌شوند.
سيدمحمد كريمي با تشريح اقدامات انجام شده گفت: بيمه مركزي باجديت فرآيند رتبه‌بندي شركت‌ها را پيگيري مي‌كند تا هر چه سريع‌تر به نتيجه مطلوب برسد. وي نحوه خدمات رساني و ميزان رضايت مشتريان از نظر پرداخت خسارت و تكريم ارباب رجوع را يكي از شاخص‌هاي ارزيابي و رتبه بندي شركت‌هاي بيمه اعلام كرد و گفت: اين اقدام مي‌تواند با ايجاد رقابت، در كاهش هزينه خدمات بيمه‌اي نيز موثر باشد.
رييس كل بيمه مركزي با تاكيد بر عزم جدي اين نهاد براي رتبه‌بندي شركت‌ها، از فراهم شدن مقدمه اجراي عمليات رتبه‌بندي شركت‌هاي بيمه در سال گذشته خبر داد و گفت:‌ آيين نامه توانگري مالي شركت‌هاي بيمه نيز كه يكي از شاخص‌هاي اصلي رتبه‌بندي شركت‌هاي بيمه است، سال گذشته تصويب و از امسال اجرايي شده است. وي گفت: رتبه‌بندي شركت‌هاي بيمه علاوه بر تعيين محدوده فعاليت و ميزان ريسك‌پذيري شركت‌هاي بيمه به هموطنان در انتخاب شركت‌هايي كه خدمات برتر و ارزان‌تر ارائه مي‌كنند كمك خواهد كرد. هم اكنون حدود 24 شركت بيمه دولتي و خصوصي با بيش از 15 هزار نمايندگي در كشور فعالند.

شنبه|ا|26|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن