تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802534525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الکلاسیکوی تقلبی: حواشی بیشتر از بازی!


واضح آرشیو وب فارسی::

تازه‌ترین دیدار بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار نه تنها به دلیل عملکرد ناکارآمد بازیکنان، بلکه به خاطر حواشی خارج از زمین نیز مورد انتقاد قرار گرفت. هوادارانی با رفتار نامناسب و توهین‌آمیز، تنش را بین دو تیم افزایش دادند. این تنش، که همواره بین طرفداران سپاهان و پرسپولیس وجود داشته، به‌ویژه در ماه‌های اخیر بیشتر شده است.



با وجود حساسیت بالای این دیدار، به عنوان «الکلاسیکوی ایران» شناخته می‌شود، اما متأسفانه کیفیت بازی و جذابیت برای تماشاگران کاهش یافته و مسائل خارج از میدان بیشتر به چشم می‌خورند. بنابراین، ممکن است با وجود همه این اتفاقات، به این دیدار به‌عنوان «الکلاسیکوی تقلبی» نگاه شود.

حسین چرخابی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با ایسنا درباره حواشی مختلف این دیدار، اظهار کرد: وقتی این دو تیم به هم بازی می‌کنند، بسیاری در فضای مجازی و رسانه‌ها این بازی را به اندازه‌ای بزرگ می‌کنند که به نظر می‌رسد از داربی تهران هم مهم‌تر است. این اتفاق چندین سال است تکرار می‌شود. همیشه برای این دیدار دعواهایی رخ می‌دهد، در حالی که در واقع این تقابل یک بازی عادی است. بازی باید به گونه‌ای باشد که اگر دوباره آن را تکرار کنید، همچنان از آن لذت ببرید.

وی افزود: این بازی هیچ چیز خاصی برای گفتن ندارد. یک تیم در زمین خودش بازی کرد و تلاش کرد تا گل بزند، اما موفق نشد. دو تیم هم توپ را در وسط زمین به‌ هم تعارف می‌کردند. بدشانسی آن‌ها این بود که شب قبل بازی بین رئال و بایرن مونیخ برگزار شد که جذاب بود و مردم به آن بازی بازدید کردند. وقتی بازیکنان با کیفیت در زمین نباشند، فقط حواشی باقی می‌ماند که تنور مسابقه را داغ کند.

وی تأکید کرد: در سال‌های اخیر، هر وقت این دو تیم بازی می‌کردند، حواشی زیادی رخ می‌داد. من به عنوان یک اصفهانی از هیچ تیمی حمایت نمی‌کنم. اگر برنامه دو تیم به این شکل باشد، دیگر این بازی اهمیتی ندارد. من به عنوان یک کارشناس نمی‌توانم از هیچ تیمی طرفداری کنم. در هر جمعی ممکن است یک نفر اشتباه کند. خواهران ما به ورزشگاه آمده‌اند و این حرکت مثبت را نباید خراب کنیم.

حسین چرخابی ادامه داد: البته همیشه باید به نکات مثبت هم نگاه کرد. حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باعث شد رفتارهای ناپسند در آنجا کمتر شود و در نهایت یک فرد آمد و این موضوع را به تصویب رساند. باید با آن فرد مقابله کرد، نه این‌که هواداران را محاکمه کرد. من افراد بسیار فرهیخته‌ای می‌شناسم که به ورزشگاه می‌آیند و تیمشان را تشویق می‌کنند.

درباره دلایل بروز حواشی، او گفت: فوتبال ما حرفه‌ای نیست و دولتی است، بنابراین اقداماتی در ورزشگاه انجام می‌شود و در نهایت مجازاتی اعمال می‌شود که برای هواداران اهمیتی ندارد چون باشگاه دولتی است و هزینه‌ها از جیب آن‌ها پرداخت نمی‌شود. اگر باشگاه‌ها به صورت شخصی اداره می‌شدند، تماشاگران بیشتر توجه می‌کردند و مراقبت‌های بیشتری می‌کردند. حتی در باشگاه‌ها هم اهمیتی به هواداران نمی‌دهند چون هزینه‌ها از جیب خودشان پرداخت نمی‌شود.

درباره عملکرد سپاهان در این فصل از رقابت‌ها، وی اظهار کرد: سپاهان در این فصل اشتباهات زیادی داشت و به خصوص در جذب بازیکنان خارجی مشکلاتی داشت. تیم مورایس اصلا فصل موفقی نداشت. البته برخی محرومیت‌ها و حواشی تأثیرگذار بودند، اما به طور کلی می‌توان گفت که برای آن‌ها فصل موفقیت‌آمیزی نبود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن