تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798234035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه مصرفی امسال نهاد ریاست جمهوری معادل 54 درصد سا ل91/نیروی انسانی نهاد در دولت گذشته افزایش نامتعارف داشت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بودجه مصرفی امسال نهاد ریاست جمهوری معادل 54 درصد سا ل91/نیروی انسانی نهاد در دولت گذشته افزایش نامتعارف داشت
معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری با غیر واقعی دانستن برخی آمارهای منتشر شده درباره بودجه این نهاد گفت: آمارها و عملکرد نشان می دهد که بودجه مصرفی این نهاد در سالجاری معادل 54 درصد بودجه متناسب با سال 91 است.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالخلیل معظم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به آمار منتشر شده در یک سایت خبری اظهار کرد: اظهار نظر در خصوص مسائل اداری و مالی علاوه بر نیاز به اطلاعات صحیح و مستند، مستلزم رعایت رویکردهای تخصصی است. طبعا اینگونه موارد در چارچوب آمار و سطور ثبت شده قانونی و نه اطلاعات مخدوش و هدفمند قابلیت ارزیابی و قضاوت پیدا می کنند؛ که از آن جمله قانون بودجه سنواتی، پرونده های پرسنلی، لیست پرداخت ها و همچنین آمار مربوط است.

وی افزود: مستند به جداول پیوست قوانین بودجه سنواتی و هزینه کرد ثبت شده در پایان هر سال باید گفت، ارقام منعکس شده در برخی رسانه ها هیچ پایه و اساسی ندارد و هیچکدام از ارقام یاد شده نه بصورت انفرادی و نه بصورت تجمیعی در ردیف های بودجه ای هیچ یک از سال های یاد شده وجود نداشته و ندارد. همچنان که بودجه هزینه ای نهاد که در سال 95 از تجمیع چند ردیف به دست می آید، 330 میلیارد تومان است نه 124 میلیارد تومان. یعنی حدودا 2.7 برابر آنچه که به طور مثال در گزارش سایت شبکه خبر دانشجو ذکر شده است.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برهمان اساس، بودجه سال 92 نهاد ریاست جمهوری در سال آخر دولت دهم حدود 361 میلیارد تومان بوده، نه 50 میلیارد تومان! این نکته نیز قابل ذکر است که اقتضائات ناشی از نیازهای بودجه ای و سایر ملاحظات، در بعضی مواقع ایجاب می کند تا عملکرد یا همان بودجه مصرفی به مراتب کمتر و یا بیشتر از رقمی باشد که در قالب قانون بودجه لحاظ شده و بر این اساس تعدیل و تخصیص ارقام بصورت واقعی انجام می شود.

معظم زاده با توجه به مراتب یاد شده، بودجه هزینه ای و تملکی که صرف هزینه های جاری و اداره امور نهاد می شود را به تفکیک سنوات اینگونه ارائه داد: بودجه مصوب سال 91، معادل 308.9 میلیارد تومان، اما عملکرد بودجه در این سال 332 میلیارد تومان؛ بودجه مصوب سال 92 معادل 360.7 میلیارد تومان ولی عملکرد بودجه در همان سال 262 میلیارد تومان بوده که این ناشی از مسوولیت حدود 7 ماهه دولت تدبیر و امید بوده است.

وی ادامه داد: در سال 93، بودجه مصوب 297.5 میلیارد و عملکرد آن 293 میلیارد تومان؛ و بودجه مصوب در سال 94 معادل 333 میلیارد و عملکرد آن 279.5 میلیارد تومان بوده است.
معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری، بودجه مصوب سال 95 این نهاد را 330 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون عملکرد بودجه در این سال به 185.5 میلیارد تومان رسیده است.
معظم زاده تصریح کرد: چنانچه ، روند بودجه مصرفی نهاد در سال 91 را به سال 94 تعمیم دهیم ( با لحاظ افزایشات سنواتی متعارف و حداقل نرخ تورم 15 درصد) می بایست در سال 94 مواجه با بودجه مصرفی 510 میلیارد تومانی می شدیم ، در حالی که بودجه مصرفی سالجاری در حدود 54٪ رقم یاد شده است.

وی همچنین درباره آمار نیروی انسانی شاغل در نهاد ریاست جمهوری، مستند به بانک جامع اطلاعات نیروی انسانی گفت: این آمار حکایت از افزایشات نیروی شاغل در تمامی ادوار ریاست جمهوری، از دولت پنجم تا قبل از دولت تدبیر و امید دارد و صرفا در این دوره با سیاست اصلاح ساختار و کوچک سازی و در عین حال در پیش گرفتن تدابیر و تمهیداتی که موجب آزردگی خاطر و فشار نا خواسته به نیروها نشود، کاهش 30 درصدی را نسبت به زمان شروع بکار دولت یازدهم داشته ایم.

این مقام نهاد ریاست جمهوری آمار نیروی انسانی شاغل در این مجموعه را به شرح زیر اعلام کرد:

1- ابتدای سال 76 معادل 1467 نفر
2- ابتدای سال 84 معادل 1624 نفر
3- ابتدای سال 92 معادل 3923 نفر
4- ابتدای سال 95 معادل 2745 نفر

معظم زاده در پایان یادآور شد: این نکته نیز حائز اهمیت است که افزایش غیر متعارف فقط در دولت های نهم و دهم صورت گرفته، لذا در حال حاضر نیز به رغم کاهش 30 درصدی نفرات شاغل، همچنان با تورم نیروی انسانی مواجه هستیم. در عین حال نمی توان انتظار داشت تا با همان شیوه ای که موجبات افزایش و تراکم یکباره نیرو در گذشته فراهم شده، با همکاران محترم برخورد کرد و قواعد اداری و اخلاقی را نادیده گرفت.



۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن