تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798222384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بست‌نشینی مردان پرحاشیه دولت خدمتگزار تا اتهامات احمدی‌نژاد علیه قوه قضاییه


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: امروز در حرم عبدا‌لعظیم حسنی رخ داد؛ از بست‌نشینی مردان پرحاشیه دولت خدمتگزار تا اتهامات احمدی‌نژاد علیه قوه قضاییه
از بست‌نشینی مردان پرحاشیه دولت خدمتگزار تا اتهامات احمدی‌نژاد علیه قوه قضاییه

حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی که پیش از این اعلام کرده‌ بودند قصد تحصن در حرم امام رضا (ع) را دارند، امروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بست نشستند. به گزارش ایلنا، حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی که پیش از این اعلام کرده‌ بودند قصد تحصن در حرم امام رضا (ع) را امروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بست نشستند. این در حالی است که پیش از ظهر امروز جلسه رسیدگی به اتهامات حمید بقایی به عنوان معاون اجرایی دولت دهم در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت برگزار شد و بقایی حاضر به شرکت در این جلسه نشد و به جای او وکلایش در این جلسه حضور پیدا کردند. اقدامات مردان حاشیه‌ای دولت خدمتگزار به این مساله خلاصه نشد و دقایقی قبل از اذان مغرب محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی نیز به جمع ۳ نفره بقایی، جوانفکر و خراسانی اضافه شدند.
3
با ورود احمدی‌نژاد به صحن حرم عبدالعظیم حسنی جمع اندکی که به نظر می‌رسید هدایت شده هستند اقدام به شعارهای حمایتی از آنها کرده و به همراهی با آنان پرداختند. در این میان برخی از زوار هم که از ورود احمدی‌نژاد و اطرافیانش و بست‌نشینی آنان اطلاعی نداشتند با آنها عکس‌های سلفی گرفتند. پس از اقامه نماز در صحن حرم عبدالعظیم حسنی محمود احمدی‌نژاد به سخنرانی پرداخت و در سخنانی اتهاماتی را علیه قوه قضاییه مطرح کرد.
5
احمدی‌نژاد در پایان اظهارات خود درباره بست‌نشینی یارانش گفت که امشب حرم ساعت ۱۲ نیمه‌شب بسته خواهد شد و یاران ما می‌روند و فردا می‌آیند اما در شب‌های آینده که برای عزاداری صحن حرم باز است این عزیزان بست‌نشینی خود را ادامه می‌دهند. وی ادامه داد: درصورتیکه صحن حرم شاه‌عبدالعظیم باز باشد این عزیزان تحصن خود را امشب هم ادامه می‌دهند. نکته جالب توجه اینکه احمدی‌نژاد از مردمی که از برخی مشکلات مانند بیکاری، وام، پرداخت دیه و غیره گلایه داشتند خواست تا نامه‌های خود را به همراه شماره تماس به آنان بدهند و قول داد که این معضلات مردم را حل خواهد کرد.
4
در این میان رئیس دادگستری استان تهران به این اقداما احمدی‌نژاد و اطرافیانش واکنش نشان داد و در گفت‌وگویی این کار را یک شانتاژ تبلیغاتی خواند و گفت: این کار نشان‌دهنده این است که فرد نمی‌خواهد در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی به دفاع از خود بپردازد یا اینکه دفاعی ندارد و برای سیاه نمایی علیه دیگران و فضاسازی در جامعه این قبیل اقدامات را انجام می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: چه کاری که این‌ها انجام دادند و چه دیگران که به جای دفاع در دادگاه به صدور بیانیه، مصاحبه و گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف می‌پردازند باید بپذیرند که دستگاه قضایی بویژه قضات در دادگاه به عنوان کسانی که هم صاحب نظر و هم بی طرف هستند، اسناد و مدارک را می‌بینند پس باید به قضاوت آن‌ها تمکین کنند. اسماعیلی با تاکید بر اینکه این قبیل اقدامات و فضاسازی‌ها امروز هیچ اثری در روند دادرسی پرونده‌ها نخواهد داشت، افزود: برای بخش عظیم جامعه که دارای فهم، بصیرت و شعور سیاسی بالایی هستند این قبیل اقدامات، اقدامات نخ‌نمای بدون اثر است و افراد با این قبیل اقدامات نمی‌توانند برای خود وجهه و آبرو درست کنند بلکه بیشتر در نزد افکار عمومی مورد تنفر قرار خواهند گرفت.
1


۱۳۹۶/۰۸/۲۴ ۲۰:۴۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن