تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815497095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبيري: حضور‪۴‬تيم از ايران دررقابتهاي فوتبال باشگاههاي آسيا ي فرصتي طلايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبيري: حضور‪۴‬تيم از ايران دررقابتهاي فوتبال باشگاههاي آسيا ي فرصتي طلايي است
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
كارشناس فوتبال ايران معتقد است كه حضور چهارتيم از كشورمان در رقابتهاي فوتبال باشگاههاي آسيا فرصتي طلايي است كه بايد از آن استفاده كرد و تمامي امكانات را براي باشگاههاي منتخب فراهم كرد.

دكتر مهدي خبيري روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا تاكيد كرد: اين فرصت حاصل تلاش فوتبال ايران و اطلاعاتي است كه ما در اختيار كنفدراسيون فوتبال آسيا قرار داديم اما بايد بدانيم كه اين سهميهها هميشگي نيست و ممكن است در سالهاي آينده تغيير كند.

عضو هيات علمي دانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران اظهاراميدواري كرد كه از فرصت بدست آمده استفاده كرده و كمبودها را جبران كنيم.

خبيري گفت:بايد بدانيم بسياري از گزارش‌ها را درخصوص باشگاهها و فوتبال ايران را خودمان به‌اي .اف.سي داديم ونبايد اين خواسته جمعي را به وجود آورد كه اين سهميه در سال‌هاي آينده هم به همين صورت و با همين فاكتورها داده خواهد شد. شايد در سالهاي آينده به فاكتورها و گزارش‌هاي ما و باشگاهها اكتفا نكنند و ملاك‌هاي ديگري را درنظر بگيرند.

خبيري گفت: درهرصورت عليرغم امتياز كسب شده، كمبودهاي بسياري داريم كه بعضي را قول داديم برطرف كنيم ، بعضي هم در دست بررسي است منتهي بايد كاري كرد كه اطمينان اي.اف.سي به گزارشات ما و باشگاههاي ايران از بين نرود.

خبيري برطرف كردن مشكل حق پخش تلويزيوني مسابقات ورزشي را يكي از مهمترين موارد دانست و گفت: رفع اين مشكل از دو جهت حائز اهميت است اول اينكه سهميه را براي ما حفظ مي‌كند دوم اينكه بين ‪۴۰‬تا‪۶۰‬درصد منابع مالي باشگاهها را تامين مي‌كند. در حال حاضر باشگاهها به لحاظ مالي بسيارمشكل دارند.

اين استاد دانشگاه گفت: هرچند شرايط عنوان شده از سوي كنفدراسيون فوتبال اسيا را باشگاهها بايد حل كنند اما سازمان ليگ نيز مي‌توانند با برخورد جدي تر باشگاهها را ملزم به اجراي هرسريعتر اين شرايط كند.

وي درخصوص جايگاه فوتبال ايران در آسيا گفت: اينكه ‪۴‬تيم از ايران بتواند راهي مسابقات قهرماني باشگاههاي اسيا شود، نكته بسيار مهم و حائز اهميتي است اما اينكه بتواند جايگاهي در اين رقابتها بگيريد خيلي سخت است و شايد باشگاههاي ما توانايي اين حضور را نداشته باشند.

خبيري افزود: اگر باشگاهها با توانايي خودشان به اين رقابتها بروند مشكل خواهند داشت و جا دارد كه ظرفيت، پتانسيل و تشكيلات ساير نهادهاي ورزشي كشور هم به كمك آنها بيايند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن