تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798113306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداری‌ها در تعطیلات نوروزی فعال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استاندار تهران با اشاره به نام‌نویسی از متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: فرمانداریهای استان تهران در تعطیلات نوروز برای ثبت‌نام متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستاها فعال هستند.

به گزارش پویا؛ سید حسین هاشمی در حاشیه بیست و دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه اقدامات انجام‌شده  در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان تهران مطلوب است، اظهار کرد: تا این لحظه برخی از دستگاههای اجرایی در این طرح پیشرو بوده و برخی دیگر نیز با تذکرات و بررسی مجدد نسبت به موضوع اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در این نشست توانستیم فعالیت دستگاههای اجرایی استان را ارزیابی کنیم تا بتوانیم با تذکرات به برخی دستگاهها، پیشرفت خوبی را در زمینه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

استاندار تهران با توجه به اقدامات آبفای روستایی در زمینه اقتصاد مقاومتی افزود: آبفای روستایی استان تهران با کاهش 20درصدی صرفه‌جویی آب در بخشهای تأسیس مجتمعهای آبرسانی، تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی و ساماندهی پسابهای صنعتی و کشاورزی اقدامات خوبی را داشته توانست با برنامه‌ریزی خوب در اقتصاد مقاومتی گامهای مؤثری را بردارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 237 میلیارد تومان در بخش انشعاب آبهای شرب روستایی سرمایه‌گذاری شد، این اقدام نشان دهنده حرکت شتابان در بخش روستایی استان تهران است.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از اولویتهای ما در اقتصاد مقاومتی توجه به بخش گردشگری است.

استاندار تهران ادامه داد: یکی از کارهای خوب در حوزه گردشگری جذب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که شهرستان شمیرانات توانست با اختصاص 40هزار میلیارد ریال در این منطقه زمینه اشتغال دو هزار و 100 نفر را فراهم کند.

هاشمی در پاسخ به مطلبی مبنی بر اینکه برخی از افراد نسبت به زمان‌بندی ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر انتقاد دارند، گفت: در این رابطه وزارت کشور بحثی را داشته تا اصلاحیه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ببرند، اگر طرح دوفوریتی انجام شود تغییری در زمان ثبت‌نام خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر تاریخ اصلاح شود برای استان بهتر خواهد شد و اگر محقق نشود نیز طبق قانون ثبت‌نام از کاندیداهای شورای شهر را در 30 اسفند انجام خواهیم داد.

استاندار تهران با بیان اینکه عدم سوءپیشینه یکی از چهار شرط اساسی در ثبت‌نام افراد در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر است، گفت: از متقاضیان درخواست دارم با توجه به تعطیلات آخر سال نسبت به انجام آن اقدام کنند.

به‌گفته وی هماهنگیهایی با وزارت کشور، ستاد انتخابات و پلیس +10 برای راحت‌تر دریافت شدن گواهی عدم سوءپیشینه انجام شده است.

استاندار تهران اظهار کرد: فرمانداریهای استان تهران در تعطیلات نوروز برای ثبت‌نام متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستاها فعال هستند مگر اینکه تاریخی اصلاحی در این خصوص ابلاغ شود.

هاشمی همچنین به تأمین میوه شب عید استان تهران اشاره کرد و گفت: در زمینه توزیع میوه شب عید هیچ نگرانی جدی وجود ندارد و با تدابیر وزارت جهاد کشاورزی ذخیره‌سازی و توزیع میوه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: نگرانی در توزیع پرتقال با توجه به تدابیر و سیاست وزارت جهاد نداریم.


۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن