تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798116498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس در حوزه آموزش‌وپرورش باید فارغ از گرایش‌های سیاسی عمل کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: علی گلمرادی در حاشیه نشستی با مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان که امروز 6 مردادماه با حضور فرماندار و رئیس آموزش‌وپرورش این شهرستان در اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد تأکید کرد: اولویت مجمع نمایندگان خوزستان حمایت از برنامه‌های آموزش‌وپرورش به‌ویژه در ارتقای شاخص‌های پیش‌دبستانی و انسداد مبادی بی‌سوادی است.

به گزارش ایسنا، گلمرادی با بیان این‌که یکی از اولویت‌های مجلس دهم توجه به توسعه علمی است، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی دنیا و متناسب‌سازی و بومی‌سازی آن سطح علمی خود را ارتقا دهیم.

وی با تأکید بر این‌که اولویت مجمع نمایندگان خوزستان حمایت از برنامه‌های آموزش‌وپرورش به‌ویژه برای ارتقاء شاخص‌های پیش‌دبستانی و انسداد مبادی بی‌سوادی است، تصریح کرد: معتقدم اگر نگاه به آموزش‌وپرورش تغییر کند، این تغییر نگاه می‌تواند به توسعه کل کشور منتهی شود و شرایط موجود را تغییر دهد.

نماینده ماهشهر، بندرامام و امیدیه در مجلس، نجات کشور و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را نیازمند پشتوانه علمی و حرکت در یک مسیر دانش‌محور دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید در تمام عرصه‌های کشور جاری و ساری شود؛ اگر اقتصاد سالم و توسعه پایدار را مدنظر داشته باشیم باید از همین حالا نگاه به آموزش‌وپرورش را تغییر داده و آن را در اولویت قرار دهیم.

گلمرادی با بیان این‌که توجه به آموزش‌وپرورش نباید به مباحث تئوری خلاصه شود، گفت: باید با عمل‌گرایی این نگاه متفاوت و تغییرات را لحاظ کنیم تا در سطح آموزش‌وپرورش و جامعه تحول ایجاد شود. موضوع معیشت فرهنگیان و حقوق دست‌اندرکاران آموزش‌وپرورش نیز به‌عنوان بخشی از منابع آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد؛ بخش دیگر در ارتقای وضعیت آموزش‌وپرورش نیز به زیرساخت‌ها و توسعه فضای آموزشی مربوط می‌شود.

وی نکته مهم در این میان را به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی، جلب مشارکت مردم و پویاکردن این ظرفیت در همراهی با آموزش‌وپرورش عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا تعامل دولت و مجلس نیز مهم است و مجلس در حوزه آموزش‌وپرورش باید فارغ از سلایق شخصی و گرایش‌های سیاسی عمل کند.

نماینده ماهشهر، بندرامام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید مهم باشد که گرایش سیاسی فردی که در آموزش‌وپرورش خدمت می‌کند اصول‌گرایی یا اصلاح‌طلبی است بلکه باید نیروهای آموزش‌وپرورش دیدگاه و نگاه متفاوتی به مباحث تعلیم‌وتربیت داشته و رویکرد علمی داشته باشند.

انتهای پیام

گلمرادی همچنین با تصریح بر این‌که شاخص‌های برنامه آموزش‌وپرورش استان در سه شهرستان حوزه انتخابیه وی و به‌ویژه در ماهشهر به‌صورت ویژه پیگیری و الزامات اجرای آن‌ها انجام خواهد شد، افزود: در ماهشهر تمام کمیسیون‌های تخصصی مجلس در قالب کارگروه‌های ویژه با به‌کارگیری متخصصان و نخبگان پیاده‌سازی شده‌اند که به‌طور مثال در کارگروه آموزش‌وپرورش برای رفع مشکلات و معضلات فرهنگیان راهکار ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌دنبال آن هستیم که سطح رفاه فرهنگیان را افزایش دهیم که رضایتمندی آن‌ها را به‌دنبال داشته باشد و در نتیجه با جلب مشارکت خانواده‌ها سطح علمی دانش‌آموزان نیز افزایش یابد؛ درسطح شهرستان امکانات و ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که قطعاً این امکانات در راستای ارتقاء شاخص‌های آموزشی به‌کار گرفته خواهد شد.

نماینده ماهشهر، بندرامام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید حساسیت‌ها نسبت به آموزش‌وپرورش افزایش یابد و حمایت ایجاد شود تا بتوان با اجماع حداکثری و آگاهی کامل نسبت به تصمیم‌گیری و اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقاء شاخص‌های آموزش‌وپرورش اقدام کرد.



۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن