تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دفتر سياسي حماس در صحن علني مجلس (كامل)خالد مشعل: پيروزي غزه،‌ پيروزي ايران هم بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رييس دفتر سياسي حماس در صحن علني مجلس (كامل)خالد مشعل: پيروزي غزه،‌ پيروزي ايران هم بود
رييس دفتر سياسي حماس روز سه‌شنبه در جمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، پيروزي غزه را پيروزي ايران نيز دانست و از رهبري‌، رييس جمهور، رييس مجلس و ملت ايران به جهت آنكه در جريان يورش وحشيانه رژيم غاصب اسرائيل در كنار مردم غزه ايستادند، تشكر كرد.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، "خالد مشعل" كه براي ارائه گزارشي از آخرين وضعيت غزه در صحن علني مجلس حاضر شده بود، با سلام و درود به رئيس مجلس و نمايندگان، از لاريجاني به عنوان فردي كه از سال‌ها پيش او را مي‌شناسد، نام برد و افزود: رييس مجلس شوراي اسلامي مسووليت‌هايي را تاكنون عهده‌دار شده را به خوبي انجام داده و سياست‌هاي ايران را به بهترين شكل تعبير مي‌كند.

خالد مشعل خطاب به رئيس مجلس گفت: برادر لاريجاني سلام بر شما و همكاران شما و نمايندگاني كه در مجلس حضور دارند. سلام بر شما كه نظر ملت عزيز ايران را كه توانستند انقلابي بزرگ را ايجاد كنند، منعكس مي‌كنيد.

وي همچنين با تبريك سي‌امين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به دست امام خميني (ره)، اظهارداشت: من و هيات همراه بسيار خوشحاليم كه امروز شما و جمهوري اسلامي ايران را در اين برهه زماني ملاقات مي‌كنيم.

رييس دفتر سياسي حماس با بيان اين‌كه خداوند با پيروزي بزرگ در غزه بر ما منت نهاد، افزود: خداوند با اين پيروزي به ما منت نهاد و اين پيروزي را به دست برادران فلسطيني چون گردان‌هايي مانند عزالدين قسام و گردان القدس و تمامي شاخه‌هاي نظامي گروه‌هاي مخلص فلسطيني محقق ساخت.

وي ادامه داد: اين پيروزي بزرگ براي مقاومت، ملت مومن، مجاهد و صبور فلسطين به شمار مي‌رود. ملتي كه هرگز در برابر دشمن صهيونيستي تسليم نشد، ملتي كه همواره و از صد سال پيبش جنگيده و مي‌جنگد.

خالد مشعل همچنين خاطرنشان كرد: برادران شما در سرزمين فلسطين با وجود شدت سختي‌ها، بلايا و اشغالگري و اقدامات خصمانه پايداري كردند و همواره ثابت قدم و حامي سرزمين خود هستند.

وي در ادامه با طرح اين سوال كه آيا زنان ،كودكان و مردان غزه را ديديد؟ تصريح كرد: آنها نمونه انسان فلسطيني هستند كه به خداوند ايمان دارند و به امت خود افتخار مي‌كنند، پس به وظيفه واجب خود يعني جهاد و مقاومت عمل كردند، اين به فضل خدا پيروزي براي ملت ما بود ملتي كه به جهان مي‌گويد پيروزخواهيم شد و سرزمين‌مان را آزاد مي‌كنيم و بيت‌المقدس را باز مي‌گردانيم و مسجدالاقصي و تمامي مقدسات اسلامي و مسيحي را پاكيزه و مطهر خواهيم گرداند.

رييس دفتر سياسي حماس در ادامه افزود: بله اي برادران و خواهران اين پيروزي براي امت‌هاي عربي و اسلامي و آزادگان جهان هم هست. پيروزي براي تمامي دولت‌ها و ملت‌هاي آزاد و همچنين پيروزي براي شما ملت ايران است.

وي همچنين خطاب به ملت ايران اظهارداشت: پيروزي غزه پيروزي براي شما هم هست، از شما و جمهوري اسلامي ايران كه همراه با رهبري‌اش، رييس جمهور و رييس مجلس خود و نمايندگان و ملتش در كنار ما ايستاد تشكر مي‌كنيم. شما هم در اين پيروزي بزرگ با ما سهيم هستيد. اين پيروزي در مسير ساير پيروزي‌ها است. گام‌هايي برداشته‌ايم و همواره گام‌هاي ديگري هم خواهيم داشت و اين پيروزي‌ها كامل نخواهد شد، مگر با پيروزي فلسطين و بازگرداندن بيت‌المقدس و بازگشت پناهندگان به وطن.

خالد مشعل ادامه داد: ان‌شاءالله روزي خواهد آمد كه در آن فلسطين را مي‌بينيد كه به آغوش امتش بازگشته است و بدون اشغالگران و بدون محاصره و بدون ريخته شدن خوني زندگي مي‌كند. خون شهدا به هدر نخواهد رفت. پيروزي بدون شهدا و خون‌شان مسير نبود. عزت بدون شهدا ممكن نبود. كرامت و بزرگي امت‌ها و پيروزي‌شان بدون شهدا محقق نبود و شما در ايران معناي اين جملات را خوب مي‌دانيد.

وي با بيان اين كه آنچه در غزه اتفاق افتاد، شكستي براي دشمنان بود، اظهارداشت: برخي منتظر اعتراف رسمي شدن در پذيرفتن شكست هستند اما كي شده كه دشمن به شكستش اعتراف كند؟ آيا ما نيازمند اعتراف رسمي دشمن به شكست‌شان هستيم؟ آيا حقيقت موجود كافي نيست؟ بله دشمن شكست خورده است و گرنه در دانش نظامي به اين مساله كه ارتش وارد شهري بشود و بخواهد به آن حمله كند و كنترل آن را به دست بگيرد و نتواند و شكست خورده بازگردد چه مي‌گويند؟ اين عين پيروزي است. اسراييل خواست مقاومت را با شكست مواجه سازد، اما مقاومت ايستادگي كرد. اسراييل خواست پرتاب موشك‌ها را متوقف كند، اما نتوانست. اسراييل خواست اراده مردم فلسطين را از بين ببرد، اما مردم فلسطين را مي‌بينيد كه سربلند هستند.

با حمله اسراييل به غزه، مشروعيت حماس قوي‌تر شد

رييس دفتر سياسي حماس، در ادامه‌ سخنان خود در صحن علني مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه اسراييل قصد داشت تا دولت حماس را در غزه از بين ببرد، اما اين دولت حماس است كه به لطف خداوند مشروعيت آن قوي‌تر شده است، تصريح كرد: اين‌كه اسراييل در تحقق اهداف خود شكست خورد، به خاطر فضلي است كه خداوند بر ما داشته است.

وي با بيان اين‌كه اسراييل تمام تلاش خود را به كار برد تا فشارهاي سياسي وحشتناكي را بر ما وارد كند، اسراييل به ما گفت كه شما (حماس و گروه‌هاي مقاومت فلسطين) بايد التزام و تعهد خطي دهيد كه تحت عنوان تجارت نامشروع و غير قانوني اسلحه قاچاق نكنيد. ما هم به آنها گفتيم كه ما جنبش مقاومت هستيم و شما نمي‌توانيد از جنبش مقاومت چنين درخواستي را بكنيد؛ چرا كه مسووليت و وظيفه‌ ما مقاومت است و مقاومت هم جز با سلاح مقاومت تحقق‌پذير نيست، بنابراين شرط آنها را رد كرديم.

رييس دفتر سياسي حماس خاطر نشان كرد: سپس گفتند كه گذرگاه رفح باز نمي‌شود، مگر از طريق موافقتنامه 2005 كه محاصره را تصويب كرده است. ما هم در پاسخ گفتيم كه اين توافقنامه يك شب قبل از اين‌كه حماس اكثريت انتخابات را ببرد و جزء اصلي حكومت خودگردان فلسطين شود، بوده است. بنابراين دشمن سعي كرد شرايط خود را تحميل كند، اما شكست خورد و تمام تهديدها و فشارهاي آن بر صخره‌ پايداري مقاومت در غزه درهم شكست و فرو ريخت. از اين رو دشمن در تحقق اهداف خود ناكام ماند و آتش‌بس و عقب‌نشيني را بدون هيچگونه شرطي به كار بست.

خالد مشعل با طرح اين پرسش كه نبرد غزه با شرايط و پيچيدگي‌هاي متفاوتي كه در موازنه قدرت ميان غزه و دشمن بوده است، آيا در عرف علم نظامي و در تاريخ ملت‌ها يكي از آيات خدا به شمار نمي‌رود؟ خاطرنشان كرد: آيا اين معجزه نيست، چرا هست؟ و من بعضي از نشانه‌ها و نتيجه‌گيري‌ها و درس‌هايي كه از نبرد بزرگ غزه گرفته شده است را به ياد شما و خود خواهم آورد. وي نخستين درس را درسي براي ملتش دانست و گفت: وقتي ايمان در كنار جهاد بايستد و وسايل هم فراهم باشد و در عين حال براي رويارويي با دشمن آماده باشيم؛ خداوند از طريق اينها پيروزي بزرگ را محقق مي‌سازد.

خالدمشعل تاكيد كرد: امت بايد ايمان را با جهاد توام كند و رابطه‌ قوي با خداوند را نيز با داشتن وسايل قدرت توام نمايد. زيرا خداوند همان خدايي است كه امر به ايمان و جهاد كرده است. بنابراين خدايي كه ما را امر كرده كه بر او توكل كنيم گفته است كه بايد وسايل قدرت را داشته باشيم، زيرا اين قانون پيروزي است.

وي با تاكيد بر اين‌كه هيچ ملت و گروهي از گروه‌هاي اسلامي نيست كه اينها را رعايت كرده و پيروز نشده باشد، گفت: به لطف خداوند اهل فلسطين اين راه را شناخت و به آن پيوست؛ بنابراين به ياري خداوند همه‌ فلسطين را آزاد خواهند كرد.

رييس دفتر سياسي حماس، با اشاره به درس دوم و با تاكيد بر اين‌كه امت اسلامي مي‌تواند پيروزي را محقق كند، يادآور شد: وقتي امت در كنار مجاهدين بايستد در آن زمان همبستگي آنها پيروزي‌ساز خواهد بود.

خالد مشعل با بيان اين‌كه امت با مقاومت در لبنان يكي شد و پيروزي را محقق ساخت، تصريح كرد: اگر امت با مقاومت فلسطين هم يكي شود، پيروزي محقق خواهد شد. وي افزود: متاسفانه بعضي متزلزل‌ها و توطئه‌گران هستند كه امت را از آمريكا مي‌ترسانند و مي‌گويند كه آمريكا ابرقدرت است و ما نمي‌توانيم اسراييل را شكست دهيم، چرا كه اسراييل چهارمين قدرت جهان و نخستين قدرت منطقه و در حمايت دولت آمريكاست؛ اما ما مي‌توانيم با يكي شدن ملت پيروز شويم.

رييس دفتر سياسي حماس، خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه نبرد فلسطين نبرد خود شماست و نبرد اعراب و مسلمانان به شمار مي‌رود، خاطرنشان كرد: فلسطين سرزمين اسلام و معراج است. قدس شريف هم نخستين قبله شماست. مسجدالاقصي نيز به عنوان مسجد شما و ما به حساب مي‌آيد چرا كه خداوند فلسطين را به عنوان دروازه‌اي از زمين به سوي آسمان برگزيده است و در اين سرزمين پيامبر را به معراج برده است.

خالدمشعل با بيان اين‌كه وقتي مقاومت در سرزمين فلسطين را حمايت مي‌كنيم، در حقيقت از خودمان حمايت كرده‌ايم، گفت: هر فلسطيني در سرزمين غزه و كرانه باختري و در سال 48 احساس مي‌كند كه از امت دفاع مي‌كند و نه از خود؛ بنابراين به لطف خدا به دنيا و اعراب و مسلمانان دفاع را نشان خواهيم داد و آنها را از شر اين رژيم حفظ خواهيم كرد.

قدرت ويرانگري و قتل عام، ديگر امنيتي براي رژيم صهيونيستي فراهم نمي‌كند

رييس دفتر سياسي حماس با بيان اينكه قدرت رژيم صهيونيستي بر اساس ويرانگري و قتل عام استوار است، تصريح كرد: اين قدرت ديگر امنيتي براي اسراييل فراهم نمي‌كند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، خالد مشعل در ادامه سخنانش در صحن علني مجلس شوراياسلامي با بيان اين كه امروز صداهايي در امت ما شنيده مي‌شود كه مي‌خواهد ميان نقش عربي و اسلامي تفرقه ايجاد كند، تصريح كرد:‌ آن‌ها از هر گونه نقش اسلامي ‌ناراحت مي‌شوند و مي‌ترسند كه نقش اسلامي نقش عربي را به حاشيه براند، اما ما مي‌گوييم هيچ درگيري و كشمكشي ميان نقش عربي و اسلامي نيست، بلكه اين دو نقش مكمل يكديگر هستند.

وي با اشاره به اين كه ما در فلسطين نيازمند نقش عربي هستيم، همچنان كه نيازمند نقش اسلامي و مسلمانان نيز هستيم،‌ گفت:‌ از امت عرب با تمام كشورهايش و با تمام رژيم‌هايش مي‌خواهيم كه نقش مسلمانان و كشورهاي اسلامي را نقشي به نفع خود بدانند، نه عليه خود.

خالد مشعل تاكيد كرد: امروز وقتي ايران و تركيه در كنار آرمان فلسطين مي‌ايستد، اين تقويت آرمان ما و نقش ملت فلسطين است و تضاد آن‌ها با دولت آمريكا و با كساني است كه در كنار اسراييل هستند.

وي خاطر نشان كرد:‌ ما از كساني كه در كنار آرمان ما بايستند، استقبال مي‌كنيم و از كشورهاي ونزوئلا، بوليوي و كشورهاي آمريكاي لاتين و آزادگان جهان قدرداني و از آن‌ها استقبال مي‌كنيم، پس چگونه مي‌توانيم از نقش دولت‌هاي اسلامي حمايت نكنيم.

رييس دفتر سياسي حماس با بيان اين كه ما در حماس و فلسطين نقش كشورهاي اسلامي و عربي را به صورت هم‌افزا و مكمل در خدمت امت فلسطين مي‌دانيم، اظهارداشت:‌ ما و شما به طور بديهي درسي از جنگ اخير گرفتيم و آن شناخت كساني بود كه در رژيم صهيونيستي بوده‌اند و هنوز هم بر روي نقش اسراييل در منطقه حساب مي‌كنند و فكر مي‌كنند اسراييل چماقي است كه سياست‌هاي استعماري به وسيله آن مردم منطقه را ادب مي‌كند.

خالد مشعل گفت:‌ ما مي‌گوييم ستمگران مغرور در جهان و آمريكا ديگر قادر نيستند كه ملت فلسطين را شكست دهند، پس چگونه مي‌توانند كشورهاي عربي را شكست دهند. وي همچنين با ابراز اميداواري نسبت به اين‌كه انشاءالله اسراييل سقوط خواهد كرد، افزود: اين كار شرع شده و اسراييل در ورطه خود غرق خواهد شد.

خالد مشعل خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: برادران و خواهران اسراييلي‌ها ديگر توانايي شكست ملت فلسطين را ندارند و نمي‌توانند مقاومت فلسطين را شكست دهند، قدرت اسراييل بر اساس ويرانگري و قتل عام است و اين قدرت ديگر امنيتي براي اسراييل فراهم نمي‌كند، چرا كه با وجود اشغال و تجاوز امنيت و آينده‌اي براي رژيم صهونيستي وجود ندارد.

وي همچنين فلسطين را يك سرزمين عربي مسلمان و سرزميني فرخنده كه تجاوز گران را مطرود مي‌كند، دانست و افزود: فلسطين در سرزمين خود مرگ‌هاي سرنوشت ساز تاريخ را شاهد بوده است و ملت فلسطين راه پيروزي را شناخته آن را تا پيروزي نهايي ادامه خواهد داد.

رييس دفتر سياسي حماس، چهارمين درس جنگ 22 روزه را پذيرفته شدن واقعيت مقاومت فلسطين در خاك اين كشور عنوان كرد و گفت:‌ امروز حماس و به طور كلي مقاومت در خاك فلسطين يك واقعيت است و چه آمريكايي‌ها، اسراييلي‌ها و تباني كنندگان بخواهند يا نه ما يك واقعيت هستيم.

وي خاطر نشان كرد: ما با پاكيزگي و صلابت خودمان و با صندوق‌هاي انتخابات مشروعيت را به دست آورديم، به طوري كه مشروعيت مبارزه انتفاضه، صلابت و خدمت به مردم خودمان را داشتيم.

خالد مشعل در ادامه با بيان اين كه با اين وصف برخي اين واقعيت را انكار مي‌كنند، اما ما مي‌گوييم مقاومت فلسطين خود را از تمام دروازه‌هاي مشروعيت به همه نمايانده است، گفت:‌ خطاب ما به اروپاييان اين است كه منتظريم كه آن‌ها نقش ديگري بازي كنند، نقش ديگري بر اساس تاريخ گذشته طولاني خودشان با جهان عرب و با تكيه بر تجربه‌اي كه دارند بازي كنند، ما هنوز منتظريم كه اروپايي‌ها نقش متفاوتي بر عهده بگيرند و شايد با آمدن دولت جديد آمريكا اين فرصتي براي اروپا و جهان غرب باشد كه سياست‌هاي خود تغيير دهند.

وي اضافه كرد:‌ كشورهاي اروپايي بايد به دولت جديد آمريكا فشار بياورند تا اشتباهات دولت‌هاي گذشته را تكرار نكند و اگر آن‌ها بخواهند ما صحنه تازه‌اي باز مي‌كنيم. ولي جهان غرب بايد خوب بداند كه بايد با اعراب و مسلمانان از طريق احترام و به رسميت شناختن حقوق ما و كنار گذاشتن روش سلطه گري تعامل كند.

رييس دفتر سياسي حماس در عين حال خاطر نشان كرد:‌ كسي كه به ما احترام نگذارد، ما هم به او احترام نمي‌گذاريم؛ چرا كه در رابطه با هيچ كس گدايي نمي‌كنيم و در ديدارهايي كه با شخصيت‌هاي اروپايي داشته‌ايم اين موضوع را گفته‌ايم كه ما در روابط گدايي نمي‌كنيم، بلكه ما به خودمان افتخار مي‌كنيم. و ما يك امت سربلند هستيم كه هر كس با ما مصالحه كند با وي مصالحه مي‌كنيم و با هر كسي كه با دشمن باشد با او مي‌جنگيم.

خالد مشعل در ادامه با بيان اين كه ما برخي از اهداف خود را از نبرد غزه تحقق بخشيديم، گفت:‌ ما تجاوز را بدون قيد و شرط متوقف كرديم و اسراييل مجبور شد تا غزه عقب نشيني كند و اين امري فوق العاده مهم است.

وي ادامه داد: اما برادران شما در خاك فلسطين هنوز در حال نبرد شكستن محاصره غزه و گشودن گذرگاه‌ها هستند و ما از برادران ايراني خود مي‌خواهيم كه به موضع خود در جانب داري از ما ادامه دهند تا بتوانيم اين محاصره را بشكنيم و گذرگاه‌ها را باز كنيم تا در اين نبرد سياسي نيز پيروز شويم.

وي ملت فلسطين را ملتي صبور، با اراده و با ايمان‌ دانست كه مصداق اين آيه قرآن كه خداوند فرموده است "‌اي مومنان شكيبايي پيشه كنيد تا رستگار شويد "، هستند.

خالد مشعل همچنين با اشاره به اين كه ما در حال بازسازي غزه هستيم تا زخم‌هاي مردم آنجا را التيام بخشيم و به داد زخمي‌ها و خانواده‌هاي شهدا و اسرا برسيم، گفت:‌ اين نبرد همچنان در داخل غزه براي بازسازي ويراني‌ها منازل، مدارس،‌ بيمارستان‌ها و گشودن گذرگاه‌ها ادامه داد.

رييس دفتر سياسي حماس،‌ همچنين از رهبري،‌دولت، مجلس،‌ و مردم ايران براي حمايت‌هاي خالصانه از مردم غزه سپاسگذاري كرد و افزود: جمهوري اسلامي ايران در امر سازندگي غزه نيز در كنار ما ايستاده است و از ما حمايت مي‌كند و تلاش مي‌كند كه كنفرانس‌هايي را براي بازسازي غزه برگزار كند.

وي خاطرنشان كرد:‌از خداوند مي‌خواهم كه شما را به خاطر حمايت، برادري،‌ ياري و طرفداري كه از ما كرديد حفظ كند و اين را بدانيد كه برادران شما در فلسطين براي هر پيش آمد غيرمنتظره آماده هستند، چرا كه ما در موسوم مزايده‌هايي انتخاباتي اسراييل هستيم كه المرت، باراك،‌ ليوني و نتانياهو براي ترساندن و تحريم ما مسابقه گذاشته‌اند.

خالد مشعل با بيان اين‌كه آن‌ها راحت‌ترين راه را براي پيروزي در انتخابات اسراييل ريختن خون فلسطيني‌ها و تجاوز به غزه مي‌دانند متذكر شد:‌ از نظر ما كوتاه ترين راه براي نابودي و شكست آن‌ها همين هدف قرار دادن ملت فلسطين است و هر كس بخواهد مرگ خود را ببيند و آينده سياسي خود را نابود كند، در برابر مقاومت فلسطين بايستد.

هدف حقيقي حماس، آزادي فلسطين است

خالد مشعل در ادامه‌ سخنراني خود در مجلس شوراي اسلامي گفت: مقاومت سربلند است و رهبران دشمن نابود شدند. شارون كجاست؟ شارون خواهان مرگ است، ولي هنوز در حالت اغما از پيروزي مقاومت رنج مي‌برد.

رييس دفتر سياسي حماس افزود: بنابراين آنها هستند كه مي‌روند و ما هستيم كه مي‌مانيم، ما همچنان در اين نبرد مستمر هستيم و مي‌خواهيم در اين نبرد كنار ما بايستيد و ما ان‌شاءالله در اين معركه و نبرد آماده‌ايم و ما هرگز متوقف نمي‌شويم، تا اين‌كه محاصره‌ غزه برداشته و گذرگاه‌ها باز شود و برنامه بازسازي را تكميل كنيم.

رييس دفتر سياسي حماس، گفت: ولي هدف دورتر و حقيقي ما اين است كه فلسطين را آزاد كنيم و قدس و اقصاء را بازپس بگيريم و ملت سرگردان و پناهنده ما به خاك وطن بازگردد.

وي خطاب به نمايندگان مجلس افزود: شما اعضاي مجلس شوراي اسلامي ايران هستيد، شما را به ياد برادران و خواهران‌تان مي‌آورم كه در مجلس قانونگذاري فلسطين هستند كه به محض آن كه در انتخابات پيروز شدند آنها را به زندان بردند. همچنان كه حضرت يوسف فرمودند زندان براي من از آنچه كه مي‌خواهند به آن تن دهم بهتر است.

خالد مشعل گفت: زندان براي خواهران و برادران شما در خاك فلسطين كم مصيبت‌تر است از اين كه تجاوز و اشغال را بپذيرند و از يك وجب از خاك فلسطين چشم پوشند يا بر سر حقوق فلسطيني معامله كنند، همچنان كه شما در ايران در مجلس شوراي اسلامي پايدار و باثبات هستيد، برادران و خواهراني داريد كه همچنان در خاك فلسطين پايدارند. خالدمشعل افزود: برخي از آنها در زندان و برخي ديگر تحت پيگرد در خارج زندان هستند و در راس آنها همتاي آقاي لاريجاني است.

ايشان رييس قوه‌ مقننه فلسطين بوده و هنوز در زندان به سر مي‌برد و دشمن صهيونيست او را مجازات مي‌كند، ولي او و همه نمايندگان قهرمانان سربلندي هستند.

وي گفت: دختران و پسران فلسطيني هرگز درهم نمي‌شكنند، نه زندان بر آنان تاثير مي‌گذارد، نه محاصره، نه گرسنگي و ترساندن و نه اشغال و نه تجاوز؛ هيچكدام از اين‌ها اراده فلسطينيان را نمي‌شكند. از خداوند مي‌خواهيم كه فلسطيني را حفظ و آن را آزاد كند.

خالدمشعل گفت: از خدا مي‌خواهيم ايران را حفظ و شرها را از ايران دور كند و از خدا مي‌خواهيم امت عرب و اسلام را تحت رعايت دين و ايمان و زير پرچم جهاد و عزت و كرامت حفظ كند.

رييس دفتر سياسي حماس در پايان از مردم ايران، دكتر لاريجاني، هيات رييسه مجلس سپاسگزاري و ابراز اميدواري كرد: همواره در پيروزي آينده با يكديگر ديدار داشته باشيم.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن