تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آذرشهر: شهدا مصداق عینی عند ربهم یرزقون هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار آذرشهر: شهدا مصداق عینی عند ربهم یرزقون هستند تبریز- ایرنا- فرماندار آذرشهر با اشاره به جایگاه والای شهدا در پیشگاه خدای متعال گفت: آنان مصداق عینی قرب الهی و عند ربهم یرزقون هستند.


به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای این شهرستان افزود: آنان هرچه داشتند در راه اعتلای ارزش های اسلامی و اعتقادی با خدای خود معامله کردند.
وی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس درس آموختگان مکتب سرخ عاشورا و دلدادگان امام حسین (ع) بودند.
فرماندار آذرشهر خانواده شهدا بویژه پدران و مادران آنان را نماد درخشان صبر و بردباری دانست و گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب و ارزش های دینی و فرهنگی و همچنین اقتدار و سربلندی نظام مرهون فداکاری ملت و ایثار و فداکاری رزمندگان و خون پاک شهداست.
فرماندار آذرشهر با خانواده های شهیدان کریم عارفی، عزیزیان، مقصود پورعلی، محمد حسین پیرمرد کهل و رحیم ریّان و همچنین خسروآقازاده جانباز 70 درصدی دیدار و گفت و گو کرد.
شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری تبریز واقع شده و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس حدود 400 نفر از مردم آن به شهادت رسیده و بیش از 800 نفر هم جانباز و آزاده هستند.
7226/1756



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن