تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخفیف بهاره بلیت قطارهای رجا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تخفیف بهاره بلیت قطارهای رجا
بلیت برخی قطارهای مسافری رجا از ۱۸ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت در برخی روزها و در مسیرهای رفت، برگشت یا هر دو با تخفیف عرضه می شود.


 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت : تخفیف ها برای قطارهای تندرو پردیس مشهد، میانه و زنجان، خلیج فارس ملایر- مشهد، فوق‌ا‌لعاده 17 تهران-مشهد (معمولی خواب)، فوق‌العاده 3 تهران-مشهد (دانمارکی)، معمولی خواب کرج-مشهد، لوکس 6 تخته تهران به زاهدان و بندرعباس، پلور سبز شیراز- مشهد، کاشان- مشهد و تهران- شیراز، اتوبوسی معمولی و تهویه‌دار تهران- میانه 1 و 2، قطارهای ویژه طوس، سبز و سیمرغ تهران-مشهد از 5 تا 15 درصد است.

برای قطارهای تندروی پردیس مشهد، خلیج فارس ملایر- مشهد، فوق‌ا‌لعاده 17 تهران-مشهد (معمولی خواب)، فوق‌العاده 3 تهران- مشهد (دانمارکی) و معمولی خواب کرج- مشهد، امکان ارائه تخفیف بیشتر در قالب «پیشنهاد ویژه» (افزایش میزان تخفیف در برخی روزها) وجود دارد. هموطنان گرامی می توانند با تخفیف 10 تا 20 درصدی با قطارهای گرگان 1 و2 (معمولی خواب، 4 تخته و لوکس 6 تخته)، معمولی صندلی سمنان- مشهد و شاهرود- مشهد، میلاد و معمولی صندلی تهران- نیشابور، معمولی صندلی تهران- خواف، معمولی خواب سریع مراغه، البرز 4 تخته ساری- مشهد، معمولی صندلی تهران- ساری، 6 تخته قم- مشهد، دو طبقه‌ تهران- مشهد، تهران- یزد و تهران- زنجان و پلور سبز تهران- زاهدان سفر کنند. برای 8 قطار اول این فهرست نیز امکان ارائه تخفیف بیشتر در قالب «پیشنهاد ویژه» (افزایش میزان تخفیف در برخی ایام) وجود دارد.

به مناسبت راه‌اندازی قطار جدید 4 تخته البرز در مسیر ساری- مشهد ، بلیت قطار تا 31 فروردین در تمام روزها در هر دو مسیر رفت و برگشت با تخفیف 30 درصدی به متقاضیان ارائه می‌شود. برای سفر با قطار دو طبقه صبا تهران- مشهد (عادی مشهد) نیز برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از 10 تا 25 درصد اعمال می‌شود. سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با شماره‌های 1539 و 55651415-021 آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی است.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

افزایش مسافران دریایی و کاهش مسافران ریلی،جاده‌ای و هوایی در نوروز
سامانه "هم‌قطار" راه‌اندازی شد
افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد /اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما ندادیم
مسافران قطار طبق ساعت رسمی به ایستگاه مراجعه کنند
سامانه خودكار كنترل سرعت قطار محور تهران - مشهد راه‌اندازی شد




۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن