تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
سه برند برتر کلید و پریز خارجی، لگراند، ویکو و اشنایدر
مراحل قانونی انحصار وراثت در یک نگاه: از کجا شروع کنیم؟
چگونه برای دریافت ویزای ایران اقدام کنیم؟ مدارک لازم و نکات کاربردی
راهنمای خرید یو پی اس برای مراکز درمانی و بیمارستانی مطابق الزامات قانونی
آیا طلاق توافقی نیاز به وکیل دارد؟
چگونه ویزای آفریقای جنوبی را به آسانی دریافت کنیم؟ راهنمای قدم به قدم
همه چیز درباره ویزای آلمان و مراحل دریافت آن
چرا پاسارگاد به عنوان یکی از مهمترین آثار تاریخی ایران شناخته میشود؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1821104967
مسعود کرامتی: حوصله بازی در این نقش ها را ندارم!
واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مسعود کرامتی: حوصله بازی در این نقش ها را ندارم!
کارگردان فیلمهای «ترانه کوچک من»، «روز کارنامه»، «کودکانه»، «مرغابی وحشی»، «پاتال و آرزوهای کوچک» که در عرصه کودک نیز سابقه و کارنامه مشخصی دارد...
بانی فیلم - مجتبی احمدی: مسعود کرامتی اگر چه امروز به واسطه حضورش در سریال «سر به راه» سعید سلطانی مهمان ما شد اما او به عنوان یک کارگردان که این روزها قرار است ساخت سریال «یادداشتهای یک زن خانهدار» را مجدداً (بعد از یک توقف طولانی کلید بزند در مقام یک کارشناس نیز می تواند پاسخگوی اوضاع و احوال سریال سازی به خصوص آثار مناسبتی این روزهای تلویزیون باشد. کارگردان فیلمهای «ترانه کوچک من»، «روز کارنامه»، «کودکانه»، «مرغابی وحشی»، «پاتال و آرزوهای کوچک» که در عرصه کودک نیز سابقه و کارنامه مشخصی دارد و حتی با مرضیه برومند در فیلم «شهر موشها» سابقه همکاری دارد، تلویزیون را با مجموعه موفق «خانه ما» تجربه کرده است. بازیگر فیلم سینمایی «ضد گلوله» مهمان ما شد تا از یحیی و همکاریاش با سعید سلطانی بگوید.
آقای کرامتی چه خبر؟ اوضاع خوب است؟
ـ خداراشکر میگذرد.
امیدوارم به خوبی بگذرد؟
ـ من هم امیدوارم ...
قبل از اینکه برویم سراغ سریال «سر به راه» از برنامههای آتی خودتان بگویید و اینکه سریال ناتمامتان به کجا خواهد رسید؟
ـ برنامه خاصی ندارم جز ادامه دادن همان سریال متوقف شده «یادداشتهای ناتمام» که قرار است ادامه بدهیم ...
یعنی شرایط مهیا شد تا تصویربرداری از سر گرفته شود؟
ـ بله الان دوستان روی متون کار میکنند و اگر همه چیز درست پیش برود، ما یک پیش تولید کوچک خواهیم داشت و از بیستم فروردین با یک پیش تولید کوتاه به سرعت کار تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.
یادم هست زمانی که مشغول بازی در سریال بیگناهان بودید با هم صحبتی داشتیم در خصوص بحث بازیگری ...
- بله ...
شما بازیگر خوبی هستید، ولی خیلی کم جلوی دوربین دیده میشوید، چرا؟
ـ شما لطف دارید. واقعیت این است که زیاد پیشنهاد نمیشود و از سوی دیگر پیشنهادهایی هم که دارم خیلی جذاب نیست. نمیدانم آدم به عنوان بازیگر میتواند در هر کاری بازی کند یا خیر! شاید هم بشود هر نقشی را پیشنهاد می دهند بازی کرد، ولی من تقریبا سعی میکنم این کار را انجام ندهم. من سعی میکنم به بحث بازیگری و پیشنهاد یک نقش، نگاهی جدیتر داشته باشم. اول باید ایفای یک نقش برایم مطلوب بشود و مطمئن باشم که نقش برایم جای کار و مانور دارد، غیر از این باشد نخواهم پذیرفت. نقش باید طوری باشد که خیالم راحت باشد میتوانم از آن چیزی در بیاورم.
برای یکسری از سنها خیلی پر بازیگر نیستیم و معمولاً در آثار مختلف از بازیگران تکراری برای شخصیتهای بخصوص در سن و سال شما استفاده میشود. به نظرم اتفاقی که در فیلم «ضد گلوله» افتاد یک انتخاب خوب از زوج شما و مهدی هاشمی بود!؟
ـ ممنون از لطف شما ولی اصولاً ما در تمام سنین با کمبود بازیگر مواجهم. کاری نداریم که خیلیها فکر میکنند بازیگر همین طور ریخته، ما بازیگر به معنای واقعی کم داریم. اگر بخواهیم جدی برای یک نقش انتخاب بازیگر داشته باشی متوجه خواهی شد که ما اصولاً با کمبود بازیگر مواجهیم.
در حالی که ما کلی فارغالتحصیل بازیگری ـ تئاتر و ... داریم که فرصت خودنمایی ندارند؟
ـ بله ...
قبول دارید که اصولاً در تیمهای سازنده از تهیه کننده گرفته تا کارگردان خیلی معدود هستند افرادی که اهل ریسک باشند در سپردن نقش به تازه از راه رسیدگان مستعد؟
ـ ببین شکل تولید ما این گونه است! همه چیز بر میگردد به شیوه تولید!
شیوه تولید و انتخاب بازیگر؟!!
ـ بله شیوه تولید ما دقیقه نودی است. خود تلویزیون باعث این مسئله شده است. در سینما هم ماجرا به همین منوال است. علت این مسئله بر میگردد به اینکه ما اصولاً در کارمان در هیچ زمینهای امنیتی احساس نمیکنیم، وقتی شما برای یک کار با یک تهیه کننده مذاکره میکنید و همه چیز به ظاهر خوب پیش می رود باید خیالتان راحت باشد!! اما واقعیت این نیست! حتی در ارگانی دولتی مثل تلویزیون هم هیچ اعتباری نیست که در دقیقه نود به شما بگویند آقا کار را نمیخواهیم، ممنون!
ما داریم کار را میسازیم، وسط تصویربرداری تولید متوقف میشود. خب شما فکر میکنید در کار ما چه اطمینانی میتواند وجود داشته باشد. وقتی که این اعتماد و اطمینان و امنیت احساس نشود، روی تولید تاثیر میگذارد. روی تولید چگونه تاثیر میگذارد؟ به این معنا که هر آنچه هست را ما باید سریع بگیریم جمع کنیم تمام شود. از دست ندهیم. حالا شما این مسئله را تعمیم بدهید به همه جا، پیش تولید، تدارکات، انتخاب لوکیشن، زمان تصویربرداری و حتی انتخاب بازیگران ... ما فقط دنبال این هستیم بگوییم این کار انجام شد همین! شکل تولید ماست که همه جور، سر ما بلا میآورد.
در سال های اخیر به شدت شاهد افت آثار سیما در مناسبتهای مهم به خصوص نوروز و ماه رمضان هستیم. همین مسئله را در این امر دخیل میدانید؟
ـ اصلاً جدیترین کارهای ما کارهای مناسبتی است. بعد حالا شیوه تولید کارهای مناسبتی چگونه است؟! همین طور که در بالا به آن اشاره شد. خودتان بقیه را حدس بزنید! شما فکر نکنید آن زمانی که صرف میشود یک زمان مفید است برای اینکه فکر شود، طراحی شود، بررسی شود ... نخیر! آن زمان وقت گذراندن است تا یک نفر بگوید ok! وقتی که پروژه پنج ـ شش ماه پیش تولید میشود این به آن منظور نیست که کل مدت در کار صرف شده است، نه! این تیم پنج ـ شش ماه در واقع علاف است! این مسئله به همه قسمتها لطمه وارد میکند، از جمله بحث بازیگری، انتخاب بازیگر هم مرحله آخر است، شاید دو سه نفر با وسواس انتخاب شود، ولی بعد که وقت تنگ میشود هر که شد را جلوی دوربین میبری تا کار نخوابد. واقعیت این است که این مسئله تاثیر منفی خودش را روی جاهای مختلف میگذارد.
شما یکی از متخصصان کار در حوزه کودک و نوجوان هستید ...
ـ خواهش میکنم ...
چرا ما در این گونه مهم و موثر حال و اوضاع خوبی نداریم؟ این مسئله به مسوولان و سیاست گذاران مرتبط میشود یا اهالی این ژانر، که از گونه متبوع زمان خودشان فاصله گرفتهاند وامروز در فضاهایی دیگر کار میکنند؟
ـ این صحبت شما را به شدت قبول دارم. ولی علت چیست؟ علت این است که آن طرف اتفاقی نمیافتد! آن سه چهار نفری هم که در عرصه سینمای کودک فعالیت میکنند، نسیه است واقعاً، چون علاف هستند! این کارها معمولاً اکران نمیشود و نتیجهای در بر نخواهد داشت. به نظرم مشکل اصلی سیاست گذاری است.
عرصه سینمای کودک و تنها کور سویی که در سینمای کودک قابل بحث است، جشنواره کودک بود که این جشنواره هم به میمنت و مبارکی در این چند سال تبدیل شده به یک اسم خارج از هر بحث کیفی! اصلاً هیچ چیزی در آن وجود ندارد. رسماً پوچ پوچ است. شما وقتی که به جشنواره کودک نگاه میکنید، متوجه میشوید تعریفی که از سینمای کودک در این سالها شده، تعریفی بوده که آن را به ورطه سقوط کشانده است. در واقع به یک شو یا برنامه کودک تلویزیونی تبدیل شده است. سینمای کودک الان تبدیل شده به این که ما یک مشت بچههای مدرسه را ببریم که فقط شادی کنند. خب این نمیتواند سینما باشد. من این تعریف را یک تعریف غلط میدانم! سینمای کودک در همه جای دنیا تعریف خودش را دارد. بیشتر آثار ما به حوزه کودک مرتبط نمیشود و نگاهی خانوادگی در آن موجود است. انیمیشنها هم همینطور...
در واقع هدف گذاری روی کودک حس نمیشود؟
ـ بله دقیقاً...
و شما معتقدید ما متخصصین این ژانر را کماکان داریم با همان افکار فانتزی و...
ـ بله، چرا که نه؟ ولی باید بگویم همه ما در این سالها به بیراهه رفتهایم، این بحث خود من در چند سال اخیر بوده که آقا ما داریم کجا میرویم؟ همه فیلمها محکوم به شکست هستند جر چهار تا فیلم که دارای بزن و بکوب است! آن هم یکسری بزن و بکوب بیمزه که اصلاً به عنوان سینما نمیتواند جذاب باشد.
شاید در حد یک شوی کودک بتواند جذب مخاطب کند؟
ـ بله چون فیلم نیست، پس بچهها را نمیتواند جذب کند. به هر حال شما بچهها را اگر داخل یک سالن ببرید و یک نفر هم آن بالا اجرای برنامه مفرح داشته باشد خب جذب میشوند! نمونهاش عمو پورنگ، به عنوان یک مجری، یک برنامه ساز و هنرمندی که ارتباط خوبی با بچهها دارد، شما اگر صد هزار بچه را داخل یک مکان بیاورید او دو ساعت میتواند قشنگ سر بچهها را هنرمندانه گرم کند، چون جذاب اجرای برنامه میکند. ولی این فیلم نیست، این سینما نیست. این همه آن چیزی که نیاز کودکان را برآورده کند نیست. سینما یک وظیفه فرهنگی هم خب دارد به خصوص وقتی ما در عرصه کودک بحث میکنیم.
و امّا سریال سعید سلطانی...
ـ من با آقای محمدی دوستی دیرینهای دارم. آقای سلطانی را میشناختم و اگر چه با هم کار نکرده بودیم، ولی کارش را میشناختم و از کارنامهاش مطلع بودم. آقای محمدی دعوت کردند من رفتم و خب سناریویی آماده نبود، خلاصه داستانی بود که میشود گفت به سیناپس نزدیک بود، چون قسمت بندی هم شده بود. قصه را با ویژگیهایش برای من گفتند. قصه یک مقدار دستخوش تغییر شد، به خصوص در زمان اجرا که به لحاظ معنا و مفهوم حتی بهتر شد و از استخوانبندی بهتری برخوردار شد. نگارش و تصویربرداری هم قرار بود همزمان پیش برود.
راجع به یحیی به سرعت به نتیجه رسیدید یا اینکه به عنوان بازیگر چکش خواری خودتان را برای کاراکتر داشتید؟
ـ راجع به نقش صحبتهای اولیه را داشتیم. قطعاً من نظرات خودم را راجع به نقش دارم و وارد فاز اجرا شدیم. جالب است بدانید بعدها با آقای محمدی صحبت کردیم، میگفت خیلیها به من میگفتند فلانی را نبر!
واقعاً؟
ـ بله...
چرا؟
ـ چون این که فلانی بازیگری تلخ است به درد چنین کارهایی نمیخورد. جالبتر اینکه خود آقای محمدی میگفت بعد از کار بازخورد بسیار خوب بود و نظرات آن دوستان نیز تغییر کرده بود. در واقع ایشان معتقد بودند، انتخاب من برای این نقش جواب داده است.
اگر چه قصه سریال «سر به راه» بینقص نبود و جای بحث کلی هم دارد. اما در مورد شخصیت یحیی این ویژگی وجود داشت که او از یک شخصیت پدر تخت و معمولی کلیشه شده بدون رنگ و لعاب فاصله داشت.در واقع وجوه مختلفی برای این کاراکتر در نظر گرفته شده بود؟
ـ واقعیت این است که ما راجع به این وجوه حرف زده بودیم. ما به این رسیده بودیم. این طور نبود که این کاراکتر و فضایی که در آن قرار میگیرد اتفاقی رخ داده باشد. یکی از نگرانیهای من همان ابتدا این بود که این پدر یک آدم مثبت بیخاصیت نباشد. حوصله بازی کردن نقشی با این خصویات را ندارم. (میخندد) واقعاً باور کن! من دوست دارم وقتی در نقشی بازی میکنم، آن نقش حرفهایی برای گفتن داشته باشد. لحظاتی، بالا و پایینهایی و ... نمیخواهم بگویم چیز فوقالعادهای بشود، ولی در کل من بازیگر دلم خوشم باشد که برای رسیدن به این نقش تلاش میکنم. فراز و فرودها و پیچ و خمهایی که برای این کاراکتر براساس موقعیتها ایجاد میشود با فکر قبلی بود تا شخصیت کامل از دل این نقش در بیاید. کاراکتر که قابل بحث و اجرا باشد. دوست داشته این شخصیت از یک زاویه پدر باشد، از زاویهای مدیر، از زاویه دیگر دایی و ... میتواند یک آدم احساساتی باشد، بخشی از این ویژگیها از دل فیلمنامه آمد و بخشی هم در اجرا درآمد.
در این سالها چه بسیار بودند سریالهایی که شخصیتها سر و شکل درست و حسابی نمیگیرند و در واقع فقط در استارت قصه هستند، اما به خط محوری داستان نمیپیوندند و تنها حضور دارند. سریال «سر به راه» هم از این ماجرا مستثنی نبود. کاراکترهایی که معرفی و زود رها شدند، در این مورد نه به عنوان بازیگر سریال که به عنوان یک کارشناس ـ کارگردان صحبت کنید؟ همین برخورد گاهی با قصه هم میشود، قصه که قرار است به فینال برسد ...
ـ این مسئله هم بر میگردد به همان معضل تولید، به خصوص وقتی که تصویربرداری و نگارش هم زمان میشود. من نمیخواهم از این گروه تعریف کنم، ولی آقای محمدی خودش از آن دست تهیه کنندههایی است که درگیر قصه میشود. تمام روز و شب را با نویسندهها و تیم تولید کلنجار میرود، نظر میآورد، میبرد مدام با کار درگیر است، ولی این طبیعی که فرصت کم به کیفیت کلی کار لطمه میزند. من مشکل کوچکی با این کار داشتم که به خود سعید و اقای محمدی هم گفتم، ما بسیاری از موقعیتهای نمایشی که میتوانست بین کاراکترها اتفاق بیفتد را از دست دادیم. همان طور که شما به درستی اشاره کردید با تعریف شخصیتها و به کارگیری آنها در قصه، کاراکترها عمق میگیرند و تاثیرگذاری بیشتری پیدا میکنند. در واقع با این شرایط بود و نبودشان معلوم میشود و در عرض قصه معنا پیدا میکند. طبیعی است که ما به این مسئله دست پیدا کردیم. به هر حال باید قصه را پیش میبردیم، ماجرا آفرینی هم میکردیم، ولی این لحظات در فرصت کم ایجاد نمیشود.
عمق پیدا کردن یک قصه فرصت میخواهد، تمرکز میخواهد، نگارش ده باره میخواهد و ... ای کاش این فضا برای تولید یک کار وجود داشته باشد. تا ما بتوانیم شخصیتها را بشناسیم، دوست داشته باشیم، با آنها همذات پنداری کنیم زمان تولید روی کیفیت کار موثر است. زمان تولید منظورم فقط مدت تصویربرداری نیست، پیش تولید، کار روی فیلمنامه، شخصیتها و ... به هر حال در کار مناسبتی به علت نبودن زمان گروه مدت زیادی سرکار هستند و این مسئله به کیفیت کار لطمه میزند. متاسفانه پیش تولیدهای ما فقط علاف شدن است، کاری در آن صورت ندارد، چرا که اطمینانی برای آنکه کار کلید بخورد و به نتیجه قطعی برسد وجود ندارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا بروی دفتر و بشنوی کار تعطیل است خداحافظ شما! (میخندد)
اگر در پایان صحبتی مانده ...
ـ سریال «سر به راه» یک سریال محترم و آبرومند بود. به نظرم این تعبیری خوب است.
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]
صفحات پیشنهادی
نقش و نگار با بازی ناصر ملک مطیعی از اردیبهشت ۹۴ اکران میشود
فیلم سینمایی نقش و نگار به کارگردانی علی عطشانی سرانجام مجوز نمایش گرفت بعداز مشخص شدن وضعیت مالکیت فیلم و همچنین بازی ناصر ملک مطیعی این فیلم از اردیبهشت سال ۹۴ اکران میشود داریوش بابائیان مدیر پخش شکوفافیلم که پخش این فیلم را برعهده دارد در گفتوگو با خبرنگار ابازیگر نقش های فراموش شده
بازیگر نقش های فراموش شده بروس درن در میان صحنه تئاتر سینما و تلویزیون در رفت و آمد بوده و نقش های ساده و اغلب فراموش شده ای زیادی را ایفا کرد است به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران بروس مکلیش درن متولد ۴ ژوئن ۱۹۳۶ یک بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است وگفتگوی نوروزی فارس با سحر دولتشاهی سالی سراسر نشاط را برای ایرانیان آرزو دارم/هنوز نقشی را برای بازی انتخاب نک
گفتگوی نوروزی فارس با سحر دولتشاهیسالی سراسر نشاط را برای ایرانیان آرزو دارم هنوز نقشی را برای بازی انتخاب نکردمسحر دولتشاهی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره سی و سوم سالی پر از نشاط را برای ایرانیان آرزو کرد سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال تواندر گفتوگو با فارس بهزاد خداویسی: دلم برای بازیگری تنگ شده بود/ایفای نقش رئیس ساواک در سریال «معمای شاه
در گفتوگو با فارسبهزاد خداویسی دلم برای بازیگری تنگ شده بود ایفای نقش رئیس ساواک در سریال معمای شاهبهزاد خداویسی گفت در حقیقت باید بگویم بخشی از عدم حضورم در این سالها عامدانه بود چراکه معتقدم یک بازیگر هم گهگاه نیاز به شارژ شدن دارد اما با تمام این تفاسیر دلم برای بازیگریرایزنی «جولین مور» برای بازی در نقش یکی از بزرگترین جاعلان ادبی جهان
رایزنی جولین مور برای بازی در نقش یکی از بزرگترین جاعلان ادبی جهان جولین مور بازیگر برنده اسکار هالیوود برای بازی در نقش لی اسرائیل یکی از بزرگترین جاعلان ادبی جهان در حال رایزنی است به گزارش خبرنگار سینمایی فارس «جولین مور» که چندی پیش برای بازی در نقش یک متست بازیگری برای نقش دوقلوهای «پایتخت 4»
تست بازیگری برای نقش دوقلوهای پایتخت 4 پایتخت 4 برای نقش دوقلوهای سریال خود تست بازیگری می گیرند به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت 4 برای انتخاب بازیگر جدید برای نقش دوقلوهای سریال سیروس مقدم تست بازیگری میگیرند و مهران فر دربازیگر نقش فیلم سردار کیست ؟
بازیگر نقش فیلم سردار کیست فیلم سینمایی سردار در حالی این روزها وارد مرحله پیشتولید شده است که کارگردان این فیلم از حضور بازیگر مطرح سینما در نقش سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از جام جم نام حاج قاسم سلیمانی چند وقتی است که بیش از پبرای بازی در نقش میمون اندی سرکیس برنده جایزه بازیگری «جیمسون امپایر» شد
برای بازی در نقش میموناندی سرکیس برنده جایزه بازیگری جیمسون امپایر شدنقش اندی سرکیس در فیلم سیاره میمونها برای وی جایزه بهترین هنرپیشه مرد را در جشنواره جیمسون امپایر لندن به ارمغان آورد به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس مراسم اهدای جوایز «جیمسون امپایر» دیشبتست بازیگری برای نقش دوقلوهای «پایتخت 4» |عکس|
تست بازیگری برای نقش دوقلوهای پایتخت 4 |عکس| پایتخت 4 برای نقش دوقلوهای سریال خود تست بازیگری میگیرد احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت 4 برای انتخاب بازیگر جدید برای نقش دوقلوهای سریال سیروس مقدم تست بازیگری میگیرد مهران فر در صفحه شخصی خود از دوقلوهای همسان درخواسمطرح ترین بازیگران نقش «مادر» در سینمای ایران چه کسانی بودهاند؟
مطرح ترین بازیگران نقش مادر در سینمای ایران چه کسانی بودهاند جایگاه مادر در فرهنگ و تاریخ ایران زمین و سراسر دنیا همواره جایگاهی رفیع و دارای قداست بوده و از همین رو نگاه افراد جامعه نسبت به این گوهر ناب همیشه با احترام همراه بوده است سینمای ایران نیز به دلیل این فرهنگ ناب ونقشهای تکراری را متفاوت بازی میکنم
حبیب دهقاننسب بازیگر سریال فوق سری نقشهای تکراری را متفاوت بازی میکنم تاریخ انتشار چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 03 00 | شماره خبر 1896940309431958780 تعداد بازدید 1 پ پ حبیب دهقاننسب فعالیت هنری را از سال 46 با بازی در نمایشنامههای رادیویی آغاز کرد شاید برای اولیپاداشی ویژه به بازیکنان میدهیم نژادفلاح: هواداران یکدلی و همدلی را نشان دادند/ در این پیروزی درخشان هم نقش دا
پاداشی ویژه به بازیکنان میدهیمنژادفلاح هواداران یکدلی و همدلی را نشان دادند در این پیروزی درخشان هم نقش داشتقائممقام باشگاه پرسپولیس گفت هواداران فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با همدلی و یکدلی را با حضور پرشورشان امروز نشان دادند به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس محمداستیلی: نقش هواداران در بازی با النصر کلیدی بود
استیلی نقش هواداران در بازی با النصر کلیدی بود سرمربی سابق پرسپولیس میگوید پرسپولیس شاخصه اصلی برای قهرمانی که همان هواداران هستند را دارد حمید استیلی در گفتوگو با ایسنا درباره عملکرد کارلوس کیروش طی چهار سال در فوتبال ایران اظهار کرد عملکرد کارلوس کیروشبازی سختی بود/ آندو نقش رهبر تراکتورسازی را دارد
کریستین گروس بازی سختی بود آندو نقش رهبر تراکتورسازی را دارد شناسهٔ خبر 2528721 سهشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹ ۱۸ استانها > آذربایجان شرقی تبریز – سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان با بیان اینکه فشار تماشاگران خیلی ما را تحت تاثیر گذاشت گفت اعتراف می کنم بازی سختی بود ولی بهعکس / بازیکن ریز نقش فوتبال درحرم امام رضا(ع)
عکس بازیکن ریز نقش فوتبال درحرم امام رضا ع محمدرضا خلعتبری در آستانه بازی با تراکتورسازی عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت یک روز خوب در حرم آقا امام رضا با دوست خوبم محمد صلصالی به امید برد سپاهان 94 1 24 - 14 50 - 2015-4-13 14 50 44تروریسم طرحی آمریکایی صهیونیستی بعد از اشغال عراق/ ایران با برگههای ناعادلانه و کثیف بازی نمیکند/ القا برخی
آیتی در گفتگوی تفضیلی با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد تروریسم طرحی آمریکایی صهیونیستی بعد از اشغال عراق ایران با برگههای ناعادلانه و کثیف بازی نمیکند القا برخی جریانات پیرامون منافع مشترک تهران واشنگتن صحیح نیست کمک به کردها با نگاه عراق واحد و یکپارچه نقش فرماندهی مقاومت درگزارشی از ورزشکارانی که بازیگر شدند/از فردین و سلطان قلب ها تا پژمان در نقش پژمان
گزارشی از ورزشکارانی که بازیگر شدند از فردین و سلطان قلب ها تا پژمان در نقش پژمان ورزش > دیگر ورزشها - در دنیای سینما تعداد ورزشکارانی که توانسته باشند مخاطب را جذب خودشان کنند انگشت شمار است مونا کلهران مقدم صدا دوربین حرکت تقریبا از سال 1312 بود که در زمان مظفرالد-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها