تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 23 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799835637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ:با جانفشانی بازیکنان باخت را با برد عوض کردیم/چنین حمایتی را پیش از این درهیچ کجا ندیده بودم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اسکوچیچ:با جانفشانی بازیکنان باخت را با برد عوض کردیم/چنین حمایتی را پیش از این درهیچ کجا ندیده بودم ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حمایت تماشاگران این تیم در دیدار مقابل استقلال ابراز رضایت و خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال در کنفرانس خبری گفت: جا دارد تبریکی به همه هم‌استانی‌ها بگویم که واقعاً در شرایط سخت تیم ما را مورد حمایت قرار دادند.
وی در ادامه افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که توانستند انتظارات مرا برآورده سازند و بر همه مشکلات و سختی‌ها غلبه کرده و با انجام یک بازی زیبا به یک پیروزی مهم دست یابند.
سرمربی فولاد خوزستان تأکید کرد: در تمام مدتی که فوتبال بازی کردم و به شغل مربیگری روی آوردم در هیچ جا چنین حمایتی را از سوی هواداران ندیده بودم. ما واقعاً در شرایط سختی که قرار داشتیم با حمایت هواداران خود مواجه بودیم که این مسئله بسیار برای من با ارزش و به نوعی کم‌سابقه بود. همین جا لازم می‌دانم از تمام هواداران فولاد تشکر کنم.
اسکوچیچ با یادآوری اینکه برای این بازی چند بازیکن خوبش را در اختیار نداشت، گفت: ما قبل از این، چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و در نیمه اول هم تعویض اجباری داشتیم و جماعتی را بیرون آوردیم. بدرلو نیز چند روز با مشکل سرماخوردگی مواجه بود. به هر حال بازیکنان جایگزین ما عالی کار کردند و هرگز اجازه ندادند غیبت چند بازیکن اصلی‌مان احساس شود.
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان من در این بازی تمام انتظاراتی را که از آنها داشتم، برآورده کردند. بعد از اینکه گل را دریافت کردیم سازمان و نظم تیمی خود را از دست ندادیم و در ادامه همانطور ظاهر شدیم که من انتظار آن را داشتم. فقط در ضربات نهایی کمی مشکل داشتیم که نتوانستیم آنطور که باید دفاع استقلال را شکافته و ضربه آخر را وارد کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تمجید از تیم استقلال افزود: استقلال مهره‌های شاخصی دارد که هر کدام از آنها می‌تواند در یک لحظه نتیجه بازی را عوض کند اما خوشبختانه تمرکز بالای بازیکنان ما در طول بازی اجازه نداد که اسیر ضدحملات آنها شویم. بچه‌های ما جانفشانی کردند و با تلاش فراوان توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند.
اسکوچیچ درباره ضعف تیمش گفت: شاید تنها ضعف ما ایراداتی است که در بعضی از بازی‌ها در تیم به وجود می‌آید و دلیل آن شاید برمی‌گردد به عدم تمرکز و ساماندهی که من خیلی به آن تأکید دارم.
وی درباره آینده تیمش نیز گفت: من در مورد آینده خیلی فکر نمی‌کنم بلکه به بازی که در پیش داریم فکر می‌کنم. ما پنج روز دیگر با الهلال بازی داریم و از حالا تمرکز خود را روی این بازی قرار می‌دهیم. در واقع آینده ما بین هر بازی است.
سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در بازی رفت مقابل الهلال موفق نبود، گفت: شاید بتوان گفت بازیکنان ما برای هر بازی آن طور که باید انگیزه پیروزی را ندارند و همین مسئله باعث شد که ما در تعداد زیادی از بازی‌ها نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.
اسکوچیچ ادامه داد: مشکل من تغییر ذهنیت بازیکنان است که دوست دارند همیشه با انگیزه باشند. با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم اما بازیکنان فولاد مقابل تیم‌های ضعیف بی‌انگیزه بودند و نتیجه را واگذار کردیم.
وی در مورد عملکرد محمد قاضی و انگیزه وی در بازی مقابل استقلال گفت: قاضی بازیکن بزرگ و خوبی است. در مورد انگیزه باید گفت که قاضی باید همیشه با انگیزه باشد نه اینکه در برخی از بازی‌ها اینگونه باشد. درخواست من از همه بازیکنان این است که هدف‌های ما اجرا شود. اگر به من آنچه را که می‌خواهم بدهند من 100 برابر آن را می‌دهم. رابطه من با بازیکنان رابطه ساده‌ای است.
سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: قاضی یکی از خوب‌های ما در دیدار مقابل استقلال بود و لازم نیست در این مورد صحبت کنیم، چون او یکی از بازیکنان کلیدی ماست. قاضی با همکاری سایر بازیکنان بازی خوبی مقابل استقلال انجام داد اما به اعتقاد من بهترین بازیکن زمین تیم فولاد بود.
43 43

کلید واژه ها: دراگان اسکوچیچ - باشگاه فولاد خوزستان -




جمعه 14 فروردین 1394 - 22:35:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن