تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت بلیت هواپیما هیچ افزایشی نداشته است/ابلاغ آیین‌نامه حقوق مسافران در گرو داشتن ضمانت اجرایی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جهانگیریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
قیمت بلیت هواپیما هیچ افزایشی نداشته است/ابلاغ آیین‌نامه حقوق مسافران در گرو داشتن ضمانت اجرایی
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش نیافتن قیمت بلیت هواپیماها خبر داد و گفت: تا زمانی که ضمانت اجرایی در آیین‌نامه حقوق مسافران وارد نشود این آیین‌نامه ابلاغ نخواهد شد.

تلفنی** قیمت بلیت هواپیما هیچ افزایشی نداشته است/ ابلاغ آیین‌نامه حقوق مسافران در گرو داشتن ضمانت اجرایی
علیرضا جهانگیریان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قیمت‌های بلیت هواپیما هیچ افزایشی نیافته است، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری هیچ مجوزی مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما را نداده است، بنابراین در صورتی که آژانس‌ها و یا شرکت‌های هواپیمایی بلیتی را خارج از مصوبه به فروش برساند تخلف کرده است.


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه افزود: مسافران در صورت مشاهده گران‌فروشی از سوی آژانس‌ها سریعا به سازمان اطلاع دهند تا بازرسان با این آژانس‌های متخلف برخورد کند.


وی در ادامه به آیین‌نامه حقوق مسافران اشاره کرد و گفت: مقدمات اجرایی این آیین‌نامه انجام شده و عمده اقداماتی که مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری بوده، اجرا شده است.


جهانگیریان در ادامه اظهار داشت: در بخش ضمانت اجرایی باید هماهنگی‌هایی با برخی از نهادهای دیگر صورت گیرد تا این آیین‌نامه ضمانت اجرایی داشته باشد و آژانس‌ها و شرکت‌ها ملزم به رعایت قوانین آنها شوند.


معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قسمتی که مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری بوده در این آیین‌نامه انجام شده و باید نهادهای خارج از قوه مجریه وارد شوند و همچنین قوانین و نکاتی در این آیین نامه ایجاد شود تا آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمای انگیزه برای اجرای آن داشته باشند.


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: نمی‌توان زمان دقیقی برای ابلاغ این آیین‌نامه اعلام کرد و تا زمانی که ضمانت اجرایی در آن وارد نشود امکان ابلاغ آن وجود ندارد.


انتهای پیام/






۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن