تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798187551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: روسیه، کره شمالی و ایران سه چالش بزرگ آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: روسیه، کره شمالی و ایران سه چالش بزرگ آمریکا



ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت:ما به طور روزانه با چالش های بدخواهانه ایران روبرو هستیم.

روسیه، کره شمالی و ایران سه چالش بزرگ آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما،به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک  ارتش آمریکا گفت: ما به طور روزانه با چالش های بدخواهانه ایران روبرو هستیم.

 دانفورد در نشستی در آسپن در کلرادو در آمریکا گفت:روسیه به خاطر برنامه نوسازی ارتش خود و قابلیت های اتمی و سایبری و اقداماتش در گرجستان،کریمه و اوکراین تهدید شماره یک آمریکا محسوب می شود.البته باید بگویم که ما در جهان امروز تنها با یک چالش روبرو نیستیم.ما با بی ثبات ترین وضع در جهان پس از جنگ جهانی دوم  روبرو هستیم و اقدامات روسیه کمک کننده نیست.به نظرم ظرفیت و توانایی های روسیه سبب شده است که ما با کشوری قابل روبرو باشیم.اما ما چالش های دیگری هم داریم.از نقطه نظر فوریت و ضرورت کره شمالی بایستی چالش شماره یک ما باشد.ما مطمئنا به طور روزانه  با چالش های شرورانه از جانب ایران روبرو هستیم.

دانفورد گفت:به طور شفاف بگویم که مبارزه با افراط گرایی خشونت بار موضوعی است که ما به طور کامل وارد  آن شده ایم و ما همچنین با چالش هایی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام و اقدامات چین روبرو هستیم.

وی گفت:ارتش آمریکا باید از توانایی لازم برای مقابله با حملات اتمی روسیه  برخوردار باشد و با افزایش قابلیت های متعارف خود سبب شود که  روسیه به خود این اجازه را ندهد که آمریکا و متحدانش را به چالش بکشد.مطمئنا  حفظ قدرت و اثربخشی ناتو موضوع مهمی در مقابله با اقدامات روسیه است.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره سوریه گفت:امروز ما پنجاه هزار نیروی سوری در جبهه های زمینی در سوریه داریم که با داعش مبارزه می کنند که نیمی از آنها را عربها و نیمی را کردها تشکیل می دهند.این نیروها در بخش های وسیعی از شمال شرق سوریه حضور دارند و ما را در موقعیتی قرار داده اند که به زودی شاهد این موضوع باشیم که داعش قلمروی را در این مناطق در اختیار نداشته باشد.نیروهای محلی با کمک ائتلاف برای شکست داعش تلاش می کنند.

وی درباره نگرانی ترکیه از همکاری آمریکا با کردها در سوریه گفت:من سال گذشته دوازده بار به ترکیه سفر کرده ام  و بحث های مفصلی با همکارانمان در آنکارا داشته ایم.ما تلاش می کنیم که نگرانی های آنها را کاهش دهیم.من به شما اعلام می کنم که هرگونه راه حل نظامی و سیاسی در سوریه باید همراه با تامین منافع بلند مدت امنیتی ترکیه باشد.

دانفورد گفت:ما همچنین نگران بازگشت اعضای داعش به کشورهایشان هستیم.در حدود سی هزار تا چهل و پنج هزار شبه نظامی خارجی در عراق و سوریه در گروه داعش حضور داشته اند که ما دوست نداریم که آنها به کشور خود بازگردند و این مایه نگرانی است.

وی درباره افغانستان گفت:نیروهای افغانستان متحمل تلفات قابل توجهی شده اند و در برخی از حیطه ها به کمک نیاز دارند.آنها از نظر پوشش هوایی و در نبردهای نظامی پیچیده و فرماندهی و کنترل و بخش های اطلاعاتی به کمک های بیشتری نیازمند هستند.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ادامه درباره کره شمالی گفت:مهمترین نگرانی ما کره شمالی و برنامه اتمی آن و تلاشهایش برای  ساخت سیستم های تسلیحاتی اتمی است.رژیم کیم جونگ اون به شدت به دنبال برنامه اتمی خود است و من امروز می توانم به مردم آمریکا بگویم که کره شمالی از توانایی محدود برای حمله موشکی برخوردار است.آمریکا می تواند از خود و متحدان خود از جمله کره جنوبی و ژاپن  در برابر حمله موشکی محدود کره شمالی دفاع کند.

وی افزود:در حال حاضر بهترین راهبرد در برابر کره شمالی راهبرد اقتصادی و دیپلماتیک است.بسیاری از افراد درباره گزینه های نظامی سخن می گویند اما باید بگویم که این گزینه ای وحشتناک است  و سبب از دست رفتن جان افراد خواهد شد





تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 24 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن