تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798067117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا برای امتیازگیری از رهبران دو کره در برجام می‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آمریکا برای امتیازگیری از رهبران دو کره در برجام می‌ماند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا خواهان جلب اعتماد جامعه جهانی به نقش دیپلماسی است، گفت: ترامپ با این هدف و امتیازگیری از دو کره شمالی و جنوبی در برجام می‌ماند.
آفتاب‌‌نیوز : شهروز برزگر کلشانی در واکنش به اظهارات یکی از نزدیکان ترامپ مبنی بر عدم خروج آمریکا از برجام و تمدید توافق برای مدت کوتاهی، گفت: آمریکا به برجام نیاز دارد از اینر و به راحتی از آن خارج نخواهد شد. پیش از برجام قطعنامه‌های متعددی بر اساس منشور ملل متحد علیه ایران به تصویب می‌رسید اما با برجام شرایط به نفع جامعه جهانی شد.


نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ترامپ کاروان تبلیغاتی برای حمله به اوباما به راه انداخت، اوباما نشان داد که دنیا را بدون جنگ و با بهره گیری از دیپلماسی می‌‌توان اداره کرد اما ترامپ به دنبال خدشه دار کردن توافق هسته ای است تا سیاست خارجی اوباما را زیر سوال ببرد.


وی افزود: ترامپ برجام را زیر سوال می‌برد تا به رقیب خود (اوباما) ضربه بزند و در انتخابات پیروز شود، بعد از روی کار آمدن هم برای توجیه کارهای کرده و نکره خود مخالفت با برجام را فریاد زد و با نقض عهدهای مکرر این توافق را زیر سوال برد.


برزگر کلشانی یادآور شد: ترامپ علی رغم ماندن در برجام به هیچ کدام از تعهدات آمریکا در قِبال توافق پایبند نماند تا نشان دهد برجام کارایی ندارد، این در حالی است که دنیا به دنبال تاثیر دیپلماسی و کارایی آن در موضوع برجام و هسته‌ای است بنابراین ترامپ برای مذاکره با رهبران دو کره شمالی و جنوبی و اثبات تاثیر دیپلماسی برای امتیازگیری از دو کره از برجام را خارج نخواهد شد


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران هیچ گاه به دنبال ساخت بمب اتمی نبوده و این موضوع بارها در گزارش‌های سازمان انرژی اتمی مورد تایید قرار گرفته است، ادامه داد: این در حالی است که کره شمالی به دنبال ساخت بمب هسته‌ای است لذا مذاکره با کره شمالی برای آمریکا از اهمیت بسیار برخوردار است.


وی معتقد است: ماندن آمریکا در برجام به تاثیر و نقش دیپلماسی کمک بسیار خواهد کرد، از این رو با ماندن در برجام می‌تواند اعتماد دو کره و سایر کشورهای جهان را به سمت خود جلب کند، از این رو خروج آمریکا از برجام بعید به نظر نمی‌رسد.


برزگر تاکید کرد: ماندن تنهای آمریکا در برجام کافی نیست و با ماندن در توافق بهتر است به آن عمل کند و اجازه گشایش‌های اقتصادی و بانکی و تجاری را دهد تا برجام کارایی خود رانشان دهد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رفتارهای ترامپ را از دو بُعد می‌توان تحلیل کرد؛ بحث خروج آمریکا از برجام موضوع تبلیغاتی بود و از سوی دیگر ماندن آمریکا در توافق راهی برای کسب اعتماد جامعه جهانی به دیپماسی است، با توجه به این دو بُعد آمریکا نمی تواند از برجام خارج شود. البته ایران هراسی از خروج آمریکا ندارد زیرا به فعالیت گذشته هسته2ای خود خواهد پرداخت.


به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ مارک میدوز، نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که آمریکا فعلا از توافق هسته‌ای خارج نمی‌شود و برجام احتمالا برای مدت کوتاهی تمدید خواهد شد.


بر اساس گفته میدوز، ترامپ به نظر می رسد بیشتر متمرکز بر دیدار آتی خود با رهبر کره شمالی و موضوع سیاست تجاری با چین است، از این رو ترامپ نمی‌خواهد خروج از برجام به عنوان مانع در مسیر گفتگوها با دو کشور کره شمالی و چین قرار گیرد.


خانه ملت 





۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن