تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803829573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايوانکوويچ: از بازگشت به آزادي هيجان زده ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایوانکوویچ: از بازگشت به آزادی هیجان زده ام
برانکو برانکوويچ، سرمربي جديد پرسپوليس که فردا براي اولين بار روي نيمکت تيمش مي‌نشيند درباره تقابلش با حسين فرکي و سپاهان در نشست خبري صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرسپولیس از تقابلش با حسین فرکی به عنوان دستیار سابقش در تیم‌ملی خوشنود است و در این باره گفت: از اینکه فرکی را دیدم خیلی هیجان زده ام، شما خودتان می‌ دانید که در طی 4 سال گذشته من و ایشان به همراه هم رفاقت های زیادی داشتیم و لحظات شادی و غم زیادی را پشت سر گذاشتیم. این زیباترین مساله ای است که بین من و ایشان وجود دارد. این اولین دربی است که بین سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌ شود و من قرار است روی نیمکت بنشینم.

هیجان زده و عصبی هستم
وی ادامه داد: طی 4، 5 سال گذشته سپاهانی ها نتایج خوبی کسب کردند و آنها استمرار خوبی از نظر نتیجه داشته اند و ما فردا می‌ توانیم انتظار داشته باشیم، بازی پر از هیجان و کاملا مبهم در پیش داشته باشیم و هیجان زده هستم و کمی هم عصبی از برگشتن به استادیوم آزادی.

هوداران بیایند
برانکو با دعوت از هواداران پرسپولیس به حضور در ورزشگاه آزادی گفت: پرسپولیس بهترین تماشاگران را دارد و ما فردا منتظر حضور آنها روی سکوها و سرخ کردن استادیوم آزادی هستیم.

خودم ترکیب را چیدم
جالب اینکه سرمربی پرسپولیس اعلام کرد با توجه به اینکه مدتی طولانی تیم را زیرنظر داشته، در بازی استقلال‌خوزستان خودش ترکیب را چیده است. او گفت: من طی سال های اخیر با باشگاه پرسپولیس در تماس بودم و تا جایی که به تیم مربوط می‌ شود و در این مدت کوتاه توانستم تا حدودی تیم را بشناسم. همانطور که در دیدار برابر استقلال‌خوزستان تیم را در زمین من چیدم، در این دیدار هم این کار را خواهم کرد. در این دیدار امید عالیشاه را به دلیل محرومیت و محسن بنگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

بازیکنان باید خودشان را اثبات کنند
برانکو درباره تغییرات احتمالی در ترکیب تیم در آغاز فصل نقل و انتقالات گفت: چندین هدف خواهیم داشت. ما می‌ خواهیم به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و در خلال نقل و انتقالات بتوانیم تیم را تقویت کنیم. بازیکنان باید خودشان نشان دهند که سزاوار پوشیدن این پیراهن هستند. در حال حاضر مشخص است خیلی از بازیکنان این شایستگی را دارند. علیرغم نتایج کسب شده تیم را دستخوش تغییر نخواهیم کرد و تمام اتفاقات در فصل آینده رخ می‌ دهد.

درباره خلعتبری حرف نمی زنم
خبرنگاران از سرمربی سابق تیم ملی در مورد محرومیت خلعتبری سوال کردند که او گفت: درباره مسائل و مشکلات تیم های دیگر نمی توانم صحبت کنم.

چه کسی به جای صادقیان
برانکو در واکنش به اینکه پیام صادقیان هم به علت شکایت باشگاه ذوب‌آهن به خاطر حق رشد محروم است و اینکه چه جایگزینی برای او درنظر دارد گفت: بالاخره برای این مشکل راه‌حل داریم اما اجازه دهید این مسئله جزو اسرار تیم ما باقی بماند.

محرم نویدکیای عزیز
سرمربی پرسپولیس در این مصاحبه به تمجید از حریف پرداخت و گفت: سپاهان محرم نویدکیای عزیز را دارد که بار این تیم را به دوش می‌ کشد. هادی عقیلی هم بازیکن بزرگی است و به اوضاع مسلط است، آنها دو ملی‌پوش جوان و خوب دارند که حتما می‌ توانند برای ما دردسر ایجاد کنند.

اسرار کی‌روش
خبرنگار از برانکو درباره حرف های دیروز سرمربی تیم‌ملی پرسیدند و او همانطور که انتظار می‌ رفت، هیچ اظهارنظر مستقیمی انجام نداد و گفت: من نمی‌ توانم درباره حرف های آقای کی‌روش اظهارنظر کنم و وارد اسرار او بشوم. من 5 سال شگفت آور در ایران را پشت سر گذاشتم. نمی‌ دانم اوضاع آقای کی‌روش چگونه است اما بنده هیچ مشکلی در این کشور نداشتم.

چلنگر خدمات فنی نمی دهد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور دو ساله رضا چلنگر در باشگاه سپاهان به عنوان مترجم کرانچار آیا از تفکرات او در بازی فردا استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: من حرفه‌ای هستم و فقط به توصیه‌های فنی می‌پردازم و از چلنگر در تمرین یا مربیگری استفاده نمی‌کنم. من از خدمات چلنگر فقط در ترجمه فارسی استفاده می‌کنم.



1394/01/26 14:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن