تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798189109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی‌قدوسی: القاء ناکارآمدی نظام سیاسی از اتهامات سران فتنه بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کریمی‌قدوسی: القاء ناکارآمدی نظام سیاسی از اتهامات سران فتنه بود
یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: نادیده گرفتن جایگاه قانون و القاء ناکارآمدی نظام سیاسی از اتهامات سران فتنه بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) خطاب به کسانی که در آن زمان مقابل قانون ایستادند و وحدت و امنیت کشور را به مبارزه طلبیدند فرمودند «غلط می‌کنی که قانون را قبول نداری. قانون تو را قبول ندارد»


نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری در مقابله با  فتنه ۸۸ فرمودند «افرادی حاضر نشدند در مقابل قانون، داور و شیوه داوری که قانون تعیین کرده، تسلیم شوند. افرادی که قانون و رای اکثریت را قبول ندارند، صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را از دست داده‌اند. چند سال بعد که قلم‌های بسته شده آگاهان بین‌المللی روان شود خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنه ۸۸ بود و چه قصد عجیبی داشتند. فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد زیرا هر جا روشنگری باشد دست فتنه‌انگیزان کوتاه می‌شود.»


وی افزود: این روزها که کشور در غم و اندوه زلزله ویرانگر غرب کشور، مشکلات توده‌های مردم، گرفتاری‌های سپرده‌گذاران در موسسات مالی،  آمار بالای بیکاری و ادامه رکود و دشمنی دشمنان ملت ایران هستیم، دم زدن از فتنه و فتنه‌گران به نفع مردم نیست. در جلسه گذشته همکار عزیز، نایب رییس مجلس در نطقش گفت«هر روز فریاد می‌زنیم که فتنه وجود دارد. به رییس‌جمهور گذشته مملکت اجازه صحبت کردن و بیرون رفتن از  خانه را نمی دهیم. ما در جامعه عقده و گره ناگشوده داریم.»


کریمی قدوسی با مخاطب قرار دادن «ملت انقلابی»، گفت: آنچه در وقایع رخ داده پیش و پس از انتخابات سال ۸۸ شاهد بودیم بی‌شک ظلم بزرگی در حق نظام اسلامی به طور خاص و اسلام به طور عام بود که خسارت زیاد مادی و معنوی به کشور وارد کرد. مانند ظلم و هتک حرمت قرآن، حرمت ائمه معصومین، امام، شهداء و مقام معظم رهبری.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس ادامه داد: مبدل شدن انتخابات از عنصر وحدت‌بخش به عامل انشقاق و اختلاف، شکل گرفتن تقابل و مرزبندی بین نخبگان و توده‌های مردم هر چند در مدت کوتاه، آکنده شدن فضای اجتماع از تضاد و تعارض و کشیدن شدن آن به فضای درونی خانواده‌ها، تضییع و تضعیف ظرفیت‌های سیاسی برآمده از مشارکت ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات، ضربه به امنیت ملی، مخدوش شدن و سلب اعتماد عمومی نسبت به نظام برای مدتی کوتاه، خدشه دار شدن جایگاه مستحکم نظام اسلامی در صحنه بین‌المللی و حوزه‌های مختلف از آثار فتنه بود.


این عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: نادیده گرفتن جایگاه قانون، تلاش جدی و منسجم برای تضعیف جایگاه رهبری و ولایت فقیه، القاء ناکارآمدی نظام سیاسی، تضعیف و تخریب ستون‌های حمایتی نظام به ویژه سپاه، بسیج و روحانیت، تضعیف و تخریب ستون‌های اطلاعاتی و امنیتی و نهادهای نظارتی کشور، ایجاد و گسترش اختلاف میان سه طیف سیاسی با حاکمیت، حاکمیت با آنان، حاکمیت با مردم و مردم با مردم، بی‌اعتبار کردن ساختار مدیریتی نظام در سطوح مختلف، تلاش جهت نشان دادن نظام به عنوان دشمن مشترک همه معارضان، مخالفان و منتقدان، استفاده از ظرفیت نخبگان سیاسی و فرهنگی کشور با هدف فعالیت‌های تبلیغی، سلب اعتماد از مردم نسبت به سخنان مسئولان کشور، کمک به ساخت سناریوی هدفمند با محوریت اسطوره شکنی و ارزش‌زدایی و مشروعیت زدایی از ارکان نظام از اتهامات سران فتنه و گردانندگان وقایع پس از انتخابات ۸۸ بود.


مسعود پزشکیان در پایان نطق کریمی قدوسی، گفت: پاسخ ندارد، اشکال ندارد، اما حضرت علی می‌فرمایند «فاستترو فی بیوتکم».


وقتی نایب رییس مجلس با فریادهای کریمی قدوسی روبرو شد چند بار با  صدای بلند به وی گفت «آقا اشکال ندارد، بنشین سرجایت، پاسخ سخنانت را نمی‌دهم»




۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن