تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813122526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول دفتر سياسي حماس: تا زماني كه اشغال هست، مقاومت ادامه خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مسوول دفتر سياسي حماس: تا زماني كه اشغال هست، مقاومت ادامه خواهد داشت


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مسوول دفتر سياسي حماس با تاكيد بر اينكه محاصره غزه بايد شكسته شود گفت: تا زماني كه اشغال هست مقاومت نيز ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، خالد مشعل در ديدار با وزير امور خارجه كشورمان در محل دفتر وزارت امور خارجه اظهار داشت: رژيم صهيونيستي از طرفي قصد مجازات ملت فلسطين را دارد و از طرف ديگر مي خواهد دولت دموكراتيك حماس را كه با آراي عمومي سركار آمده، ساقط كند.
وي با اعلام اينكه ما مي دانيم رژيم صهيونيستي تحريم ها را عليه ملت فلسطين دنبال مي كند و مي خواهد حماس را به شكست بكشاند، گفت: رژيم صهيونيستي هيچگاه به دنبال وحدت فلسطين نيست بلكه همواره به شكست كشاندن وحدت ملي گروه هاي فلسطيني مي انديشد.
وي با بيان اينكه ملت فلسطين ، ملت بزرگي است و هيچ افراط و تفريطي را دنبال نمي كند خاطرنشان كرد: طرح صلحي را كه آمريكا و رژيم صهيونيستي با محمود عباس دنبال مي كند طرحي شكست خورده و غير قابل قبول براي فلسطينيان است.
خالدمشعل بار ديگر بر حركت حماس و افكار عمومي فلسطين تاكيد كرد و افزود: محاصره غزه بايد شكسته شود وگرنه جامعه بين الملل اقدام خواهد كرد زيرا تا زماني كه اشغال هست مقاومت نيز ادامه خواهد داشت.
وي با بيان اينكه ازموضع حكيمانه جمهوري اسلامي ايران تشكر و قدرداني مي كنم، تصريح كرد: اين موضع حمايت گرايانه ايران را نسبت به ملت فلسطين و نيروهاي مقاومت ارج مي نهيم و معتقديم كه ملت ايران پيروز نهايي است.
رييس دفتر سياسي حماس همچنين درباره سرزمين هاي اشغال شده جولان توسط رژيم صهيونيستي اظهار داشت: ما از سرزمين هاي اشغالي جولان به عنوان ميهن ملت سوريه حمايت مي كنيم و معتقديم كه رهبريت سوريه تلاش مي كند تا سرزمين هاي خود را بازپس گيرد و هيچ گونه افراط و تفريطي را در اين خصوص روا نمي دارد.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه نبايد به رژيم صهيونيستي هيچ اطميناني كرد، گفت: شك داريم كه رژيم صهيونيستي به فكر بازگرداندن جولان باشد و ما به عنوان ملت فلسطين و سوريه بايد حقوق حقه خود را بگيريم.
مشعل درباره محورهاي اصلي گفت و گوهايش در تهران خاطرنشان كرد: ما پيرامون آنجه كه ملت فلسطين دست به گريبان آن است با وزير امور خارجه و قائم مقام ايشان بحث و گفت و گو كرديم و از كشتار و همچنين بازداشت 11 هزار و 600 نفر از فلسطينيان در دست رژيم صهيونيستي صحبت كرديم.
وي به كشته شدن بيش از 160 نفر از فلسطينيان در نوار غزه اشاره كرد و افزود: محاصره غزه بر روي زراعت و عمليات ساخت و سازها در آنجا بسيار تاثير داشته و ما شاهد وضعيت سخت مردم به دليل قطع سوخت در نوار غزه هستيم./02/131/120
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن