تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاهرودي در جمع مردم سنندج- 2 و پاياني استراتژي نظام اسلامي ايران تكيه بر مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شاهرودي در جمع مردم سنندج- 2 و پاياني استراتژي نظام اسلامي ايران تكيه بر مردم است
خبرگزاري فارس: رئيس قوه قضائيه تأكيد كرد؛ استراتژي نظام اسلامي ايران تكيه بر مردم است.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به استان كردستان سيد محمود هاشمي شاهرودي رئيس قوه قضائيه امروز چهارشنبه در ديدار عمومي با مردم در مسجد جامع سنندج گفت: نظام اسلامي ايران در جهان مثل خورشيد مي‌درخشد و دل نسل‌هاي مختلف جهان اسلام را خيره و به خود جذب كرده است.
وي افزود: ما امروز مشاهده مي‌كنيم كه سرمداران كفر با سفر به منطقه مي‌خواهند عليه نظام ما توطئه كنند وليكن در اين راه موفق نيستند.
وي با بيان اين مطلب كه نظام استكبار و سلطه جهاني آنقدر متكبر است كه در تاريخ با يك سفير در منطقه به همه مقاصد خود مي‌رسيد، گفت: امروزه كار به جايي رسيده كه سران نظام استكبار به منطقه مي‌آيند كه مشكل لبنان، حزب‌الله و غيره را حل كنند وليكن با عدم موفقيت دست خالي باز مي‌گردند.
هاشمي شاهرودي گفت: منشاء ناكامي‌هاي استكبار، انقلاب اسلامي، ايمان، قدرت و مقاومت مردم است كه خداوند مقدر كرده كه اين عظمت و افتخار به دست شما ايرانيان و مردم صبور در جهان دوباره زنده شود.
رئيس قوه قضائيه با اشاره به اينكه اسلام آنقدر عظمت دارد كه تا رسيدن كامل به آن فاصله داريم، گفت: نظام اسلامي توانسته به دستآوردهاي عظيمي برسد.
هاشمي شاهرودي گفت: استراتژي نظام اسلامي ايران تكيه بر مردم است و ما امروز مفتخريم كه چنين حكومت و نظامي را داريم كه در مقابل فتنه‌گري استكبار مي‌تواند مقاومت كند.
در ابتداي اين ديدار سيد موسي موسوي نماينده ولي فقيه در استان كردستان با تشكر از سفر رئيس قوه قضائيه به اين استان گفت: تأمين عدالت و پاسداري از ارزش‌هاي جامعه دو پايه اساسي انقلاب است.
وي ادامه داد:‌ با درايت امام و عنايت مقام معظم رهبري، قوه قضائيه بهترين افراد در آن حضور دارند.
نماينده ولي فقيه در استان كردستان با تأكيد بر اينكه اگر امروز كردستان منطقه امني است گفت: فضاي آرام و امن كردستان مرهون حضور قدرتمند قوه قضائيه در اين استان است.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن