تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طلايي نيك در گفت وگو با ايسكانيوز: لاريجاني شانس بيشتري براي رياست مجلس هشتم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: طلايي نيك در گفت وگو با ايسكانيوز: لاريجاني شانس بيشتري براي رياست مجلس هشتم دارد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: طلايي نيك عنوان كرد: طبق ارزيابي ها و نظر سنجي ها تا اين لحظه شانس لاريجاني براي رياست مجلس هشتم عليرغم شايستگي ها و توانمندي هاي حدادعادل بيشتر است و با توجه به رقابت دروني بين اصولگرايان بايد گفت زمينه آراي لاريجاني بر حداد عادل تفوق دارد.

رضا طلايي نيك نماينده مردم بهار و كبودرآهنگ در مجلس شوراي اسلامي روز يكشنبه درگفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" عضويت در هيات رييسه مجلس را مستلزم ويژگي هايي مانند تعهد كاري، شجاعت و رويكرد فراجناحي توام با تجربه و تسلط به آيين نامه و مسايل داخلي مجلس دانست و گفت: هرگونه رفتار و عملكرد اعضاي هيات رييسه برسطح كارآمدي و شان و منزلت مجلس اثرگذار است.
وي تاكيد كرد : كارآمدترشدن هيات رييسه به ارتقاي كارآيي و جايگاه اثربخشي مجلس درنظام منجر مي شود بنابراين اعضاي هيات رييسه بايد افرادي جدي و شجاع و داراي روحيه تعاملي و مسلط برمقررات و قوانين داخلي و عمومي باشد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: متاسفانه حاكم بودن تعصبات و روابط جناحي بر انتخاب هيات رييسه در اكثر دوره هاي مجلس به كارآيي مديريت عمومي مجلس لطمه زده است.
وي فعاليت مجلس هفتم درحجم قانون گذاري را مثبت برشمرد و اعلام كرد: اين مجلس درنظارت بر كيفيت قانونگذاري و به كارگيري همه ظرفيت هاي پارلماني ضعف هاي اساسي داشت.
نماينده مردم بهار و كبودرآهنگ درمجلس هفتم، اولين مصوبه مجلس هفتم در تصويب فوريت اصلاح قانون نظام هماهنگ حقوق و مزاياي بازنشستگان، فرهنگيان و كاركنان لشكري و كشوري يا قانون مديريت خدمات كشوري را ازبهترين خاطره هاي خود از اين مجلس دانست و چگونگي برخورد با مسايل نظارتي به ويژه در برخي وقايع روزهاي پاياني مجلس را از تلخ ترين خاطره هاي خود ذكر كرد./02/120
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن