تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد كارآفرين برتر كشور از كم‌ توجهي مسوولين دانشجوي كارآفرين برتر زنجاني: آيا جواب استرس‌هاي تامين حقوق 60 ميليوني پرسنل شركت، تنها يك نيم سكه است؟!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: انتقاد كارآفرين برتر كشور از كم‌ توجهي مسوولين دانشجوي كارآفرين برتر زنجاني: آيا جواب استرس‌هاي تامين حقوق 60 ميليوني پرسنل شركت، تنها يك نيم سكه است؟!


خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

دانشجوي كارآفرين زنجاني برتر سال 87 گفت: تنديس و لوح اهدايي جشنواره كارآفرينان دانشجوي برتر سال 87 كشور براي من بسيار ارزشمند است اما آيا جواب استرس‌هاي تامين حقوق 60 ميليوني پرسنل شركت، تنها يك نيم سكه است؟!

فرهاد ملك پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه زنجان، اظهار داشت: از طريق رسانه‌هاي عمومي و سايت‌هاي اينترنتي در دومين جشنواره انتخاب دانشجوي برتر كارآفرين شركت كرده و پس از ارائه مدارك و مصاحبه حضوري طي يك پروسه طولاني از بين 312 دانشجو، 10 دانشجوي كارآفرين در كل كشور انتخاب و در جشنواره معرفي و از ‌آنان قدرداني شد.

مدير عامل شركت مهندسي "مشاوره انديشمند شمال‌غرب" ابراز داشت: عملكرد اين شركت در نوع خود بي نظير مي‌باشد كه با ارائه خدمات مهندسي مشاوره در استان زنجان و قزوين بي رقيب و در شمال غرب كمتر شركتي همپاي اين شركت وجود دارد.

وي تصريح كرد: تمام تلاش من و پرسنلم تبديل اين شركت به شركتي نمونه در كشور مي‌باشد كه اميدواريم با همكاري ارگان‌هاي مربوطه اين امر محقق گردد. تاكنون به غير از چند شركت از جمله برق منطقه‌يي، توزيع برق زنجان و قزوين و شركت پتروشيمي زنجان، كسي كمكي به ما نكرده است.

كار آفرين برتر سال 87 كشور يادآور شد: كار آفرينان امروز نياز به دانش افزايي دارند؛ چرا كه اين امر به نفع كشور و صنعت مي باشد. توجه به كار آفرينان نبايد فقط جنبه تبليغاتي داشته باشد.

ملك پور ادامه داد: در شرايط موجود كارآفرين تنها بايد صبر و پشتكار داشته باشد؛ چرا كه هيچ گونه حمايتي از اين قشر صورت نمي‌گيرد. از روزي كه حقوق پرسنل را پرداخت مي‌نماييم از همان روز به فكر آن هستيم كه حقوق ماه بعد را چگونه و از چه راهي بپردازيم.

وي جذب فارغ التحصيلان دانشگاهي را در اين شركت بسيار موفق ارزيابي كرد و گفت: حضور بعضي از شركت‌ها در مناقصه‌ها موجب بر هم خوردن نظم بازار و ايجاد جو ناسالمي مي‌شود. ما بايد خود را به سمت سازمان‌هاي چابك برسانيم و گرنه عليرغم داشتن شايستگي‌هاي بسيار، موفق نمي‌شويم.

مديرعامل شركت مهندسي "مشاوره انديشمند شمال‌غرب" بيان داشت: از مطبوعات و رسانه‌هاي محلي انتظار مي‌رود شركت‌هايي نظير اين شركت را در سطح استان معرفي كرده و با گزارش گيري از نحوه تشكيل شركت و فعاليت‌هاي آن، اين شركتها را ياري نمايند.

ملك پور ابراز كرد: دولت مي‌تواند از طريق ارائه وام‌هاي بلند مدت موجب توسعه كسب و كار در محورهاي مختلف ‌شود.

كار آفرين برتر زنجاني خاطرنشان ساخت: در شهرهاي ديگر بومي بودن از امتيازات كسب مناقصه‌ها قلمداد مي‌شود اما به اين مساله در زنجان كم تر توجه صورت مي گيرد. اگر قوانين كشور براي همه يكسان است بايد در زنجان نيز اين اصل رعايت شود.

ملك پور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: انتظار داريم مسوولين و مردم به اين شركت بومي كمك كرده و در قبال آن بي تفاوت نباشند؛ چرا كه بي تفاوتي مردم و مسوولين موجب دلسردي پرسنل شركت مي‌شود.

وي عدم اخذ رتبه بندي را عليرغم تلاش‌هاي مستمر 3 ساله از ديگر مشكلات عنوان كرد و افزود: پس از 3 سال پرونده شركت به تهران ارسال شد و تنها در عرض 2 ماه از تهران رتبه بندي را اخذ نموديم اما در طول اين 3 سال شركت مناقصه‌هاي بيشماري را از دست داد.

مديرعامل شركت مهندسي "مشاوره انديشمند شمال‌غرب" با اشاره به نام‌گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام نوآوري و شكوفايي، ابراز داشت: تصميم گرفته‌ام براي رهبر عزيز نامه‌اي نوشته و مشكلات كار آفرينان را بازگو نمايم.

ملك پور اخذ رتبه بندي پايه دو و يك و اخذ رتبه بندي پيمانكاري جهت ارائه خدمات پيمانكاري را از برنامه‌هاي آتي خود عنوان كرد و تصريح كرد: اميدواريم مردم و سازمانهاي دولتي در استان زنجان از اين شركت حمايت نموده و مايه دلگرمي باشند.

وي كارآفريني را به عنوان كسب و كاري كه با مخاطرات اقتصادي همراه است، قلمداد كرد و گفت: كار آفرين به كسي گفته مي‌شود كه مخاطرات اقتصادي يك فعاليت را ساماندهي و اداره نمايد. كار آفريني بايد همراه با نوآوري بوده و به ايجاد روش جديد در فرآيند توليد، به دست آوردن بازارهاي جديد، استخدام نيروهاي جديد و كسب منابع جديد منجر شود.

انتهاي پيام
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن