تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802824963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه انقباضي عامل رد شدن پيشنهادات حوزه زنان و خانواده / بيمه زنان خانوار در انتظار کميسيون اجتماعي دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
بودجه انقباضي عامل رد شدن پيشنهادات حوزه زنان و خانواده / بيمه زنان خانوار در انتظار کميسيون اجتماعي دولت موج - لايحه بيمه بانوان خانه دار در معاونت به اتمام رسيده است و در انتظار برپايي کميسيون اجتماعي دولت نشسته است ؛ اميدواريم که تامين اجتماعي مجاب به اجرايي شدن اين بيمه شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، شهيددخت ملاوردي رئيس ستاد مرکزي هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در نشست خبري خود با خبرنگاران اظهارکرد: فرصت مناسبي است تا با ارزيابي از نحوه سيره فاطمي در خود، از ميزان نمونه عالي يک زن و درس گرفتن از وجود حضرت فاطمه (س) را مورد ارزيابي قرار دهيم.
وي ادامه داد: در دهه آخر فروردين ماه که مصادف با ايام ميلاد فرخنده خانم فاطمه الزهرا (س) است برنامه هايي به مدت يک هفته از 21 همين ماه برگزار مي شود.
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص تشريح برنامه هاي اين ستاد اعلام کرد: ابتدا تشکيل شوراي سياست گذاري براي برنامه ريزي اين ايام با مکاتبه با تمامي دستگاه هاي اجرايي و دريافت تمامي برنامه هاي اين دستگاه ها انجام شد و پس از برنامه ريزي تمامي پيشنهادات در قالب ايام دهه زن به تمامي مراکز، ابلاغ شد.
وي افزود: اما با توجه به سفر استاني تيم دولت به استان گيلان مقداري برنامه هاي هفته زن تحت تاثير اين بازديد استاني قرار مي گيرد که تمامي امور برگزاري اين ايام از اين استان پيگيري مي شود.
ملاوردي ادامه داد: همچنين در اين هفته بزرگداشت مرحومه بانو ثغفي همسر امام خميني (ره) بنيان گذار انقلاب اسلامي ايران نيز برپا مي شود ؛ در روز 24 فروردين نيز اداره کل امور زنان برنامه اي را تحت عنوان "ياس مهربان" از زندگي نامه 2دانش آموز شهيد برگزار مي کند و در عصر همان روز نيز بانک کشاورزي برنامه اي را براي تجليل از مقام زن برگار مي کند.
وي گفت: در روز 25فروردين ماه نيز دومين جشنواره اسوه صبر و مقاومت با مشارکت دفتر ثبت نشر آثار دفاع مقدس برگزار مي کند.
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده درباره برنامه هاي تکميلي و پروژه هاي مربوط به اين حوزه نيز اشاره اي داشت و اظهارکرد: اين معاونت در طي سال گذشته به بررسي و مطالعه پروژه هاي نيمه تمام اختصاص داد و امروز اين بررسي ها به پايان رسيده که بسياري از امور مربوط به بانوان در مرحله پاياني قرار دارد.
وي همچنين درباره بيمه بانوان خانه دار نيز تصريح کرد: اين لايحه نيز در انتظار کميسيون اجتماعي دولت قرار دارد تا مراحل پاياني خود را سپري کند ، سازمان تامين اجتماعي نيز بيمه زنان خانوار را بررسي مي کند و ما هم بايد آنها را مجاب کنيم که براي اجرايي شدن اين بيمه، مشارکت لازم را انجام دهند.
ملاوردي با انتقاد از برنامه هايي مربوط به زنان که هيچگاه رنگ مطرح شدن نيز نمي گيرد نيز گفت: متاسفانه زماني که بودجه انقباضي است و بودجه کافي نداريم، نمي توانيم تمامي طرح هاي مربوط به زنان و خانواده را عملياتي کنيم ضمن آنکه هر مقداري پيشنهاد از سوي اين معاونت مطرح مي شد، به دلايل اينچنيني اين پيشنهادارات را رد مي کردند.
رئيس ستاد مرکزي هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر درپايان درباره ورود بانوان به ورزشگاه ها نيز گفت: اين مسئله در دستور کار شوراي امنيت ملي کشور نبود و اين مسئله نيز تکميل شد، اما براي حضور زنان در ورزشگاه هاي مختص به واليبال سازوکارهايي انديشيده شده و در حال مطالعه و بررسي است اما اين دستورات تاکنون ابلاغ نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن