تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798004968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت سران سه قوه از مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دعوت سران سه قوه از مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن
نشست مشترك سران قواي مجريه، قضائيه و مقننه روز سه‌شنبه و همزمان با ايام دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي، به ميزباني دكتر حسن روحاني، رئيس‌جمهوري برگزار شد.
رئيس‌جمهوري پس از نشست مشترك با آيت‌الله ‌صادق آملي‌لاريجاني‌‌ رئيس قوه قضائيه و دكتر ‌علي لاريجاني‌‌ رئيس قوه مقننه، با حضور در جمع خبرنگاران، همه مردم را به شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كرد.  دكتر روحاني با بيان اينكه در اين جلسه، مسائل مهم كشور، منطقه و برخي از مسائل بين‌المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، اظهار داشت: مردم ايران اسلامي با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22بهمن نشان خواهند داد كه با انقلاب اسلامي، امام راحل و مقام معظم رهبري يك ارتباط ناگسستني دارند.  رئيس‌جمهوري گفت: مردم ايران، عزت و راه صحيح استقلال و حاكميت ملي را در سايه انقلاب اسلامي مي‌دانند و هر سال با شركت گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن، اين موضوع را به نمايش مي‌گذارند.  دكتر روحاني افزود: در جلسه سران قوا، مسائل مهم كشور از جمله مسائل اقتصادي و گام‌هايي كه دولت در ماه‌هاي گذشته با حمايت قواي قضائيه و مقننه برداشته است، مورد بحث قرار گرفت. در 10ماه گذشته 20 هزار واحد صنعتي كوچك و متوسط فعال شده‌اند كه اين به معناي حركتي رو به جلو در مسير رونق اقتصادي در كشور است.  دكتر روحاني با تأكيد براينكه بايد راه را براي حركت شتابان اقتصادي در كشور آماده‌تر كنيم، گفت: ضروري است تا فضاي مناسب‌تري را براي كسب و كار و سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي آماده كنيم به اين ترتيب در جامعه رفاه بيشتري ايجاد شود.

رئيس‌جمهوري افزود: مردم بايد احساس كنند كه نظام و همه قوا از سرمايه و فعاليت‌هاي اقتصادي در كشور حمايت مي‌كند. اكنون در بسياري از بخش‌هاي اقتصادي، از مرحله ركود عبور كرده‌ايم و وارد رونق و رشد اقتصادي شده‌ايم كه اين روند رونق، بايد در همه بخش‌ها انجام گيرد.  دكتر روحاني در ادامه به محورهاي مورد بحث در مسائل منطقه‌اي اشاره كرد و گفت: در اين نشست موضوعات مرتبط با عراق و سوريه و همچنين پيام اخير شوراي همكاري خليج فارس براي مذاكره و حل و فصل مسائل كه توسط وزير خارجه كويت تقديم شده بود، مطرح و بررسي شد.  رئيس‌جمهوري اظهار داشت: ما همچنين در سطح بين‌المللي نيز شاهد برخي تهديدهاي لفظي هستيم كه البته مردم ما با اين نوع تهديدها آشنا هستند و با مقاومت، وحدت و انسجام خود پيوسته پاسخ‌هاي خوبي به اين تهديدها داده و خواهند داد.  دكتر روحاني گفت: مردم در راهپيمايي 22 بهمن نيز با حضور گسترده خود به اين تهديدها پاسخ لازم را مي‌دهند.
رئيس‌جمهوري همچنين اشاره كرد كه سران قوا تصميم گرفته‌اند فاصله جلسات دوره‌اي خود را كوتاه‌تر كنند و البته اين انتظار و توقع مردم است كه قوا در كنار يكديگر براي حل مشكلات، گام‌هاي مؤثري بردارند.
 
رئيس مجلس: حضور پرشور مردم در راهپيمايي به امنيت كشور معناي جديدي مي‌دهد
رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز در پايان اين نشست، با بيان اينكه در اين جلسه بسيار خوب، درباره مسائل داخلي وحدت نظر وجود داشت، گفت: حل مسائل داخلي در ابعاد اقتصادي نيازمند وفاق در سطح قواي كشور است كه بررسي و تحليل وجوه مختلف، به همكاري شايسته اجزاي مختلف قوا كمك مي‌كند.
دكتر لاريجاني با اشاره به اينكه مردم با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن امسال كه جشن ملي براي همه ايران است، به استقامت، پايداري و امنيت كشور معناي جديدي مي‌دهند، تأكيد كرد: حضور مردم پاسخ گويايي به سخنان نادرست و برخي لفاظي‌ها است.
وي با اشاره به وضعيت بسيار خوب كنوني جمهوري اسلامي ايران در صحنه بين‌المللي گفت: برخي سخنان كه در مورد كشورمان مطرح مي‌شود، نشان از اين دارد كه رفتار جمهوري اسلامي ايران در سطح جهاني از عقلانيت و دقت خوبي برخوردار است و لذا آنها به‌دنبال سناريو‌سازي ديگري هستند كه البته در اين جلسه براي اينگونه اقدامات حريف، برنامه، طرح و وفاق وجود داشت.
 
رئيس قوه قضائيه: پيام جلسه امروز، وحدت و هماهنگي سران قوا است
رئيس قوه قضائيه نيز با تبريك و تهنيت فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن سال 1357 تأكيد كرد: برگزاري اين جلسه در آستانه 22بهمن را به فال نيك مي‌گيريم كه پيام آن، وحدت و هماهنگي سران قوا در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي و حل مشكلات مردم است.
آيت‌الله آملي‌لاريجاني افزود: اگر مشكلات اقتصادي در كشور وجود دارد، بايد با همكاري قوا و مردم و تلاش مسئولان حل شود.  رئيس قوه قضائيه تأكيد كرد: دشمنان جمهوري اسلامي ايران بدانند حتي اگر اختلاف سلايق بين مردم و مسئولان وجود دارد، اما در مسائل امنيت و منافع ملي همه قوا و مردم متحد هستند.  آيت‌الله آملي‌لاريجاني تصريح كرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن اثبات مي‌كند كه مردم و مسئولان يكصدا، پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و ارزش‌هاي انقلاب را دنبال خواهند كرد.

رئيس قوه قضائيه افزود: مردم و مسئولان اجازه نخواهند داد، با لفاظي‌ها و شعارهاي توخالي برخي كشورها، آرمان‌هاي انقلاب زمين بماند و مردم مي‌دانند آن چيزي كه با خون شهدا به‌دست آمده، با حرف‌هاي سبك برخي از اينها كنار گذاشته نخواهد شد.
آيت‌الله آملي‌لاريجاني تأكيد كرد: ان‌شاءالله تحت هدايت‌هاي مقام معظم رهبري، مردم، قوا و مسئولان آرمان‌هاي انقلاب را دنبال كنند و پيروزي قطعي است.





تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن