تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798066378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست امروز کمیسیون امنیت: حوزه دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره با هیچ احدی نیست/ به هیچ کشوری اجازه دخالت داده نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نشست امروز کمیسیون امنیت: حوزه دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره با هیچ احدی نیست/ به هیچ کشوری اجازه دخالت داده نمی‌شود
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز اعلام شد که حوزه دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره با هیچ احدی نیست و به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور دفاعی کشور داده نمی‌شود.


سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون متبوعش که با حضور سردار حاجی‌زاده و تخت‌روانچی، اظهار داشت: جلسه فوق‌العاده کمیسیون صبح امروز چهارشنبه (13بهمن ماه 95) با هدف بررسی تحولات اخیر آمریکا و اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا و عکس‌العمل‌های بیجای آمریکایی‌ها و برخی کشورهای غربی به پیشرفت های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی تشکیل شد.


وی افزود: در این جلسه که تخت‌روانچی معاون آمریکا و اروپایی وزارت خارجه، سردار حاجی‌زاده و سردار یزدی از سپاه و سجادی از وزارت اطلاعات حضور داشتند، مطرح شد که جمهوری اسلامی قاطع، استوار و با همه توان در جهت تقویت بنیان‌های دفاعی، نظامی و موشکی با هدف دفاع و ارتقاء سطح دفاع همه‌جانبه از کشور به پیش خواهد رفت.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: در این جلسه همچنین تاکید شد که پیشرفت لازم دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی به هیچ کشوری ربطی ندارد و نه قابل مذاکره است و نه اجازه داده خواهد شد که کسی در مسائل دفاعی و موشکی ما دخالت کند.


نقوی حسینی ادامه داد:‌ همچنین در این جلسه مطرح شد که ما بر اساس نیاز کشور به حوزه دفاعی و موشکی خود خواهیم پرداخت و تحت تأیید عکس‌العمل‌های بیجای صهیونیست‌ها و دیگران قرار نخواهیم گرفت، پیشرفت‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی با هیچ یک از قطعنامه‌های شورای امنیت مغایرت ندارد.


نقوی حسینی در تشریح دیگر جزئیات این جلسه عنوان کرد: در ادامه جلسه، تحولات داخلی آمریکا و آثار آن در حوزه سیاست خارجی این کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


« در ادامه نیز به طور جامع استقرار دولت جدید آمریکا، اقدامات رئیس‌جمهور جدید این کشور و آثار آن بررسی شده موضوعات مربوط به اطراف آمریکا، تقابل آمریکا و چین،‌ روابط آمریکا با اتحادیه اروپا، روابط آمریکا و روسیه، مناسبات آمریکا و کشورهای منطقه خاورمیانه، مسائل و بحران‌های داخلی آمریکا، عکس‌العمل‌های شدید علیه اقدامات رئیس‌جمهور جدید آمریکا در داخل این کشور و در کشورهای اروپایی مورد بحث قرار گرفت.»


وی ادامه داد: در این جلسه مطرح شد که ایجاد محدودیت صدور ویزا از سوی دولت آمریکا،‌ عکس‌العمل‌های بسیاری علیه آمریکا ایجاد کرده است چرا که اقدام مذکور بر خلاف عرف و بر خلاف ادعاهای دموکراسی و آزادی و حقوق بشر و حقوق شهروندی است که آمریکایی‌ها خود را سردمدار و مدعی آن می‌دانند. در عین حال که چنین اقدامی توهین با سایر ملت‌ها محسوب می‌شود.


نقوی حسینی بر همین اساس اضافه کرد: در این جلسه همچنین مطرح شد که رئیس‌جمهور جدید آمریکا محصول بحران‌های داخلی آمریکا، زنگ خطرهای فروپاشی امپراطوری آمریکا،‌چهل میلیون فقیر در آمریکا و بدهی بیست هزار میلیارد دلاری آمریکاست. بنابراین دولت جدید آمریکا مجبور به پرداختن به شرایط بحرانی مذکور است و الا باید منتظر فروپاشی باشد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه یادآور شد: در این جلسه جمع‌بندی شد که اولا باید جمهوری اسلامی بهبود مناسبات با کشورهای همسایه و توجه به ظرفیت‌های منطقه را محور فعالیت‌های دیپلماتیک قرار دهد و ثانیا در حوزه تقویت بنیه دفاعی و پیشرفت و توسعه موشکی باید با همه توان در دستور کار باشد و مجلس و دولت و همه باید حمایت و کمک کنند و دیگر اینکه جمهوری اسلامی باید قاطع و محکم در عرصه بین‌المللی در مقابل یاوه‌گویی های قدرت‌های پوشالی بایستد و به راه خود ادامه دهد. 


تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - 01 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن