تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798172212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر آملی لاریجانی به مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سفر آملی لاریجانی به مازندران
آیت الله صادق آملی لاریجانی از نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان مازندران با اظهار این که ایران اسلامی نظام بی بدیل مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد، گفت : اقتدار این نظام به حضور گسترده مردم در انتخابات است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی جمعه شب در همایش مردمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حسینیه قتلگاه بهشهر افزود : نظام ما بر اساس اتکای به آرای مردم ، تکیه بر ارزش های الهی و اتکا به احکام الهی است و ترکیب این عوامل نظام بی بدیل جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه ترکیب مردم سالاری دینی توسط امام راحل پایه ریزی شد ، ادامه داد : حضور مردم در صحنه از مسائل مهم برای بقای نظام است و اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند نظام بقا ندارد.
نماینده کنونی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : در کنار حضور مردم در صحنه ، ایمان نیز از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد و بدانیم انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم، ایمان و ولایت مطلقه فقیه شناخته شده است و در جهان با اقتدار در اوج است.


وی افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام بی بدیل 37 سال عزتمندانه ، خودباوری را در مردم نهادینه کرد و استقلال همه جانبه را بر کشور حاکم کرد که باید برای ادامه راه با استفاده از حضور مردم، ایمان و رهبری، اقتدار نظام حفظ شود.


نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی گفت : دستگیری تفنگداران آمریکایی، عزتی برای کشور و ذلتی برای دشمنان و نتیجه خودباوری فرزندان این مرز وبوم بوده است.




وی همچنین گفت: مردم ما امسال نیز همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند چرا که 22 بهمن تضمین کننده امنیت، صلابت و اقتدار نظام است و همه آمدند تا اعلام کنند که از انقلاب و ارزش های آن در هر شرایطی دفاع می کنند.


آملی لاریجانی گفت : نظام مردم سالاری، اقتدار و نظام بی بدیل سیاسی مقتدر ایران اسلامی موجب شد تا نظام ما برای همگان الگو شود و اکنون دشمن از الگو شدن ایران اسلامی هراسان است و خوف دارد و تمام تلاش دشمن برای کاهش اقتدار نظام است.


وی اضافه کرد: ایران اسلامی در طول دوران مختلف 37 سال گذشته خود، شرارت، جنگ، توطئه، مخالفت در سطح بین المللی، تحریک، تحریم و ... را تجربه کرده است و در تحریم، ایران اسلامی به استقلال و رشد رسید.


او ادامه داد : در بحث انرژی هسته ای دشمنان نظام فن آوری هسته ای را قطع کردند و مهندسین ما کشف کردند ، آنان غنی سازی 20 درصد را در امر هسته ای قطع کردند و مهندسین ما اورانیوم را غنی سازی کردند و اینچنین در تحریم، به استقلال و رشد رسیدیم.


نامزد مجلس خبرگان رهبری گفت : در همه شرایط مختلف این انقلاب رهبری به عنوان رکن رکین این انقلاب موجب بیداری و هوشیاری مردم و بازدارندگی جامعه از تحرکات نادرست شد و مشکلات مختلف را حل و فصل کرد. 


وی افزود : در مسئله برجام نیز رهبری در صحنه بودند و حمایت و هدایت های خود را داشتند و خطوط قرمز را القا کردند و در جلسات مختلف با اقتدار فرمودند که خطوط قرمز در برجام رعایت شود.


آملی لاریجانی گفت: مسیر رهبری، مسیر انقلاب است و ایشان در برجام و مذاکرات هسته ای نیز از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده حمایت کردند و بدون حمایت های رهبری، برجام به اینجا نمی رسید.


وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی خبرگان رهبری ، گفت: مجلس خبرگان رهبری نقش مهمی در انتخاب رهبری و اوصاف رهبری دارد که نباید در این راستا کوتاهی شود .


او افزود : مردم باید توجه کنند که به کاندیدای اصلح، واجد شرایط و دارای توانایی لازم رای دهند تا حضورشان موجب اقتدار و صلابت انقلاب شود.


شهرستان 160 هزار نفری بهشهر در شرق مازندران واقع است.


تاریخ انتشار: ۰۱:۵۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 13 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن