تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خال مشعل :اسرائيل در تحقق اهداف خويش در غزه شكست خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خال مشعل :اسرائيل در تحقق اهداف خويش در غزه شكست خورده است
رئيس دفتر سياسي جنبش حماس اظهار داشت: اسرائيل در تحقق اهداف خويش در غزه طي 15 روز تجاوز شكست سختي خورده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، خالد مشعل در گفتگو با شبكه تلويزيوني الجزيره خاطرنشان كرد : اسرائيل در حمله نظامي به غزه اهدافي را تعيين كرد كه با گذشت زمان و پايداري مقاومت، در حال از بين رفتن است.

وي در ادامه تصريح كرد كه اين جنبش هرگز مذاكره با اسرائيل و آتش بس پايدار در سايه تداوم تجاوز به غزه را نخواهد پذيرفت زيرا اين امر مقاومت را از بين مي برد.

مشعل همچنين اعلام كرد كه حماس با استقرار نيروهاي چند مليتي در غزه مخالف است زيرا اين امر را به مثابه اشغال مي داند.

رئيس دفتر سياسي حماس درخواست هاي اين جنبش را در توقف فوري حمله، عقب نشيني فوري اسرائيل، رفع محاصره غزه و بازگشايي گذرگاه رفح خلاصه كرد.

وي ضمن توصيف حمله نظامي رژيم صهيونيستي به هفتمين جنگ صهيونيسم گفت: اين جنگ عليه حماس نيست بلكه جنگي عليه ملت فلسطين و قضيه فلسطين است.

مشعل همچنين از ابومازن رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين خواست تا هر آنچه كه باعث تحقق وحدت ملي فلسطين مي شود را انجام دهد.

رئيس دفتر سياسي حماس با بيان اينكه كشتار اسرائيل در غزه حقيقت چهره خبيث اين رژيم را در افكار عمومي جهان آشكار كرد، گفت: هدف از جنگ در غزه تحميل سازش خواركننده به مفهوم صهيونيستي - آمريكايي است.

مشعل همچنين خطاب به كشورهاي عربي گفت: از شما برادران عرب مي خواهم كه در محاكمه كساني كه ما را مورد تجاوز قرار دادند در كنارما قرار گيريد. وي ازاعراب خواست تا پس از پايان جنگ درغزه ازهيچ مسئول اسرائيلي استقبال نكنند ودر محاكمه آنها با مقاومت فلسطين همكاري كنند.

اين مقام برجسته حماس خاطرنشان كرد: تا زماني كه اشغال وجود داشته باشد، مقاومت باقي خواهد ماند. جنگ بر ما تحميل شده است و ما پيروز خواهيم شد.وي در پايان تاكيد كرد: هيچكس حق ندارد حق فلسطيني ها در [داشتن] سلاح براي دفاع از خويش را مصادره كند.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن