تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798076370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکيه و روسيه را به خويشتن داري دعوت مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
خطيب موقت نماز جمعه: ترکيه و روسيه را به خويشتن داري دعوت مي کنيم موج - خطيب موقت نماز جمعه تهران با اشاره تنش در روابط ترکيه و روسيه گفت: ما اميدواريم هر دو کشور عاقلانه عمل کنند تا اوضاع رو به بهبودي سوق پيدا کند بنابراين دو طرفين را به خويشتن‌داري دعوت مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، آيـت‌الله محمدعلي موحدي کرماني خطيب موقت نمازجمعه تهران در نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته اظهار داشت: هنگامي که تصميمي گرفته مي‌شود بايد برمبناي انصاف و عدالت باشد.
وي افزود: نمايندگان مجلس وقتي بگويند مي‌نشينيم و در مورد طرح يا لايحه تصميم مي‌گيريم و به صورت قانون درآمده و شوراي نگهبان هم آن را تأييد کرده است اين قانون بايد انجام شود.
امام جمعه تهران همچنين تصريح کرد: چنانچه اين تصميم و قانون به دور از توان مردم باشد غلط است اما اگر بررسي کردند و توان، مصلحت و رضاي خدا و مردم را در نظر گرفتند و اگر اين قانون برپايه مصلحت تصويب شده باشد هرچه دولت و مجلس تصميم گرفته باشند صحيح بوده و بايد انجام شود.
موحدي کرماني همچنين يادآور شد: اينگونه نبايد باشد که مسئولان بگويند تصميم گرفتيم، مصوبه تصويب کرديم و مردم بايد بگويند چشم، نبايد اينگونه باشد بلکه تصميمات بايد براساس عدالت، توان و مصلحت مردم باشد.
خطيب موقت نمازجمعه تهران همچنين در مورد انتخابات 7 اسفند سال جاري اظهار داشت: مردم بايد از همين حالا در شناسايي نامزدهاي محتمل فعال باشند.
وي افزود: بايد سوابق و فعاليت‌ گروه‌ها را شناخت، هر دو مجلس مهم است اما خبرگان مهمتر است چرا که بايد رهبر آگاه ما غمي نداشته باشد اما دغدغه‌ها اين است که خداي ناکرده براي معظم‌له اتفاقي بيفتد بنابراين بايد حواسمان جمع باشد. از آنجا که موضوع بسيار مهم است بايد احتمالات هم دور نگه داشت.
خطيب موقت نماز جمعه تهران در مورد نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: از سفارشات پيوسته مقام معظم رهبري گوشزد خطر نفوذ است برخي دانشمندان غربي مي‌گويند توافق هسته‌اي براي ما فرصتي است تا اصلاحات سياسي، اجتماعي در ايران صورت دهيم.
آيت‌الله موحدي کرماني با تأکيد بر اينکه مسئولان بيدار باشند، گفت: غربي‌ها معتقدند با باز شدن فضا و بهبود روابط ايران و غرب مي‌توانند به اين هدف برسند اين هدف يعني نفوذ فرهنگي، سياسي و اقتصادي در ايران.
خطيب موقت نماز جمعه تهران با تأکيد بر اينکه مذاکره با هر کشوري به جز آمريکا امکان دارد، گفت: مذاکره با آمريکا خير؛ چون هدف آنها نفوذ و باز کردن راه براي تحميل است، آمريکا با همکاري رژيم صهيونيستي درصدد نفوذ در عرصه‌هاي اقتصادي فرهنگي، سياسي و امنيتي کشور است.
وي در مورد اوضاع سوريه نيز وضعيت اين کشور را رو به بهبودي دانست و تصريح کرد: يک و نيم ميليون سوري که آواره شده بودند، بعد از حملات هوايي روسيه به کشور اسلامي خود بازگشتند و ان‌شاءالله خداوند روسيه را در هلاکت داعش موفق بدارد.
خطيب موقت نماز جمعه تهران در مورد مناقشات دو کشور روسيه و ترکيه که بر اثر انهدام هواپيماي جنگي سوخو 4 روسيه با ادعاي نقض حريم هوايي ترکيه به مدت 17 ثانيه صورت گرفت نيز خاطرنشان کرد: ما اميدواريم هر دو کشور عاقلانه عمل کنند تا اوضاع رو به بهبودي سوق پيدا کند بنابراين دو طرفين را به خويشتن‌داري دعوت مي‌کنيم.
آيت‌الله موحدي کرماني به اجلاس سران کشورهاي صادرکننده گاز GECF در تهران و به ملاقات‌هايي که در حاشيه اين اجلاس صورت گرفت اشاره کرد.
وي اعظم برکات اين اجلاس را ديدار مقامات کشورهاي شرکت‌کننده در اجلاس GECF با رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: سران در اين ديدار مجذوب رهبر بودند و فوق‌العاده تجليل مي‌کردند به ويژه رئيس جمهور روسيه، ما بايد امروز شاکر اين رهبر باشيم. در چنين جهاني اين رهبر در غم مظلومين است و در مقام حمايت از آنها با تمام توان تلاش مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن