تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798512743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء کشاورزی همزمان با رفع تحریم ها زمینه ورود به بازارهای جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه باغداران و مرکبات در گفت و گو با پانا مطرح کرد: ارتقاء کشاورزی همزمان با رفع تحریم ها زمینه ورود به بازارهای جهانی خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه باغداران و مرکبات بابیان اینکه تسهیل در مبادلات تجاری ایران و کشورهای جهان رونق در بخش کشاورزی را به دنبال دارد، گفت: توجه به ایمنی خاک بر اساس مزیت های نسبی برای ورود به عرصه صادارت یکی از موارد مهمی است که در بخش کشاورزی ملاک عمل است به نحوی که دیدگاه کشاورزی در ایران تغییر کرده و کشاورزان در یکی، دو سال اخیر دیگر مانند گذشته فکر نمی کنند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين ساعت 09:23

خبرگزاری پانا+

عنابت الله بیابانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا با اشاره به نزدیک شدن به رفع تحریم ها و تأثیر آن بر کشاورزی کشور اظهار کرد: با رفع تحریم ها امکان فعالیت روشن تری با بازارهای هدف وجود خواهد داشت.
  وی افزود: از نظر تبادل دانش فنی و دستیابی به تکنولوژی های نو با ارتباط گسترده در سطح جهان می توان بهره وری کشاورزی را ارتقاء داد.
  رئیس اتحادیه باغداران و مرکبات خاطر نشان کرد: ارتباط اقتصادی با دیگر کشورها در بخش کشاورزی آثار و برکت خوبی دارد و این مهم موجب می شود تا صادارت محصولات باغی مورد انتظار است.   فرهنگسازی در بهره وری کشاورزی مهمترین دستاورد خانه کشاورز
بیابانی تصریح کرد: بسیاری از امور توسعه ای در بخش کشاورزی می تواند در مبادلات اقتصادی میان کشورها شکل گیرد که حصول نتیجه نهایی در مذاکرات گروه مذاکره کننده می تواند زمینه ساز دستاوردهای مطلوب کشاورزی باشد.
  وی روانسازی تجارت ایران و کشورهای تحریم کننده را موجب کسب مزیت های صادرات محصولات کشاورزی دانست و گفت: امیدواریم تدوام مذاکرات به نتیجه کامل برسد.
  رئیس اتحادیه باغداران و مرکبات با تأکید بر اینکه مسأله آب یکی از مهمترین معظلات بخش کشاورزی است عنوان کرد: با برگزاری سمینارهای متعدد در استان های کشور توجه کشاورزان را به این مهم معطوف کردیم تا مشارکت موثر آنها را برای فعالیت های کشاورزی بهره ورانه در کمبود آب جلب کنیم.
  بیابانی اقدامات صورت گرفته برای تبیین شرایط کم آبی را تشریح کرد و ادامه داد: خانه کشاورزی موفق شده تا این زمینه را برای روشن شدن جامعه کشاورزی فراهم کند و ملاک عمل تولید کشاورزی بر اساس معیارهای بین المللی است.
  وی در بخشی از این گفت و گو اظهار کرد: فرهنگ سازی در بخش استفاده بهینه از آب در حوزه کشاورزی میان این گروه از فعالان اقتصادی یکی از از دستاوردهای خانه کشاورز است که هم اکنون با مشارکت جامعه کشاورزی به آن دست پیدا کردیم.   ایمنی خاک مزیت نسبی برای صادارت محصولات کشاورزی
رئیس اتحادیه باغداران و مرکبات توجه به بخش کشاورزی با تکیه بر داده های کارشناسی و کشاورزی علمی و توسعه پایدار را از دیگر اهداف مورد توجه خانه کشاورز برای تحقق اهداف ارزشمند اعتلای کشاورزی کشور را از دیگر ره آوردهای به دست آمده در پیگیری و تحقق فرهنگ سازی بهره ورانه در میان کشاورزان برشمرد.
  بیابانی همچنین افزود: توجه به ایمنی خاک بر اساس مزیت های نسبی برای ورود به عرصه صادارت یکی از موارد مهمی است که در بخش کشاورزی ملاک عمل است به نحوی که دیدگاه کشاورزی در ایران تغییر کرده و کشاورزان در یکی، دو سال اخیر دیگر مانند گذشته فکر نمی کنند.
  وی تأکید کرد: کشاورزان هم بر این باور هستند که از منابع ملی ما که زمین یکی از با ارزش ترین آنهاست حراست و حفاظت کنند و از آن بهره وری داشته باشند تا بتوانیم آن را یکی از دستاوردهای بخش کشاورزی محسوب کنیم.   انتصاب مدیران مرتبط با حوزه کشاورزی و تحقق اهداف بلند مدت
رئیس اتحادیه باغداران و مرکبات انتخاب بسیاری از مدیران آشنا به بخش کشاورزی را به عنوان اتفاق های مثبت در حوزه کشاورزی در سال 93 برشمرد و گفت: این انتصاب ها موجب رونق بخش کشاورزی و واقعیت پذیری در بخش کشاورزی می شود ضمن آنکه تحقق اهداف بلند مدت توسعه پایدار در بخش کشاورزی را رونق می بخشد.
  بیابانی افزود: تنظیم بازار و اصلاح ساختار عرضه محصولات کشاورزی در سال 93 آغاز شده و یکی از انتظارات به جا است که می تواند موجب رونق هر چه بیشتر کشاورزی کشور شود.
  وی کوچ دسته جمعی روستائیان را موجب هزنیه های سرباری بر اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: رونق در کشاورزی موجب ادامه کار کشاورزان و مانع مهاجرت به شهرها خواهد شد که نیازمند توجیه اقتصادی محصولات کشاورزی روستائیان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن