تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804511220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش: پیشنهاد سلتیک رسمی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جهانبخش: پیشنهاد سلتیک رسمی نیست
قهرمانی با نایمخن، صعود به لیگ برتر هلند و البته پیشنهادهای رنگارنگی که این روزها از باشگاه های مختلف به دست علیرضا جهانبخش می رسد بهانه ای بود برای صحبت با او.
به گزارش نامه نیوز ، بال ایرانی نایمخن کمتر صحبت می کرد تا تمرکزش روی موفقیت با نایمخن باشد. حالا که تیمش صعودی قاطعانه به لیگ برتر هلند داشته، جهانبخش روبروی سوال های "ورزش سه" می نشیند تا در مورد سوژ های مختلف صحبت کند.


_ یادم می آید وقتی قبل از آغاز بازی ها با تو صحبت می کردم می گفتی که تمرکز کل باشگاه روی صعود و بازگشت به لیگ برتر هلند است. الان به هدفی که ابتدای فصل داشتید دست یافتید. چقدر برای رسیدن به این هدف تلاش کردید؟


خب خیلی. همانطور که قبلا هم به شما گفته بودم صعود، هدف اصلی ما از ابتدای فصل بود. فصل را هم قدرتمند آغاز کردیم و در ادامه هم توانستیم موفق باشیم. همه بازی های داخل خانه را بردیم و خارج از خانه هم، اگر اشتباه نکنم دو بازی را باختیم و دو تساوی هم بدست آوردیم. در طول 32 هفته این یک نتیجه فوق العاده است که ما کسب کردیم. همه را از پیش رو برداشتیم و واقعا لیاقت داشتیم که صعود کنیم.


_ البته هفته قبل تقریبا صعود شما قطعی شد اما روی کاغذ نه. این هفته با پاس گلی که دادی صعود را رسمی کردی.


هفته قبل تقریبا قهرمانی ما مسجل شده بود. این هفته با برد مقابل اسپارتا روتردام اما این صعود رسمی شد. کاپ را گرفتیم و روی سرمان بردیم و جشن قهرمانی گرفتیم.


_ و البته یک پاس گل فوق العاده هم دادی تا یک- صفر برنده شوید.


برایم مهم این بود که ببریم. حالا هم که در این برد نقشی داشتم و پاس گل دادم خوشحالم. طرفداران پارسال خیلی سختی کشیدند. سقوط کردیم اما تحمل مان کردند و برای جبران به ما زمان دادند. چون تیممان ریشه دار است، نبودش در لیگ برتر احساس می شد. تلاش کردیم تا به این غیبت پایان بدهیم و به هدفمان رسیدیم. هواداران هم خیلی خوشحالند. واقعا یکی از اهداف خود من در ابتدای فصل دیدن خوشحالی آنها بود.


_ نکته اصلی جشن قهرمانی شما، پرچم ایران بود که روی دوشت گذاشته بودی. برنامه ریزی شده بود؟


یک جشن که بعد از بازی گرفتیم و یک جشن هم دیروز در میدان اصلی شهر برگزار شد. هواداران آمده بودند تا بازیکنان و کادر فنی تیم را ببینند و شادی شان را با ما تقسیم کنند. راستش من خودم همیشه به این فکر می کردم که در هلند به موفقیت برسم و نماینده سربلندی برای ایران باشم. خواستم نشان بدهم که من نماینده مردم ایران در نایمخن هستم. خیلی دوست داشتم این قهرمانی را با مردم ایران تقسیم کنم اما نمی شد. فقط توانستم پرچم کشورم را به جشن ببرم و این افتخار بزرگی برایم بود. بیش از اینکه از قهرمانی خوشحال باشم، از اینکه نماینده خوبی برای ایران بودم خوشحال بودم. البته شروعش اینگونه بود اما امیدوارم در آینده و با پیراهن تیم ملی هم بتوانم برای ایران و مردم کشورم افتخار بیافرینم.


_ حالا که قهرمان شدید از سلتیک و پیشنهادهای جدیدت بگو. انگار حضورت در اسکاتلند خیلی جدی است؟


در جشن قهرمانی هواداران نایمخن هم از من می پرسیدند که آیا به سلتیک می روی یا نه؟ من به آنها هم گفتم هنوز چیز زیادی در مورد این پیشنهاد نمی دانم. هنوز بحثی رسمی نشده و من نمی توانم در مورد این انتقال حرف قاطعانه ای بزنم.


_ اما مدیرعامل سلتیک گفته که جذب تو هدف اصلی این باشگاه در تابستان است.


صحبتها زیاد بوده و من هم این راشنیدم. آنها باید به باشگاه ما شرایط شان را اعلام کنند و نایمخن در موردش تصمیم بگیرد.


_ می روی یا نه؟


واقعا خودم هم در حد رسانه ها از پیشنهاد سلتیک خبر دارم. یک سال دیگر با نایمخن قرارداد دارم و سلتیک باید با باشگاه صحبت کند. البته شنیدم نایمخن قصد دارد قرارداد جدیدی برایم تنظیم کند تا در این تیم بمانم. به همین خاطر می گویم که هنوز چیزی مشخص نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.


_ دلت کجاست؟


دلم که شرایط خوبی اینجا دارم. مردم دوستم دارند و خودم هم با تیم و جو آن خو گرفته ام. شهر را می شناسم و زندگی برایم راحت تر از قبل شده اما دوست دارم در مرحله بعدی، یک تیم بهتر بروم. مسئولان نایمخن خودشان هم منطقی برخورد می کنند و درک بالایی از اتفاقات دارند. علاقمندم یک پله بالاتر باشم تا پیشرفتم حس شود. الان می تواند زمان خوبی برای رسیدن به این هدف باشد.


_ سلتیک را می شناسی یا در موردش تحقیق کرده ای؟


واقعیتش چون انتقالم خیلی جدی نشده نه به آن فکر کرده ام و نه دنبال تحقیق در موردش رفته ام. البته مطمئن باشید هر وقت قطعی شد در مورد سلتیک و کشور اسکاتلند تحقیق می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.


منبع: ورزش سه


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن