تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805740668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تبعيت از رهبري، خطري نظام اسلامي را تهديد نخواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۷ب.ظ)
امام جمعه قم: با تبعيت از رهبري، خطري نظام اسلامي را تهديد نخواهد کرد موج - امام جمعه قم گفت: همدلي و همراهي نيروهاي مسلح در جمهوري اسلامي ايران، اهميت فراواني دارد و تا زماني که نيروهاي مسلح در کنار هم و با هماهنگي، مطيع امر رهبري باشند، خطري نظام اسلامي را تهديد نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله سيد محمد سعيدي در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت هفته ارتش استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: براي اجراي حکومت مناسب با طبع و نيازهاي بشر به دو بال دانش و قدرت نيازمنديم.
وي افزود: اگر افراد جامعه از دانش کافي برخوردار باشد، ولي از نظر قدرت و توانايي در حد مطلوبي نداشته باشند، نمي توانند توفيقات چنداني به دست آورد، قدرت هم بدون دانش نه تنها نمي تواند کار مثبتي انجام دهد، بلکه انسان ها را با مخاطرات زيادي نيز همراه مي سازد.
امام جمعه قم با بيان اين که در اسلام، دانش و قدرت در کنار هم توصيه و اجرا شده اند، تصريح کرد: نبي مکرم اسلام(ص) در تأسيس حکومت اسلامي با اين دو وسيله مردمي وحشي، دور از بهداشت و امنيت و اخلاق و فرهنگ را به گونه اي تربيت کردند که مردمي عامل و توانا شدند.
وي ادامه داد: نبي مکرم اسلام(ص) اين مردم را به قرآن و معارف الهي متصل کرد و قدرت و توانايي آنها را در مسير کسب و نشر معارف ناب ديني قرار داد.
توليت آستان مقدس قم با اشاره به بهره مند بودن امام خميني(ره) از علم و دانش در کنار قدرت و توانايي در مسير پيروزي انقلاب اسلامي گفت: امام خميني(ره) در مسيري که انتخاب کرده بود، به خدا توکل کرد و همراهي کردن مردم با او يا تنها ماندش، تغييري در اراده ايشان نداشت.
وي به سخنان اخير مقام معظم رهبري درباره مذاکرات هسته اي اشاره کرد و گفت: در اين سخنان، ايشان ضمن حمايت از تيم مذاکره کننده، را نسبت به مکر و حيله دشمن در اين مذاکرات هشدار دادند.
آيت الله سعيدي با بيان اين که اين روحيه رهبر معظم انقلاب ناشي از قدرت در کنار دانش است، افزود: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب، لحن سخنان کشورهاي مذاکره کننده با ايران متفاوت شد.
وي در ادامه به نقش ارتش جمهوري اسلامي ايران در حفظ ارزش هاي اسلامي گفت: نظام ارتش جمهروي اسلامي ايران، نظامي مقتدر و توانا است که هر از چند گاهي گوشه هايي از توانايي هاي آنها به نمايش گذاشته مي شود. فرماندهان و نيروهاي ارتش در کنار اين اقتدار و توانايي، از نظر اخلاقي و معنوي نيز در جايگاه بالايي قرار دارد و مطيع رهبري و منويات ايشان هستند.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: در کنار ارتش، نيروي انتظامي نيز در تمامي لحظه ها، نسبت به ايجاد نظم در جامعه و دفع فتنه ها و آسيب ها، هوشيار است.
وي در پايان افزود: همدلي و همراهي نيروهاي مسلح در جمهوري اسلامي ايران، اهميت فراواني دارد و تا زماني که نيروهاي مسلح در کنار هم و با هماهنگي، مطيع امر رهبري باشند، خطري نظام اسلام اسلامي را تهديد نخواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن